Ojeté Suzuki Jimny jako dobrá investice? Víme o něm vše, s těmito radami nenaletíte
1
/
67
Prohlédnout znovu
Ojeté Suzuki Jimny jako dobrá investice? Víme o něm vše, s těmito radami nenaletíte
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny
|
Svět motorů
Palubní deska původní verze, vyráběné do roku 2005
|
Svět motorů
Do roku 2012 se jimny nabízel také v otevřené verzi. Vyráběla se u Santany ve Španělsku.
|
Svět motorů
Koroze hlodá v zadní podlaze
|
Svět motorů
Do roku 2010 se dala koroze najít také v kapsách předních svítilen
|
Svět motorů
Do roku 2010 se dala koroze najít také pod zadními lemy
|
Svět motorů
A bohužel také na rámu v místě uchycení podélných ramen zadní nápravy...
|
Svět motorů
... spojů karoserie s rámem
|
Svět motorů
Takhle vypadají korozí zničené odpojitelné náboje předních kol. Ty je třeba pravidelně mazat vazelínou. Pokud jezdíte hodně v terénu, klidně to můžete dělat i častěji. Manžety jsou plechové.
|
Svět motorů
Přídavná převodovka neboli transfer verze nabízené do roku 2005. Vyznačuje se manuálním řazením pohonu přední nápravy, případně redukce. A sice kratší pákou v kabině, tady trčící ze skříně.
|
Svět motorů
Motor D/DDiS
|
Svět motorů
Motor G13BB
|
Svět motorů
Novější verze přídavné převodovky (transferu) dostala elektromechanické připojování pohonu přední nápravy, respektive redukce.
|
Svět motorů
Řízení sporadicky trpní únikem oleje přes spodní gufero. Oprava je problematická.
|
Svět motorů
Volič samočinné čtyřstupňové převodovky A174 z produkce Aisinu. Na přání se nabízela s oběma zážehovými motory. Dnes je překvapivě žádaná, a navíc i spolehlivá.
|
Svět motorů
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Všimněte si odlišného nenastavitelného volantu, který má v obou případech vždy airbag, a také dvoudinového originálního autorádia.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Zavazadelník je miniaturní, když ve výchozí konfiguraci pojme pouhých 85 litrů. Po zvětšení nabídne 620 litrů. Dveře otevírané vpravo ukazují na japonský původ, kde se jezdí vlevo.
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
Suzuki Jimny 1.3 16V
|
Svět motorů/Michal Kollert
TEST Audi SQ8 4.0 TFSI – Ve znamení kacířské myšlenky
TWR se vrací s bláznivým restomodem XJS V12. Přes 600 koní zabalí do karoserie z karbonu
Šestikolka Toyota Land Cruiser odolá puškám a ujede až 2000 km na nádrž
Čekáte na nové levné Tesly? Možná budete zklamáni, o co půjde