Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
8
/
12
Prohlédnout znovu
Posvítili jsme si na 30 km/h v centrech. Opravdu zvyšují bezpečnost, nebo spíš škodí?
Video se připravuje ...
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Hlučnost aut sice s klesající rychlostí také klesá, na druhou stranu se tím doprava v lokalitě zdrží větší dobu, místo aby byla rychle odvedena pryč za hranice obydlené oblasti
|
Svět motorů
Důvodem zpomalování rychlosti je ochrana slabších účastníků provozu. Nebo by víc prospělo, kdyby se všichni účastníci víc věnovali provozu místo mobilního telefonu?
|
Svět motorů
Povinná třicítka ve městech
|
Svět motorů
Moderní auta mají nejnižší emise v 90 a 50 km/h. Takže třicítka ekologii automaticky neprospívá. Ještě víc vadí zbytečné zastavování.
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
Jak se (ne)jezdí v Paříží
|
Svět motorů
TEST Renault Scenic E-Tech EV87 – Bez strachu z dojezdu
Splněný sen fanoušků Lancie: Kimera EVO37 v ikonických barvách Martini Racing
Tesla šokuje: Propouští všech 500 lidí starajících se o nabíječky
Cadillac couvá. Spalováky v roce 2030 prodávat nepřestane
Znáte RAM Rampage? Čtyřválec přijíždí ve speciální verzi Night Edition
Saleen se nedrží zkrátka. Mustang naladil na 800 koní, nechce za něj moc