Firmy ve velkém skupují nová luxusní auta. Vyšším daním se vyhnou už jen pár týdnů
1
/
20
Prohlédnout znovu
Firmy ve velkém skupují nová luxusní auta. Vyšším daním se vyhnou už jen pár týdnů
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Audi Q7 60 TFSI e quattro
|
auto.cz/David Rajdl
Porsche Panamera
|
Porsche
Porsche Panamera
|
Porsche
Porsche Panamera
|
Porsche
Porsche Panamera
|
Porsche
Porsche Panamera
|
Porsche
Porsche Panamera
|
Porsche
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2
Ferrari 12Cilindri: Oslava V12 o 830 koních stojí 10 milionů
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet