Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
1
/
22
Prohlédnout znovu
Beutler (1943–1987): Příběh dvou bratrů ze švýcarského Thunu
Kupé Beutler na podvozku VW Brouka měl elegantní sportovní linie hliníkové karoserie.
|
Karel Haas
V roce 1949 postavil Beutler na podvozcích Healey 2.4 Litre dvě karoserie pro kupé a kabriolet.
|
classic-trader.com
V letech 1948 a 1949 postavil Beutler malou sérii šesti roadsterů na podvozku nového typu Porsche 356.
|
Wheelsage.org
Od sériového Porsche 356-2 se roadster Beutler lišil více skloněnými světlomety a rámem předního okna.
|
Wheelsage.org
Zadní blatníky roadsteru Beutler vystupovaly z boků vozu a od Porsche se lišil koncovými světly.
|
Wheelsage.org
Beutler vystavil na autosalonu v Ženevě v roce 1951 kupé a kabriolet vycházející z anglického Bristolu 401.
|
Wheelsage.org
Jaguar XK120 Supersport Roadster s karoserií Beutler, vystavený na ženevském autosalonu v roce 1952.
|
Wheelsage.org
Elegantní roadster měl jen lehce naznačený přechod mezi předními a zadními blatníky a šípovité přední okno.
|
Wheelsage.org
V roce 1953 postavil Beutler luxusní čtyřmístný kabriolet na bázi Jaguaru Mark VII.
|
coachbuild.com
Dvoudveřový kabriolet měl zvýrazněné zadní blatníky a zachoval si tradiční masku chladiče.
|
coachbuild.com
Na ženevském autosalonu v roce 1954 vystavil Beutler kabriolet na podvozku Volkswagenu Brouk (Typ 1).
|
Wikipedia
Přední maska byla jen atrapou. Vzduchem chlazený čtyřválec byl umístěn vzadu.
|
Automobil Revue
V roce 1957 postavil Beutler prototyp dvoumístného kupé na podvozku Bristol 406.
|
cars.bonhams.com
Prototyp Bristolu 406 s karoserií Beutler měl tenké střešní sloupky a mírně vyboulené zadní blatníky.
|
Facebook
Pro Maico postavil Beutler v letech 1957 a 1958 karoserie pro čtveřici kabrioletů Maico 500 Sport.
|
Wikipedia
V roce 1957 se Beutler vrátil k výrobě omezeného počtu kupé VW-Porsche na bázi VW Brouka s širokou maskou chladiče.
|
Wheelsage.org
VW-Porsche s karoserií Beutler mělo křidélka na zadních blatnících a velká, svisle umístěná koncová světla.
|
Wheelsage.org
Na jednoduché palubní desce nechybělo rádio a hodiny.
|
Wheelsage.org
Kupé 2+2 poháněl vzadu umístěný 1,6litrový čtyřválec s výkonem 75 koní.
|
Wheelsage.org
V letech 1957 až 1963 vyráběl Beutler čtyřmístné kupé na podvozku Volkswagen s motorem Porsche.
|
stuttcars.com
Pohledné kupé VW-Porsche s karoserií Beutler se dalo pořídit za necelých 20 tisíc švýcarských franků.
|
supercars.net
V roce 1959 dokončil Beutler stavbu dvou prototypů kupé na podvozku Porsche 356 B.
|
coachbuild.com
Velký test nosičů jízdních kol: Stejná věc, přesto takové rozdíly
BFGoodrich vylepšil slavnou pneumatiku. Je lepší na štěrku i sněhu
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu