Pražské modré zóny jen pro rezidenty? Návštěvníkům dost zkomplikují život
1
/
57
Prohlédnout znovu
Pražské modré zóny jen pro rezidenty? Návštěvníkům dost zkomplikují život
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Ilustrační foto
|
auto.cz
V Úvalech u Prahy se v centru používají kotoučky. Ty si řidič může zadarmo vzít ve schránce na sloupu. Do Německa by se s nimi ale vydávat neměl. Tam jsou jasně dané rozměry, tvar a barva kotoučků.
|
Svět Motorů
V Palackého ulici v Praze používají místo zelených a červených čísel kontrolky. Červené světýlko vedle údaji o času značí, že řidič překročil povolenou půlhodinu.
|
Svět Motorů
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Parkování v Praze
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Co bude dál s modrými zónami
|
Svět motorů
Rok s nenáviděnými zónami. Plaťte a mlčte
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Škoda Enyaq Coupé RS iV
|
Svět motorů/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Volkswagen ID. Buzz Pro
|
auto.cz/Michal Kollert
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
Tesla Model 3
|
auto.cz/Marek Bednář
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km
Nový Opel Combo dorazil do ČR a má spalováky! Letos je zpola vyprodaný
Konec V8 Hellcat není konec drsných pick-upů. Přivítejte Ram 1500 RHO
Nesmyslné protlačování elektromobilů? V Británii o tom ví své
Elektrické mercedesy budou vypadat jako běžná auta. Změní se i jména