UAZ 2206 Buchanka – To se stále vyrábí?
40
/
85
Prohlédnout znovu
UAZ 2206 Buchanka – To se stále vyrábí?
Video se připravuje ...
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na této fotce je všechno. Řadicí páka ve snadném dosahu, dvojice pák pohonu 4x4 a redukce naopak hodně daleko, tachometr uprostřed a pod ním samotné topení s hlučným ventilátorem. Naprostou saunu však uvnitř udělá už pouhým náporovým prouděním vzduchu.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Ventil pouštějící teplou vodu do topení se ovládá táhlem trčícím z podlahy. Má tak krátký chod, že se uvnitř buď vaříte, nebo mrznete.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Vše choulostivé je uvnitř v kabině. Platí to nejen pro startovací akumulátor, ale i řídicí jednotku motoru.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nádobku ostřikovače má před nohama spolujezdec. Kapalina se doplňuje tak, že rozepnete gumový pásek a nádobku vytáhnete. Proto je hadička od čerpadla tak dlouhá.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Pod plastovým víčkem před volantem, kde jiná auta mívají tachometr, má buchanka expanzní nádobku ovládání spojky
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Tři zajímavosti na jedné fotce: malinký otáčkoměr daleko od hlavních přístrojů, tlačítko příplatkové uzávěrky zadního diferenciálu a diagnostická zásuvka OBD
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Na trojúhelníková větrací okénka mnozí ze starých aut s láskou vzpomínají. Za jízdy bohužel jejich otevření přinese zejména zápach benzinu a výfukových plynů nasávaných podtlakem kolem karoserie.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Spotřeba během testu 13,9 l/100 km
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Testované verzi dovozce říká UAZ 220695 Cross-Country. V Rusku vozí deset lidí, pro náš trh muselo být jedno zadní sedadlo odstraněno, abyste nepotřebovali řidičák na autobus. Podlaha je samozřejmě hodně vysoko, neboť pod ní je nosný rám.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Motor ze Zavolžského závodu nás překvapil tichým chodem a pružností. Má čtyřbodové vstřikování Bosch, mechanicky ovládanou škrticí klapku a aktivní regulaci volnoběhu obtokovým ventilem.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
V Rusku plní emisní normu Euro 5, na válcích však vykázal tak čisté emise, že při individuální homologaci dosáhl i na Euro 6.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Za brzdovou pumpu s posilovačem umístěnou napříč před chladičem se buchanka nikterak nestydí. Na továrních fotkách je vidět ještě lépe než na naší.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nejčastěji jsme větrali otvorem v přídi. Otevírá se pákou u pravého kolene u řidiče.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Nastupování usnadňuje sklopný stupínek.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Víčka dvojice nádrží mohou být za příplatek uzamykatelná.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Dvojice tuhých náprav je odpružena i ustavena listovými pery
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Zatímco veškerá mechanika má překvapivě vysokou úroveň, zpracování karoserie je velmi nekvalitní. Prohřáté svary a nezatmelené spáry nevěstí dlouhou protikorozní odolnost.
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
UAZ 2206 Buchanka
|
Svět motorů/Ondřej Kroutil
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším