Ford Focus EcoBoost 1,0 l: Jízdní dojmy z odvážného tříválce
1
/
9
Prohlédnout znovu
Ford Focus EcoBoost 1,0 l: Jízdní dojmy z odvážného tříválce
Ford Focus
|
acz
Ford Focus
|
acz
Ford Focus
|
acz
Dlouhozdvihový motor je relativně vysoký. Pod kapotou se rozhodně neztrácí.
|
acz
Rozvodový řemen je mírně vlhčen olejem. To snižuje jeho namáhání a prodlužuje životnost až na 240 000 kilometrů.
|
acz
Ford Focus
|
acz
Rotor turba není o moc větší než česká dvacetikoruna
|
acz
Ford Focus
|
acz
Od modelového roku 2012 mají všechny focusy výsuvné lišty chránící hrany dveří. Jejich vyskakování je skutečně bleskové.
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším