Hyundai Santa Fe – Rodinný ideál s kontroverzní tváří
33
/
35
Prohlédnout znovu
Hyundai Santa Fe – Rodinný ideál s kontroverzní tváří
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Kombinace displeje a klasických přístrojů působí zvláštně, ale čitelnost je bezproblémová.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Interiér sází na maximální přehlednost a většina funkcí má své tlačítko, což už dnes nebývá zvykem, ale je to ku prospěchu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Ovládání klimatizace je velmi intuitivní.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Osmipalcový displej sice nemá tak jemnou grafiku, přínosem jsou ale klasická tlačítka
|
Svět motorů/Jiří Káš
Spotřebu se daří v průměru držet pod velmi slušnými 7,5 l/100 km a potěší i skvěle fungující osmistupňový automat z vlastního vývoje. Řadí velmi hladce, plynule i dostatečně rychle.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pozice za volantem je velmi příjemná, obklopuje vás mohutná přístrojová deska a všude panuje dostatek prostoru. Líbí se nám možnost elektrického nastavování volantu v širokém rozsahu.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Zadní lavice je posuvná v širokém rozsahu, dokonce ji lze zcela natlačit na přední opěradla.
|
Svět motorů/Jiří Káš
V opačné pozici zbývá pro kolena královská rezerva a cestující ocení i dostatek prostoru na šířku.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Sedadla vzadu jsou rozumně velká, ale sedí se s koleny až u brady. Místa je zde sice o něco více než ve škodovce, přesto pokud vezete někoho zcela vzadu, musí se uskromnit i ti ve druhé řadě.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Přední sedadla se pyšní velkorysými rozměry i třeba elektricky prodloužitelnými sedáky, jako známe z luxusní třídy.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Santa fe nemá rádo prudké změny směru. Při vyhýbacím manévru hodně nakloní a má tendenci jet rovně, stabilizace situaci zvládá za cenu výrazného přibrzdění.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Pneumatiky v testu: Continental Continental Sport Contact 5 235/55 R19
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Za třetí řadou zbývá méně místa než ve škodovce, v pětimístné konfiguraci je prostor velký, hodila by se však větší výška.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Chyběl nám průvlak na lyže a líbila by se nám i větší schránka pod podlahou.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Při zatahování rolety se do cesty navíc pletou zadní pásy. Potěší velký vstupní otvor.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Turbodiesel 2.2 CRDi se pyšní velmi kultivovaným chodem a plynulým nástupem točivého momentu už od nízkých otáček. Rychlým reakcí prospívá i elektricky ovládané turbodmychadlo.
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Hyundai Santa Fe 2.2 CRDi
|
Svět motorů/Jiří Káš
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2