Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i – Nerovný boj?
54
/
95
Prohlédnout znovu
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i – Nerovný boj?
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i vs. Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Palubní počítač na přístrojovém štítu i10 slouží také k nastavení asistenčních systémů a dalších funkcí vozu a ovládá se snadno pomocí tlačítek na volantu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Oproti tomu Hyundai i10 se mnohem více přibližuje větším vozům značky, volně stojící displej opticky navazuje na přístrojový štít, jak je teď populární u německých automobilek. Materiály i zpracování působí lépe než u japonského konkurenta.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Multimediální systém i10 je větší, rychlejší, lépe reaguje na dotyk a umí i Android Auto a Apple CarPlay. Grafi ka je více inspirovaná mobilními telefony a nedělá potíže displej používat i během jízdy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai se nebojí ani svého prcka bohatě vybavit, v nejvyšší výbavě je možné mít vyhřívané sedačky a volant a také indukční nabíjení mobilních telefonů
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vepředu je místa také dostatek, a to i na šířku.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zásadní výhodou i10 je výrazně větší nabídka místa pro nohy na zadních sedačkách. Prostor srovnatelný s vozy vyšších tříd poskytuje i 186 cm vysokému redaktorovi slušnou rezervu před koleny a také na hlavu, a navíc je díky velkému otvoru dveří skvěle přístupný.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Delší přejezdy i10 usnadňuje tempomatem s jednoduchým ovládáním na volantu, a to už od nejnižší výbavy Start
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 poskytuje ve vyšších verzích také elektrické otevírání zadních oken, zatímco pětidveřové aygo má jen jednoduchá výklopná okna
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ani rychlejší průlety zatáček nedělají malému Korejci problém, na čemž mají zásluhu i 16“ kola
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Také v prostornosti zavazadlového prostoru vítězí hyundai, který nabídne standardně o 84 litrů více, po složení sedaček pak o 238 litrů.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod podlahou (za příplatek dvojitou) se navíc může ukrývat dojezdová rezerva.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kryt kufru v i10 z nějakého důvodu postrádá zavěšení na páté dveře a musí se zvedat ručně. Pokud jej ale zapomete dát dolů před zavřením kufru, brání ve výhledu dozadu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Korejský atmosférický litrový tříválec Kappa má o 3,7 kW méně (49,3 kW) než ten japonský, přesto si řekne v průměru o půl litru paliva na sto kilometrů více, zvukovým projevem a kultivovaností také příliš nepotěší
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai se na sloupku C pojetím toyotě podobá, má ale klasičtěji umístěné světlomety, hezkým detailem je název modelu za posledním oknem
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Ventus Prime 3 165/45 R16
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i10 1.0i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Prostoru před řidičem dominuje velký kulatý rychloměr s jednoduchým palubním počítačem. Ten se ovládá pomocí dvou otočných ovladačů a umí zobrazit jen ty nejzákladnější údaje.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Interiér ayga je opravdu velmi strohý. Středová část palubní desky kromě displeje ukrývá už jen ovládání klimatizace, jejíž výdechy jsou jen po stranách. Materiály jsou tvrdé a nepůsobí hodnotně, zpracování je ale pro třídu adekvátní.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na dotykovém displeji multimediálního systému je dobře vidět věk vozu. Neposkytuje moc možností, grafi ka je jednoduchá a reakce na dotyk pomalá. Umí ale zobrazit například historii spotřeby a ve vyšších verzích dostal i funkce Apple CarPlay a Android Auto.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Telefony bez možnosti bezdrátového dobíjení hyundai dobije pomocí USB hned dva najednou, aygo má USB pouze jedno, ale zato nabídne 12V zásuvku a audio vstup
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vepředu je to lepší a díky tenkým výplním dveří není problémem ani užší stavba karoserie než u i10.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Aygo cestující vzadu místem zrovna nerozmazluje, redaktor se hlavou dotýká stropu a kolena má zaražena hluboko do čalounění sedačky řidiče, omezující je i úzký vstupní prostor a malý úhel otevírání dveří.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Měkčí naladění podvozku znamená méně stabilní průlety zatáčkami, při kterých si aygo zaklekne na přední vnější kolo a zadní občas zvedne ze země
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kufr ayga je opravdu jen na pár tašek nákupu, který se obtížněji nakládá přes vysokou hranu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod podlahou je sice prostor na uložení alespoň dojezdové rezervy, v ceníku ji však hledáme marně.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Litrový tříválec ayga pochází od Daihatsu (které Toyota vlastní) a používají jej i dva francouzští sourozenci. Původem francouzský tříválec o objemu 1,2 litru v nabídce nikdy nebyl a z ceníku jej už vypustili i zbývající dva sourozenci z kolínské trojice.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
i když zvedající se linka oken znamená omezený výhled pro cestující vzadu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Continental ContiEcoContact 165/60 R15
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Jak hyundai, tak toyota mají velmi podobný naštvaný výraz předních světlometů, doplněný o kulaté mlhovky. Kulaté světlo v masce i10 je LED denní svícení, které je u toyoty řešeno klasičtěji lištou přímo v hlavním světlometu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Toyota Aygo 1.0 VVT-i
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid