Ojetý Range Rover (L405) je mimo cesty jako doma. Jen ta spolehlivost…
1
/
53
Prohlédnout znovu
Ojetý Range Rover (L405) je mimo cesty jako doma. Jen ta spolehlivost…
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jízdní režimy a stav podvozku se zobrazují na digitálním panelu před řidičem
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Interiér je minimalistický, spoustu ovládacích prvků přebral displej. Kvůli širokému středovému tunelu a výplni dveří působí menší, než by exteriér napovídal.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
V modelech před rokem 2016 je displej multimediálního systému už na pohled zastaralý, ovládání je ale jednoduché
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Osmistupňový automat od ZF je jedinou volbou. Ojediněle jej trápí softwarové problémy, které ale v nejhorších případech končí výměnou převodovky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Podvozek se ovládá tlačítky z kabiny. Výsuvný otočný ovladač slouží k volbě režimů pro jízdu mimo cesty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Příplatkové sedačky Business Class (příplatek 115 000 Kč u nového vozu) místo původní lavice posadí pasažéry do dvou pohodlných křesel podobných těm vpředu, s širokým středovým tunelem uprostřed. Ten nabízí ovládání klimatizace a spoustu odkládacích prostor, znamená ale také značné omezení praktičnosti. Není už zde totiž možnost sklopit sedačky ani převážet větší předměty.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ani bahenní lázně nedělají Range Roveru žádný problém. Naprostá většina se jich ale do podobné situace nikdy nedostane.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dvoudílné víko kufru se otevírá i zavírá samo, může ale být náladové a selhat
|
Svět motorů/Petr Homolka
Čalouněná spodní část víka bez problému unese dvě osoby. U starších kusů už je ale doporučeno zkontrolovat stav lanka a úchytů, občas se totiž trhají.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vznětový osmiválec o objemu 4,4 litru je nejpopulárnější volbou pro evropské zájemce o Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vzduchový podvozek se nehodí jen v terénu. Po zastavení je možné vůz snížit o 40 mm pro usnadnění vystupování. Právě tento systém je ale častou bolestí vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
Range Rover
|
Svět motorů/Petr Homolka
V novějších vozech jsou oba displeje o poznání lepší. Spodní slouží k ovládání klimatizace a souvisejících systémů.
|
Land Rover
Ikonické Audi V8 quattro ze série DTM jde do aukce. Cenou míří k rovnému milionu eur
Ikona Světa motorů odchází: Martin Vaculík zpovídá Zbyška Pechra
Automobilové klenoty 2024: Velká přehlídka veteránů v naší fotogalerii
Helma Nikiho Laudy z bouračky na Nürburgringu je na prodej. Výtěžek pomůže dětem
TEST Renault Kangoo E-Tech Open Sesame – Dveře jsou fajn, ale ne pro každého
CATL představuje baterii Shenxing PLUS s dojezdem 1000 km