Ojetá Škoda Octavia IV: Už padají pod půl milionu
1
/
32
Prohlédnout znovu
Ojetá Škoda Octavia IV: Už padají pod půl milionu
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.
|
Svět motorů
Lidé hojně kritizovali, že topení se ovládá pouze dotykově. Výrobce argumentuje tím, že většina kusů umožňuje i hlasové povely. Přesto se v nových modelech vrátil k nahmatatelným ovladačům.
|
Svět motorů
Zejména u kusu s dieselovým motorem vždy trvejte na pečlivé předkupní prohlídce a demontáži spodního krytu. Často z nich totiž teče olej skrz simerink klikové hřídele.
|
Svět motorů
Jednou z cest k vynikající aerodynamice a nízké spotřebě paliva je kompletně zakrytý podvozek. Zajímavé je, že některé kusy z výroby nemají plastové kryty předních ramen.
|
Svět motorů
Dvouspojková převodovka DSG zde existuje v malém provedení DQ 200 pro benzinové se suchými spojkami a větším DQ 381 s mokrými pro diesely. Víc problémů překvapivě zatím bylo s tou lépe dimenzovanou DQ 381, kde čas od času odejde mechatron, tedy blok ovládacích ventilů. Oprava po záruce stojí 30 000 Kč.
|
Svět motorů
Manuální převodovky jsou dnes už výhradně nového, dvouhřídelového typu MQ 281, který však měl dost dětských nemocí. Pokud při rychlém řazení škrtá trojka a auto je po záruce, dejte ruce pryč.
|
Svět motorů
Zatímco u víčka nádrže tradičně najdete škrabku na led, tak ve dveřích nově i smetáček na sníh. Podívejte se, zda jej někdo neukradl.
|
Svět motorů
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.
|
Svět motorů
Velikou výhodou vozu je sklopné tažné zařízení. Pokud však na vyhlédnutém voze žádné není, s doplněním druhovýrobního může být velký problém.
|
Svět motorů
Peter Škoda
|
Svět motorů
Peter Škoda
|
Svět motorů
Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.
|
Svět motorů
Estetický stav všech vrácených aut nejdřív důkladně prověří externí auditorská firma. Nadlimitní poškození či opotřebení jsou vyúčtována předchozím nájemcům.
|
Svět motorů
Fotografování aut do inzerce je dnes téměř automatizovaný proces. Vůz se umístí na elektrickou točnu.
|
Svět motorů
Auta vybraná pro přímý prodej ve službě Future Store Drivalia procházejí dalšími prověrkami včetně fyzického stavu
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Světla LED Matrix představují v řadě Octavia úplně novou kvalitu nočních jízd. Krycí skla už neušla jistému ostřílení od kamení, na výkon to zatím vliv nemá.
|
Svět motorů
Bezklíčový přístup a startování, elektrické vyhřívání sedaček a volantu, zde dokonce i čelního skla. Nic víc bychom nepotřebovali. Zrcadlení telefonu zde bylo ještě v původní, bezdrátové verzi, která se pak kvůli nedostatku čipů vytratila po francouzsku.
|
Svět motorů
Světlé čalounění není praktické, vypadá však perfektně. Ve Future Store Drivalia je navíc pečlivě vytepovali.
|
Svět motorů
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
|
Svět motorů
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
|
Svět motorů
V historii automobilu byl i jeden škraloup – nehoda na pravý bok. Prodejce si však schoval fotku, kterou zákazníkům ukáže. Opravena byla značkovým servisem tak dobře, že bychom nic nepoznali. I tloušťka laku jen o málo přesahovala tu originální.
|
Svět motorů
Zejména pečlivě jsme změřili spotřebu oleje, některá nová TDI jí totiž trpí. Zde určitě nepřesáhne litr na 10 000 km, což je u maziva 0W-20 asi technologické minimum.
|
Svět motorů
Čtvrtá generace octavie se zatím projevuje naprosto vzorně, co se protikorozní ochrany týče. Výfuk i černé díly náprav vypadají po třech zimách jako nové.
|
Svět motorů
K vozu jsou originální sedmnáctipalcová kola. Proti trojkovým oktávkám užší – jen 205 místo 225 mm. I to je jeden ze způsobů, kterými se podařilo snížit spotřebu.
|
Svět motorů
Zavazadelník nebyl uvnitř odřený ani plný chlupů od psa. Kdo už někdy kupoval Octavii Combi, ví, jaká zde bývají překvapení.
|
Svět motorů
Škoda Octavia
|
Svět motorů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu