Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
1
/
88
Prohlédnout znovu
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI – Ještě nevymřeli
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Renault Clio Grandtour 0.9 TCe vs Škoda Fabia Combi 1.0 TSI
|
acz
Originální motivy u hlavních přístrojů jí dodávají francouzsky jemný nádech, aniž by omezovaly funkčnost. Škoda tradičně chybějícího teploměru motoru.
|
acz
Kabina clia vypadá stále docela svěže a moderně.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Svérázně pojaté ovladače topení jsou intuitivní a funkční. Víc nám vadí samočinný režim klimatizace, který nedokáže udržet zvolenou teplotu.
|
acz
Řazení chodí poměrně přesně.
|
acz
Clio zůstává u starší a poměrně jednoduché generace komunikačního systému R-Link, i jeho struktura nám ale místy připadá romanticky zašmodrchaná. Třeba k přepnutí hudby z rádia na bluetooth potřebujete čtyři kroky.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Tvarově zajímavá výplň dotváří atmosféru salonku, našim ramenům ji ale přibližuje až příliš těsně
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Modrá je dobrá. Jsme rádi, že ji najdeme i jinde než v elektromobilech.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Sedadla z paketu GT Line mají jiný potah, ale tvarově odpovídají těm z Clia RS. Skvěle drží v ramenou, pro někoho jsou ale úzká.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Kouzlo obýváku: čelní sklo je výrazně skloněné, přesto sedíme ještě daleko za ním. Nízká pozice za volantem je řidičsky správná, i když trochu omezuje výhled přes příď vozu.
|
acz
Na cestu k moři bychom hledali něco většího, tady nemáme kam s koleny ani s chodidly. Že se tu s dospělými návštěvami moc nepočítá, potvrzují i dílensky odbytá záda opěradel.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
O pět centimetrů širší zadní rozchod, rekordně dlouhý rozvor a krátký převis dodávají cliu královskou stabilitu. Třešničkou je výborně naladěný sportovní podvozek GT Line Full.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Kufr je velmi široký, čímž dohání kratší délku k opěradlům i průměrnou hloubku. Příplatková rezerva z objemu neupije, je postaru přichycená zespoda.
|
acz
Devítistovka se vstřikováním MPI je kompromis jak co do účinnosti a jemnosti ovládání, tak po stránce kultury chodu. Reakci na plyn prodlužuje dlouhá cesta od turba umístěného vzadu do chladiče v přídi.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Pneumatiky v testu: Nokian WR A3 205/45 R17
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Diody přišly s faceliftem z roku 2016, kdy technologie ještě nedosahovala dnešních kvalit. Výkon do dálky je jen průměrný.
|
acz
Renault Clio Grandtour
|
acz
Fabia nehoní krasoduchy, její prostá elegance vychází z funkcí bez příkras.
|
acz
Jednodušší tvary dávají víc vyznít šedým plastům. Generačně starší základy neumožňují umístit obrazovku až nad výdechy topení.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Ve škodovce stačí dva. Její menu je přehlednější a všechny základní položky mají mechanická tlačítka pro okamžitý přístup.
|
acz
Žádné fantazírování, knofl ík je přece knofl ík. Však i samotná klimatizace pracuje méně kreativně.
|
acz
Jak je dnes zvykem, řazení má trochu volnější mravy.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Soutěžní Fabie R5 bývají zelené, Monte Carlo zůstává u emotivnější rudé
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Za volantem bychom raději seděli o něco níž. Zvýšená pozice ale stejně jako v minulé generaci příspívá k využití podélného prostoru.
|
acz
V Boleslavi vědí, že fabia musí odvézt celou rodinu. Místa je dost přesně tam, kde má být, a sedí se pohodlně vzpřímeně. Centimetry přibývají i díky vybrání v opěradlech.
|
acz
Tvar není tolik odlišný od standardu, potěší ale tužší čalounění. Hlavová opěrka bez nastavení možná nevyhoví všem.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Jednoduchá výplň tolik krásy nepobrala, ale v úrovni ramen rozšiřuje kabinu o neuvěřitelných sedm centimetrů
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Fabia má rozvor z celé třídy nejkratší. S dlouhým převisem a měkkým pérováním má sklon se rozhoupat. Když záď na spáře mezi panely uskočí, ESP čeká, až zašlápnete brzdu.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
To, co vidíte, je 494 litrů. Zbývajících 36 získáte, jen pokud se zřeknete rezervy. Základní tvar je užší, hranatá karoserie ale dovolí převoz vyšších předmětů.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Tříválec 1.0 TSI pohání i octavie nebo Golfy Sportsvan, čímž si vydělává na pokročilejší techniku. Vibrací a hluku nadělá méně, dynamikou a spotřebou hraje o ligu výš. Vpředu je vidět vodní výměník chladící vzduch z turba.
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Škoda Fabia Combi
|
acz
Pneumatiky v testu: Conti Wintercontact TS 860 215/45 R16
|
acz
Fabia přezbrojia na LED na podzim. Těší nás vidět, kam se vývoj za dva roky posunul, světlo je jasnější a kužel širší.
|
acz
Před startem Portugalské rallye: Uhájí Neuville první místo?
Za volantem omlazené Škody Octavia: Ptejte se, co vás zajímá!
Ford Escort Mk2 (1974-1980): Tři tituly mistra světa
Vladimir Putin má novou limuzínu. Aurus vylepšil laciný rolls jménem Senat
Toyota údajně pracuje na dalším sporťáku. Mohla by zatopit Miatě
Šance pro Evropu? Jeep Gladiator dostane plug-in hybrid