Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu
1
/
71
Prohlédnout znovu
Jízdní dojmy s Hondou CR-V: Sázka na jistotu
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Palubní deska je do velké míry převzata z menšího civiku, to ale vůbec není na škodu. Ergonomie je velmi zdařilá.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Místo jednoho převodu má nyní CR-V převody dva, spíná je dvojice spojek. I díky tomu může plug-in hybird táhnout až 1500kg přívěs.
|
Honda
Vzadu je nyní o 15 mm více místa pro kolena a opěradla nabízejí dvojnásobný rozsah nastavení sklonu
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Jízdně je CR-V tradičně na špici. Náklony karoserie kontroluje dobře a speciálně ve verzi s pohonem všech kol drží na silnici jako přikované.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Plug-in hybrid se vždy dodává s adaptivními tlumiči, už standardní jsou ale excelentní
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
V zavazadelníku je CR-V naprostý unikát – plug-in hybrid nabízí více místa než full-hybrid: 587 vs. 617 litrů
|
Honda
Základem pohonné soustavy je dvoulitrový atmosférický agregát s výkonem 109 kW a točivým momentem 189 Nm pracující v Atkinsonově cyklu. Elektromotor pak dává 135 kW a 335 Nm, které přenáší na cestu.
|
Honda
Dobíjení plug-in hybridní baterie díky 6,8kWh palubní nabíječce kompetitivní. Stačí jen 2,5 hodiny a baterie je plná.
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Honda CR-V
|
Honda
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Nejlepší auta v historii WRC: Může je vůbec něco překonat?
Kia EV9 GT přijede v lednu 2025. Nabídne obrovský výkon a stovku zvládne za 4 sekundy
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PS5 přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?