Závěr dlouhodobého testu: Ford Kuga 2.0 EcoBlue (140 kW) AWD AT ST-Line X – Taková auta nám budou chybět
44
/
49
Prohlédnout znovu
Závěr dlouhodobého testu: Ford Kuga 2.0 EcoBlue (140 kW) AWD AT ST-Line X – Taková auta nám budou chybět
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Spotřeba během testu
|
Svět motorů
Digitální přístrojový štít má 12,3“ a je součástí výbav ST-Line, ST-Line X a Vignale. Grafi ka je trochu pouťová, ale přehledná.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kuga se drží osvědčeného způsobu ovládání, které je nám blízké. Základní funkce včetně klimatizace se nastavují tlačítky. Líbí se nám i dostatek odkládacích schránek.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zadní i přední kamera se dodávají jen v rámci obsáhlé sady Technology (34 900 Kč)
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Osmistupňový automat řadí velmi intuitivně a řidič nemá potřebu do jeho činnosti zasahovat. Přesto nám vadí, že i po přepnutí do manuálního módu si po chvíli začne řadit dle svého. Páčky po volantem tedy využijete jen například pro podřazení před předjížděním.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Výbava ST-Line X se pyšní sedadly s čalouněním připomínajícím alcantaru, které doplňuje na bocích umělá kůže. Tvarování není sportovní, potěší spíše komfort na dlouhých cestách.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Posuv zadní lavice přináší ceněnou variabilitu. Posunete-li sedadla vzad, je místo před koleny královské.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Zavazadelník rekordy neláme, je však dobře čalouněný a na boku nechybějí alespoň malé háčky
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Vodní mezichladič stlačeného vzduchu zkracuje reakci na sešlápnutí plynu. Oxidy dusíku zdatně snižuje AdBlue.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ochrana hrany dveří je fantastický vynález, který u fordu ani nezlobí a funguje zcela bez připomínek
|
Svět motorů/Petr Homolka
I tentokrát jsme po zajetí zamířili na brzdovou zkušebnu. Bohužel jsme si neuvědomili, že kugu nelze žádným způsobem přinutit, aby zvolený kvalt držela déle než několik sekund. Ověřit výkon motoru zde tedy nelze.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Ford Kuga 2.0 EcoBlue 140 kW AT AWD ST-Line X
|
Svět motorů/Petr Homolka
Kugu s počátečným stavem tachometru 555 km přebíral šéfredaktor Zbyšek Pechr (vlevo) od tiskového mluvčího Fordu Martina Linharta (vpravo) počátkem srpna.
|
Svět motorů/Petr Homolka
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte
Ojetý Mercedes-Benz třídy E: Pletou si ho s levnějším