Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
1
/
9
Prohlédnout znovu
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.
|
acz
Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.
|
acz
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava