S elektromobilem na dálnici: Které modely vydrží nejdéle při 130 km/h?
1
/
35
Prohlédnout znovu
S elektromobilem na dálnici: Které modely vydrží nejdéle při 130 km/h?
Test dojezdu elektromobilů na dálnici
|
autobild.de
Mazda MX-30
|
autobild.de
Honda e
|
autobild.de
Peugeot e-Rifter
|
autobild.de
Opel Combo e-Life
|
autobild.de
Mercedes-Benz EQB 350
|
autobild.de
Volkswagen ID.3 Pro 150 kW
|
autobild.de
Volvo XC-40 Recharge
|
autobild.de
Cupra Born 170 kW
|
autobild.de
Opel Zafira
|
autobild.de
Hyundai Ioniq 5
|
autobild.de
Renault Mégane E-Tech
|
autobild.de
Mercedes-Benz EQV
|
autobild.de
Kia e-Soul
|
autobild.de
Hyundai Ioniq 5 Allrad
|
autobild.de
Renault Zoe E-Tech
|
autobild.de
BMW i4 M50
|
autobild.de
Tesla Model Y
|
autobild.de
Kia EV6
|
autobild.de
Škoda Enyaq iV80
|
autobild.de
Audi Q4 e-tron 40
|
autobild.de
Volkswagen ID.4 Pro
|
autobild.de
Genesis GV60
|
autobild.de
Volkswagen ID.4 GTX
|
autobild.de
Porsche Taycan Turbo S
|
autobild.de
Ford Mach-E GT
|
autobild.de
Volkswagen ID.5 Pro Performance
|
autobild.de
Hyundai Kona
|
autobild.de
Tesla Model 3
|
autobild.de
Audi RS e-tron GT
|
autobild.de
Polestar 2 SM LR
|
autobild.de
Mercedes EQE 350+
|
autobild.de
Genesis Electrified G80
|
autobild.de
BMW iX xDrive 50
|
autobild.de
Mercedes-Benz EQS 450+
|
autobild.de
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák
Alfa Romeo Canguro má 60 let: Bourala při testech, pak zářila na výstavě
Nový Hyundai Tucson má české ceny: Návrat dieselu a lepší výbava