Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi – Výjimky existují
67
/
83
Prohlédnout znovu
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi – Výjimky existují
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback vs. Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Grafi ka přístrojů je velmi přehledná, stejně jako displej palubního počítače
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Rozsah měkčených plastů v interiéru je menší než v proceedu, vše je ale dobře zpracované a celek působí hodnotně. Vhodně tvarovaný středový panel neomezuje místo pro koleno.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Manuální klimatizace se ovládá jednoduše, po faceliftu bude součástí jen základní výbavy, ve vyšších už dostanete dvouzónovou automatickou
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sedadla obou vozů mají podobné rozměry, univerzální tvarování v hyundaii vyhoví většině postav a měkčí výplně korespondují s komfortním zaměřením modelu
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Prostor vzadu omezuje především klesající linie střechy, před koleny rezerva zůstává. Optimální pozice za volantem se hledá díky širokým možnostem seřizování snadno. I vyšší jedinci si mohou patřičně vysunout opěrku a nad hlavou mají dost místa.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai klade důraz na komfort a pečlivé tlumení nerovností, čemuž testovanému vozu pomáhala i 16“ kola. Podvozek je však univerzální a příjemné je auto i v zatáčkách.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pečlivě čalouněný kufr hyundaie nabízí solidní výšku 50 cm i funkční háčky na bocích. Celková ložná délka je však o poznání kratší než u kie. Pod podlahou lze mít dojezdovou rezervu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Hankook Kinergy Eco2 205/55 R16
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Hyundai i30 Fastback
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V rámci příplatkového paketu Seat za 55 000 Kč se v proceedu nově nabízí digitální přístrojový štít
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Luxusnější dojem z interiéru kie je daný tím, že s touto karoserií se kombinují jen vyšší výbavy. Z uživatelského hlediska vadí příliš mohutný středový panel, který řidiče trochu tlačí.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Každá funkce klimatizace má své vlastní tlačítko, což si ceníme. Obsluha je tak daleko snazší než u konkurentů, kteří preferují dotykové ovládání.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Díky výraznému bočnímu vedení podrží sportovní sedadla proceedu lépe v zatáčkách, přes mohutné okraje sedáků se však hůře nastupuje. Hodila by se výše výsuvná opěrka hlavy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Díky rovné střeše a vykrojení pro nohy v předních opěradlech nabízí proceed vzadu více místa, navíc sedáky lépe podepírají stehna. Nižší linie oken a mohutnější středový panel nepotěší vyšší řidiče, kterým se vpředu moc pohodlně nesedí.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Sportovněji zaměřená kia je celkově tužší a dává řidiči lepší zpětnou vazbu na nerovnostech, ale posádku více natřásá. V jejím případě jsou standardem 17“ kola.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zavazadelník proceedu je mělký, ale pod podlahou se nacházejí hluboké schránky. Tu největší uprostřed lze vyjmout. Podlážka pod ní však již chybí a věci odkládáte do prostoru dojezdové rezervy.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pneumatiky v testu: Michelin Primacy 3 225/45 R17
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Kia Proceed 1.6 CRDi
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Řídili jsme Lynk & Co 01: Jak jezdí čínské volvo na českých silnicích?
Rady před koupí Mazdy MX-6: Vzácnost, na které nevyděláte
Jarní servisní péče pro vozy z koncernu Volkswagen za zvýhodněné ceny
BYD Dolphin byl v Česku a my ho vyzkoušeli. Levný není, ale překvapil
Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany