Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?
1
/
15
Prohlédnout znovu
Jak vypadá výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania?
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
V přípravně dochází k drobné úpravě rámu vozidla a přemístění nádrží dle požadované nástavby
|
Ladislav Černý
Rámy nástaveb vznikají z hliníkových profilů spojených nerezovými prizmatickými jednotkami. Na fotografii dělníci vkládají kabeláž.
|
Ladislav Černý
Na rám podvozku Scania navazuje eloxovaný pomocný rám udělaný na míru patřičné nástavby
|
Ladislav Černý
Ovládání hasičské nástavby ze zadního panelu nám vysvětluje ředitel Jahelka
|
Ladislav Černý
Plechy se k rámu již nenýtují, současná lepidla již mají větší pevnost
|
Ladislav Černý
Výbava pro vyprošťování lidí zahrnuje mimo jiné hydraulické nůžky a roztahovák
|
Ladislav Černý
Vyzkoušeli jsme si zadní část posádkové budky Scania z pozice zasahujícího hasiče
|
Ladislav Černý
Každé vozidlo vyžaduje přibližně pět až deset tisíc pracovních hodin
|
Ladislav Černý
S ředitelem Jahelkou jsme si velmi porozuměli, v nákladních vozidlech je jako ve svém živlu
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Výroba hasičského vozu Kobit-THZ na podvozku Scania
|
Ladislav Černý
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava