Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
4
/
12
Prohlédnout znovu
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Na volič režimů si rychle zvyknete. V poloze B více brzdí zážehovým motorem – třeba když už jsou v dlouhém klesání baterie plné a chcete šetřit brzdy.
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
|
acz
Ve velkém testu jsme proti sobě postavili redakční hybrid proti dieselovému Aurisu 2.0 D-4D. Hybrid jezdil za méně paliva.
|
acz
Odcházející dlouhodobý cee´d a přicházející auris jsme rozjeli do porovnání v lednu 2014 na letišti. Hybrid jezdil úsporněji než dieselová kia.
|
acz
Další srovnání: utkala se s Fordem Focus FFV a dvěma octaviemi: plynovou NGT a úspornou variantou GreenLine.
|
acz
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Toyota Auris
|
acz
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu
Video: Jak vyměnit stěrače u nového mercedesu? Dostat se k servisní poloze není tak snadné
Ford Focus to má definitivně spočítané, ačkoliv elektromobily tolik netáhnou
Škoda za skoro dva miliony, veliké Mini a Lucie Borhyová. Sledujte Svět motorů TV!
Takto vypadá nejtěsnější finiš v historii NASCAR. Rozhodla 0,001 sekundy
Nové pojistné podvody: Šejdíři falšují poškození aut ve photoshopu