Martin Vaculík a ojetý Lincoln Navigator III: Americké auto pro lepší život
1
/
112
Prohlédnout znovu
Martin Vaculík a ojetý Lincoln Navigator III: Americké auto pro lepší život
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Přístrojová deska je krásné retro. Jezdili jsme s i za míň, než nám zobrazoval palubní počítač.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Interiéry třináctiletých amerických aut bývají nevábné a modelka by si vám dovnitř nesedla. Testovaný lincoln voněl novotou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Volič automatické převodovky neumožňuje žádné sekvenční řazení, pouze omezení zvolených převodů kvůli účinnějšímu brzdění motorem. Tlačítkem „Odo Off “ na boku páky vyřadíte pětku i šestku najednou.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Firma Executive Coach Builders už dnes osobní auta nepřestavuje. Několikakilové karafy koňaku, které by při nehodě začaly poletovat vnitřkem, už odporovaly i americkým předpisům.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Tříventilový dvouvačkový osmiválec Ford Triton 5.4 V8 pohání jak pick-up Ford F150, tak velké SUV Expedition, jehož je Lincoln Navigator dražším dvojčetem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zatímco spotřební díly na americká auta jsou levné a objednány například z amazonu dojdou autoservisu druhý den, specifi cké na lincoln stojí naopak hodně. Třeba až xenonovému světlometu defi nitivně popraská krycí sklo, vyjde nový na 35 000 Kč.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Vzadu překvapivě není tuhá náprava, ale víceprvkové řešení. Zajímavostí jsou poloosy procházející rámem.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Přední náprava je velmi masivní, překvapuje přesné hřebenové řízení. Drobné úniky oleje z předního diferenciálu či samotného řízení jsou běžné a vyřeší se několika gufery a pár hodinami práce.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Panu Pospíchalovi se podařilo vyndat jednu ze svíček, takže prapodivnou konstrukci vidíme v plné kráse. Byť do konce udávané životnosti zbývá ještě téměř 70 000 km, elektrodová vzdálenost se zvětšila už na 2,5 mm. Žádný jiný než americký motor proslulý velmi čistým spalováním by s takovými svíčkami nejel.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Druhým problémem vozu je pneumatický odpojovač předních poloos. Po čase membrána přestane těsnit a vůz nedokáže ani po zařazení polohy 4x4 pohánět přední kola. Oprava naštěstí není náročná a vejdete se do 10 000 Kč.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Kromě problému se svíčkami se na amerických autech montuje velmi dobře. Pod olejovým fi ltrem je praktický žlábek na odtok oleje.
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Lincoln Navigator L
|
Svět motorů/Martin Vaculík
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2