Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
1
/
24
Prohlédnout znovu
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně? Lehčí, pevnější, dražší
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
S pomocí 3D tisku byla vyrobena například dokonalá kopie sání do Škody 1202, dnes už v originále nesehnatelného
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Proužky na povrchu součástky jsou typickým znakem dílů vytvořeným na 3D tiskárně
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pevnost součástek vytištěných z kompozitu zvyšují vyztužující vlákna kevlaru (součástka nažloutlá), karbonu (černá) nebo skla (bílá)
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Stříbřitý díl už prošel spékáním v peci, v porovnání s vytištěným šedým kusem se zmenšil, ale rozměry odpovídá originálu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Kdy budeme vyrábět díly doma na 3D tiskárně?
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Nerezová brzdová páka motocyklu s vnitřními komorami z tiskárny má lepší vlastnosti než původní předloha odlitá z duralu
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Sprint v Miami vyhrál Max Verstappen. Ricciardo udržel čtvrté místo
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena