Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
1
/
37
Prohlédnout znovu
Jak na renovaci motorky (2. díl): Na řadu přichází rozborka!
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Pískování odstraní zbytky původního laku i korozi
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Z kola se použije pouze původní bubnový střed, který se vystříhá pákovými nůžkami. Výměnným způsobem se za něj dá koupit repasované celé kolo s novým ložiskem, dráty i ráfkem.
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Výrazně při renovaci pomůže, pokud lze stroj upnout do větší výšky, abyste se nemuseli ohýbat nebo klečet
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Postupujte s rozvahou, a nikoliv zbrkle, vždyť většinu součástek opět použijeme
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Zinkují se třeba trny stupaček…
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
… nebo veškerý spojovací materiál
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Naopak výfuková kolena nebo tlumiče už nikdo leštit ani potahovat slabou vrstvou niklu a chromu nebude, a proto se jednoduše vyhazují
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Už v průběhu demontáže oddělte díly na chromování a zinkování
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Jak na renovaci motorky: Rozborka
|
Svět motorů/Jiří Pekárek
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid