Jezdili jsme elektrickým městským autobusem Mercedes eCitaro
1
/
23
Prohlédnout znovu
Jezdili jsme elektrickým městským autobusem Mercedes eCitaro
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
S úsměvem jsme se vydali na cestu do Jenče
|
Ladislav Černý
Tlačítko start je třeba chvilku podržet, jako když startujete vznětový motor
|
Ladislav Černý
Po stisku tlačítka start se objevil nápis ready a stav nabití akumulátorů
|
Ladislav Černý
Prostor pro cestující v elektrobusu není ani v zádi více omezen než v konvenčním vozidle
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Václav Beránek nám ukazuje, kde je schovaný mimořádně sofistikovaný energetický management vozidla, aby mělo maximální dojezd
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mírně skosená příď pochází z konceptu dřívějšího Future Bus
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Čtyři akumulátorové moduly se nacházely místo vznětového motoru a snižovaly těžiště vozidla
|
Ladislav Černý
Hlavní světlomety LED nás potěšily, nicméně nejvíce je ocení řidiči v nočním provozu
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Kryt dobíjecího modulu se nachází pod víčkem s plynovou vzpěrou
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Mercedes-Benz eCitaro
|
Ladislav Černý
Největší problém plug-in hybridů jsou řidiči. Neumějí je nabíjet
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil