Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Osobní dodávky lepší než MPV?
104
/
105
Prohlédnout znovu
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Osobní dodávky lepší než MPV?
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI – Osobní dodávky lepší než MPV?
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter 1.5 BlueHDi vs. Volkswagen Caddy 2.0 TDI
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Palubní deska vyniká praktickým rozmístěním odkládacích míst i dobrým dosahem všech ovladačů.
|
acz
Pokud vám nevyhovuje malý volant s vysoko umístěnou kapličkou přístrojů, lze sáhnout po konvenčně řešených sesterských modelech – berlingu nebo combu.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Řazení funguje spolehlivě, dráhy jsou však delší.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
V peugeotu najdete řadu praktických odkládacích míst včetně dvojité schránky před spolujezdcem nebo hlubokého prostoru před řadicí pákou.
|
acz
Díky širokým možnostem seřízení volantu si pohodlnou pozici za volantem najde každý, bohužel někteří mohou mít problém, že jim volant zakrývá přístroje.
|
acz
Vzadu je místa sice hodně, jednotlivá sedadla jsou ale malá a výrazné boční vedení tlačí do zad. Pohodlí si zde užijí jen děti a osoby menšího vzrůstu.
|
acz
Přední sedadla mají kratší sedáky, ale v praxi to příliš nevadí. Opěradla mají příjemné boční vedení.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Kapsa ve dveřích je rozdělena na dvě. Láhev v té přední drží ale jen vleže.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
obou vozů se myslí i na umístění nápojových kelímků.
|
acz
V peugeotu najdete řadu praktických odkládacích míst včetně dvojité schránky před spolujezdcem nebo hlubokého prostoru před řadicí pákou.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot má sice měkčí odpružení a při prudké změně směru se výrazně naklání, ale díky opatrnému stabilizačnímu systému vůz citlivě přibrzdí a řidič nemá se zvládnutím vyhýbacího manévru příliš práce.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Zavazadelník rifteru nabízí v každém směru o kus více než ten v caddy. Pro jeho zvětšení stačí sklopit pouze opěradla, zcela vyjmout však sedadla nejde. Rezerva je zespodu vozu.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Vznětová patnáctistovka je tichá, nabízí lepší pružnost a nižší spotřebu než caddy.
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Adblue se doplňuje hned vedle nafty, víčko nádrže je na klíček.
|
acz
Výklopná okna jsou v rifteru standardem, připlatit lze za elektricky stahovatelná
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental VanContactWinter 215/65 R16
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Peugeot Rifter
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
V tradičně pojatém interiéru volkswagenu se rychle zorientujete, nicméně nízko umístěný displej navigace komplikuje ovládání.
|
acz
I zde chválíme velké a dobře přístupné schránky a přihrádky. Veškeré plasty jsou stejně jako v peugeotu tvrdé.
|
acz
Řazení je přesné a dráhy kratší než u peugeotu.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Výbava základních verzí nebývá u dodávek moc bohatá, u obou testovaných vozů tak potěší, že tempomat mají již ve standardu. Připlatit si lze i za adaptivní provedení. Peugeot jej ale dodává až u vyššího modelového stupně.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Zadní sedáky v caddy leží výše a lépe podepírají stehna. Místa na krajích jsou širší než to prostřední a dospělým vyhovují lépe než ta v peugeotu, bohužel rezerva před koleny není moc velká.
|
acz
Tvarově jsou sice sedadla nevýrazná, ale mají tužší výplně než v peugeotu a poskytují výbornou oporu při dlouhých jízdách.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Šikovně ukryté prostory na vrchu palubní desky či pod nohama cestujicích toho pojmou hodně a zároveň předměty skryjí před očima nenechavců.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Dveře v caddy mají sice méně nápadné tvarování, kapsa toho však pojme více
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Nechybí ani tradiční přihrádky před a za řadicí pákou.
|
acz
Šikovně ukryté prostory na vrchu palubní desky či pod nohama cestujicích toho pojmou hodně a zároveň předměty skryjí před očima nenechavců.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Caddy se tváří suverénějším dojmem a méně se naklání, stabilizace však vůz méně přibrzďuje a řízení při rychlém pohybu tuhne. Lepší než peugeot tak při průjezdu mezi kužely nakonec není.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Zadní sedadla se překlápí celá dopředu, případně je lze vyjmout. Páté dveře se vyklápějí vysoko, ale ve stísnějších prostorech se vyplatí spíše příplatkové křídlové dveře.
|
acz
Dvoulitr v nízkých otáčkách nepříjemně duní, při měření dynamiky i spotřeby za peugeotem celkově zaostává.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Adblue se dolévá neprakticky pod kapotou.
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Pneumatiky v testu: Continental Winter Contact TS850P 205/50 R17
|
acz
Volkswagen Caddy
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid