Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Objem ničím nenahradíš
5
/
57
Prohlédnout znovu
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG – Objem ničím nenahradíš
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG vs. Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
V době vzniku třetí generace fabie nebyly tvrdé plasty ničím výjimečným, dnes už ale působí lacině a zastarale. Po funkční a ergonomické stránce je ale malá škodovka stále na úrovni, multimediální systém je přehledný a snadno se ovládá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ve fabii se lze posadit sportovně nízko a pořád je z ní dobře vidět. Místa je dostatek, někomu ovšem vadí ostrý roh středové konzoly. Sedadla jsou na malé auto komfortní i při delších cestách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia je malé auto ze staré školy, vzadu je tedy malá a kombi je natažené jen pomocí zadního převisu, z čehož těží kufr. Dospělý se sem vejde, velkou rezervu ale nemá. Posez je docela pohodlný.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zatímco první kusy krátké fabie třetí generace byly velmi měkké, aktuální Combi Tour má podvozek spíš tvrdší a neváhá si na výmolech bouchnout. V zatáčkách ale výborně sedí, s řidičem hezky komunikuje a na poměry malého rodinného vozu nabízí příjemné svezení.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 860 215/45 R16
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Malé kombi je skvělá volba pro lidi cestující převážně ve dvou, ve více jen příležitostně, zato s hromadou zavazadel. To je typické pro české chalupáře nebo řemeslníky.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Když jsme za auta vyskládali sadu testovacích kufrů, nikdy by nás nenapadlo, že je kombíková fabia spolkne jako malinu. Takové schopnosti už jiné malé auto nemá.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Fabia může mít dokonce plnohodnotné náhradní kolo, přijde na 3000 Kč
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník fabie je samá praktická schránka a háček, skvělý je síťový program
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Fabia Combi Tour 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pro zlepšení aerodynamiky, potažmo snížení spotřeby dostala Fabia Combi na konci životního cyklu černé boční nástavce zadního spoileru
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Z interiéru kamiqu vyzařuje duch moderní doby, materiály jsou hodnotnější a výbava bohatší. Dopřát si můžete třeba digitální přístroje (10 900 Kč), listování v jejich menu i práce s centrálním tabletem je ale zdlouhavější.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Klasická koncepce řidičům nevadila, dokud nepoznali vyvýšený kapitánský můstek SUV. Rozdíl není dramatický, ale do kamiqu se pohodlněji nastupuje a rozhled je nepatrně lepší.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq těží z rekordního rozvoru a nabídkou prostoru pro zadní cestující zastíní většinu konkurence. Sedí se trochu níž s méně podepřenými stehny, zase se ale můžete rozvalovat dle libosti.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq jezdí na novější modulární platformě MQB A0, je komfortnější a ovládá se lehčeji. V zatáčkách ale není zdaleka tak mrštný, karoserie se víc naklání a hodně volné řízení postrádá zpětnou vazbu. Je to spíš pohodový turista.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Pneumatiky v testu: Continental WinterContact TS 850 P 205/55 R17
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq je typickým příkladem módního crossoveru, nebo-li SUV. Tváří se jako velké auto, ale zavazadlový prostor je krátký a nízký. Základní potřeby pokryje, ale neohromí.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Velká zavazadla musejí ležet v kamiqu na šířku, ve srovnání s fabií je menší také výška pod roletu. Tři střední kufry se nevešly.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kamiq má dlouhý rozvor, ale krátký převis, aby nelezl do zelí karoqu. Krátký je tedy i kufr, velký loďák se do něj na rozdíl od fabie podélně nevejde.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Dojezdová rezerva pro kamiq stojí 3900 Kč, do ní se vejde ještě nářadí
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG
|
Svět motorů/Petr Homolka
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid