Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
1
/
9
Prohlédnout znovu
Reportáž: Jak se likvidují autovraky - V cele smrti
Abarth
|
acz
Auto určené k likvidaci se nejprve zanese do on-line systému. Dopravní inspektorát tak může při odhlašování ověřit, zdali bylo skutečně zlikvidováno.
|
acz
Nejprve se vypouštějí provozní kapaliny. Ty putují do oddělených nádrží.
|
acz
Dalším krokem je kompletní odstrojení všech prvků exteriéru i interiéru z jiného materiálu než kovu.
|
acz
Auto míří do kóje, kde se z něj vyřežou nápravy a motor.
|
acz
Úplně nejdříve však jde z bezpečnostních důvodů pryč palivová nádrž.
|
acz
Samotná mechanická ruka váží asi tunu. Vůz rozdrtí s chrupnutím, z kterého mrazí.
|
acz
Zbytek práce dokoná asi dvoutunová radlice.
|
acz
Je hotovo: zbylá placka zamíří do hutě.
|
acz
Lancia Kappa (1994-2000): Tři podoby italské elegance
Martin Vaculík vyzpovídal nového šéfredaktora Světa motorů
Nový Citroën C3 má ceny. Elektromobil patří k nejlevnějším na trhu
Proč musíte chodit do práce 40 hodin týdně? Může za to Henry Ford
Lancia Ypsilon už má i spalovák. Je mnohem levnější než elektromobil
Nový Renault Symbioz: Pořádné rodinné auto! Kufr má přes 620 litrů