Fordu Mondeo je přes třicet a pořád vypadá dobře. Testovací program neměl obdoby
1
/
58
Prohlédnout znovu
Fordu Mondeo je přes třicet a pořád vypadá dobře. Testovací program neměl obdoby
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Počitadlo přístrojového štítu konkrétního fordu ukazuje téměř neuvěřitelnou hodnotu: za 29 let pouze necelých osmačtyřicet tisíc zdolaných kilometrů
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Volant se čtyřmi rameny býval ještě v roce 1994 obecně výsadou lepších modelů, ve stejné době si třeba golf musel vystačit pouze s dvěma
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Samočinná převodovka bývala v případě prvních mondeí spíše ceníkovou kuriozitou, proti práci čtyřstupňové skříně však nelze mít výhrady
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní sedadla nebyla standardně osazena hlavovými opěrkami, což však ve dvou usnadňovalo výhled vzad
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Poctivě čalouněná plocha ve výplních kontrastuje s lacině působícími spodními plasty
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mondeo bylo stavěno především na pohodlné dlouhé cestování, jeho nástupce z roku 2000 se dokonce stal vlajkovou lodí evropského Fordu
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Populární trend počátku devadesátých let představovaly nízké a široké světlomety oválného tvaru
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mohutné vypouklé a výklopné zadní okno připomíná, jak obrovský vstupní otvor do zavazadelníku dopřávalo mondeo svým uživatelům
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Objem zavazadlového prostoru pětidveřového modelu dosahoval 480 litrů, přesto na sedan 10 litrů ztrácel
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Mezi zážehovými čtyřválci znázorňovala osmnáctistovka kompromis, ocitala se přesně mezi kubaturami 1,6 a 2,0 litru
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ve střední třídě bylo před třemi dekádami běžné, že základní velikost kol využívala průměr pouhých 14 palců
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo 1.8 16V
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Zadní výdechy ventilace jsou netradičně umístěny v oblasti rámu dveří, které jsou tak osazeny větracími otvory
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Moderní nástupce sierry byl v inzerátech propagován jako výjimečný vůz. Přesto výjimečnosti sierry nikdy nedosáhl.
|
Ford
Na rozdíl od pozdějších generací se původní liftback a sedan citelně lišily, kombi demonstruje změnu přídě pro ročník 1997
|
Svět motorů
Ford Mondeo Sedan
|
Svět motorů
Ford Mondeo Kombi
|
Svět motorů
Ford Mondeo a Ford Sierra
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Ford Mondeo a Ford Sierra
|
Auto Tip Klassik/Filip Ehrenberger
Retrotest Audi Q7 3.0 TDI – Čekání se vyplatilo
Ještě se nevyrábí, ale už jej lze řídit: Na PlayStation přijíždí elektromobil od Sony
Mazda MX-30 R-EV a Mazda RX-8: Jediné wankely nové éry bok po boku
Proč vyměnit zimní směs do ostřikovačů za letní? A jak se to dělá?
Svět motorů 18/2024: Jezdíme s novou Dacií Duster
Renovace po 100 letech: Mercedes oživil svůj úspěšný červený závoďák z Targa Florio