Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
8
/
12
Prohlédnout znovu
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
Toyota Auris Hybrid Touring Sports Style – Ve městě za 4,9 l na 100 km
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Na volič režimů si rychle zvyknete. V poloze B více brzdí zážehovým motorem – třeba když už jsou v dlouhém klesání baterie plné a chcete šetřit brzdy.
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
|
acz
Ve velkém testu jsme proti sobě postavili redakční hybrid proti dieselovému Aurisu 2.0 D-4D. Hybrid jezdil za méně paliva.
|
acz
Odcházející dlouhodobý cee´d a přicházející auris jsme rozjeli do porovnání v lednu 2014 na letišti. Hybrid jezdil úsporněji než dieselová kia.
|
acz
Další srovnání: utkala se s Fordem Focus FFV a dvěma octaviemi: plynovou NGT a úspornou variantou GreenLine.
|
acz
Kabina nabízí dostatek místa všem cestujícím a kufr pojme po kryt v základním uspořádání stejných 530 litrů. Když auto naložíme víc než pod plato, hodí se nám vytahovací síťka, oddělující zavazadla od posádky.
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Toyota Auris
|
acz
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším