Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit – Plnotučný mazák
12
/
67
Prohlédnout znovu
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit – Plnotučný mazák
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Digitální přístrojový štít s úhlopříčkou 10,25“ má jemnou grafiku a nabízí řadu zobrazení včetně nočního vidění
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Palubka s dřevěnými obklady vypadá luxusně a zamlouvá se nám i příjemně konvenční ovládání. O prémiové ozvučení se stará audiosystém McIntosh s 19 reproduktory a celkovým výkonem 950 W.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vlevo od voliče automatu se nastavují jízdní režimy, které upravují pohon 4x4 (Automatický, Sport, Sníh, Kamení a Písek/ Bláto). Vpravo lze manuálně upravovat světlou výšku v širokém rozmezí 172 až 278 mm. Samostatným tlačítkem se aktivuje redukce.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Líbí se nám předsunutí displeje a využití jeho horní hrany pro klasická tlačítka – mimochodem se zde vypíná třeba asistent pro vedení v jízdních pruzích, který lze deaktivovat jednou provždy
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Rozměrná přední sedadla mají elektricky prodlužovací sedáky, dlouhány však nepotěší nízko výsuvné opěrky hlav. Jinak výhrady nemáme.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Sedadla ve druhé řadě lze posouvat v širokém rozsahu 180 mm, cestující zde mají kompletní možnost ovládání čtyřzónové klimatizace
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zcela vzadu se sice sedí s více přizvednutými koleny, ale v podélném směru je interiér opravdu prostorný. I díky výdechům umístěným ve sloupcích najdete dostatek místa také nad hlavou.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
U vyšších výbav je praktická možnost elektrického sklápění sedadel v třetí i druhé řadě. Nemáte-li uprostřed trojlavici, je nutné skládat věci do kufru s rozmyslem, aby při jízdě nepropadávaly dopředu. Dojezdová rezerva je zespod vozu.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Atmosférický osmiválec potřebuje pro výraznější akceleraci vytočit alespoň do 3500- -4000 min-1. Dokonale fungující převodovka od ZF sama řadí nahoru při 5600 min-1, v manuálním režimu dovolí 6000 min-1 a zůstává viset v omezovači.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental Cross Contact LX Sport 275/45 R21 (celoroční)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Jeep Grand Cherokee L 5.7 V8 HEMI 4x4 Summit
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid