Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG – Podruhé ve stejné řece
35
/
73
Prohlédnout znovu
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG – Podruhé ve stejné řece
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT vs. Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jednoduchý přístrojový štít snad už ani přehlednější být nemůže.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Masivní palubní deska, velké plastové plochy nebo obří středový panel byly designově v kurzu před několika lety.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
U hyundaie můžete mít vestavěnou navigaci jen s paketem Premium za nemalý příplatek šedesáti tisíc
|
Svět motorů/Petr Homolka
Automatické klimatizace najdete v obou vozech od výbavy Style. Je zajímavé, že tento název používá i20 i fabia. Dvouzónovou ani u jednoho nedostanete. Vyhřívání volantu ale zůstává výsadou Jihokorejce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Delší převody se u i20 negativně odrazily na horším pružném zrychlení, ale příznivější spotřebu mu nepřinesly
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ani vpředu si na místo nemůžeme stěžovat, jen křesla by mohla mít poddajnější polstrování.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pokud často vozíte více lidí a zaplníte i druhou řadu sedadel, vyberte si i20. Na zadní lavici totiž budou mít kolem sebe a hlavně před koleny dostatek prostoru. V tomto směru jde o jeden z největších vozů mezi malými hatchbacky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Mnohem jistější a stabilnější při vyhýbacím manévru mezi kužely, ale ne tak pohodlný. To jsou základní charakteristiky malého Jihokorejce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník i20 je s 326 litry jen o málo menší než u fabie. Může se však pochlubit lepší využitelností, protože do něj tolik nazasahují podběhy zadních kol.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na druhou stranu nám u něj vadí vysoká nakládací hrana. Rezervní kolo dostanete za příplatek 1790 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Litrový tříválec v i20 není příliš kultivovaný a vyvolává chvění, které prostupuje celou karoserií. Plochá výkonová křivka mu zajisťuje zátah v širokém spektru otáček a dostatek síly prakticky již od volnoběhu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Po faceliftu má maska chladiče dovnitř prohnuté boky, ještě více tak vyniknou vystouplé kapsy po stranách nárazníku
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Nokian WR04 195/55 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Hyundai i20 1.0 T-GDI 7DCT
|
Svět motorů/Petr Homolka
Na zpracování detailů si dala Škodovka více záležet a analogové přístroje jsou také dobře čitelné.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubní deska fabie je vizuálně odlehčena širokým okrasným panelem, který je v případě provedení Monte Carlo červený.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia má sice o půl palce menší obrazovku, ale navigaci do ní pořídíte za dostupných 17 500 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedmistupňový dvouspojkový automat funguje stejně jako u jihokorejského konkurenta jemně, přesně a rychle
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škodovka si libuje v chytrých řešeních, která mají za cíl usnadnit cestujícím život v autě. Paket Simply Clever za 3500 Kč obsahuje i tento úchyt na multimediální přístroje, který vsunete do držáku na nápoje.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vpředu Škodovka s Jihokorejcem drží krok, a hlavně sedadla Monte Carlo se jí povedla.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kratší celková délka i rozvor náprav nedává fabii příliš šancí na vytvoření kabiny, která by velikostí mohla hyundaii konkurovat. Omezené možnosti jsou znát hlavně vzadu, kde cestujícím před koleny zbývá jen minimum místa.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia preferuje pohodlí posádky a měkké nastavení velmi dobře fi ltruje nerovnosti. Platí za to většími náklony karoserie a brzkým zásahem ESP.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Přepravní kapacitou 330 l může fabia konkurovat i některým hatchbackům nižší střední třídy. Škodovka pro ni nabízí i bohatý přepážkový a síťový program. K uložení drobností jsou praktické také kapsa a polička na levé straně.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdová rezerva stojí 1600 Kč.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Svůj potenciál zážehový tříválec 1.0 TSI s výkonem 81 kW ukáže až po překročení dvou tisíc otáček, do té doby je línější. Chválíme ho za klidný chod, odhlučnění a také celkem slušnou spotřebu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS860 215/45 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Po modernizaci má fabia útlejší světlomety a vystouplejší žebrování v masce, která je protažena více dolů
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším
Ayrton Senna ožije! Netflix uvádí seriál o legendárním pilotovi F1
Výkonné motocykly na UlovAuto.cz
TEST BMW M240i Coupé – Zapomeňte na xDrive, zadokolka je malou M2