To je známy fakt, že v USA preferujú HDM automaty pred dvojspojkami. Viď Ford Mondeo, ktoré má v (v EU preferovaných) dízloch dvojspojku, ale v benzínoch HDM automat.
Tiež dvojspojky dostaneš onedlho aj v BMW, ktoré pre slabšie modely na platforme UKL (X1, 2AT/GT) nahradí HDM Aisiny dvojspojkou.
Snad pristi generace golfu bude mit takhle umistenou obrazovku. Ani moc nizko, ani zbytecne vysoko kde brani vyhledu. Ty hruzy trcici z palubovky jsou hrozna moda.
Měl jsem v půjčovně A3 s vysouvacím a je to na prdlačku. Že se to dá zastrčit mi moc nepomůže, když tam chci mít navigaci (třeba kvůli upozornění na radary, zácpy atp.). Ono je fajn, že se nemusí skoro točit hlavou, ale překáží to, docela to přitahuje oči a v noci je to vysloveně otravné. To už radši dole jako to má koncern teď. Tahle výška v rovině s budíky mi přijde jako nejlepší kompromis, funkčně i vzhledově.
cele tie budiky vyzeraju hodne lacno ... ale inak vonkajsi dizajn ma vcelku prekvapil... posobi vcelku pekne aj ked nepochybne europska verzia ( ak by prisla jetta do eurppy ) o tie pekne orandzove farebne casti svetiel prisla .... co je vsak vacsi problem je podla mna az prilis velkostne podobnos t so sucasnym passatom... a vlastne je to len o o kusok dlhsie ako octavia ktora je vdaka liftbaclovitej koncepcii zase praktickejsia .. suma sumarum v eu to asi opat bude kusovka... navyse si viem predstavit ze sucasny europsky zakaznik si za 18 tacov uz radsej kupi stylovy naslapanejsi T-rock ako takyto vcelku nenapadny sedan ( udajne nizsej strednej triedy pritom ra ozmermi ako vyssia stredna alfa 166 ) ... ale v amerike je iny pohlad na auta a tam by to mohlo stazit poziciu modelom ako kia forte, mazda 3, subaru impreza a pod..
Otazka zo zivota: cela ta moda mega displejov pochybnej kvality, digitalne pristrojove stity namiesto klasickych budikov- nevadi to pri jazde v noci?? Este som nevidel taky displej, ktory by mal ciernu taku, ze by nesvietila... proste ked idem cez les v noci, hlavny vystrceny displej si jednoducho vypnem, podsvietenie budikov dam na minimum a aj tak ma to trochu oslnuje a vadi mi to. Neviem si predstavit, ako kusi tahat oci v noci displej namiesto budikov. V ziadnej recenzii som na to nevidel vytku... vadi to iba mne??
Jazdim Passat v takmer full vybave ale prave bez Active info displaya. Zial niektore nove modely (a cim dalej viac) to maju v serii.
Fakt je to zle najma v noci, oci su viac unavene aj ked sa to maximalne stlmi a najma noc+dazd na okreskach = ovela mensia schopnost oci rozlisit slabo viditelne objekty ako tmavych chodcov, zvierata.
A uz vobec nechapem obrovnske displeje ako Meredes E, S, alebo Range Rover... to je za trest :/
Zial takto to dopadne ked marketing prevazuje nad ergonomiou :/
Rovnaky pripad su dotykove displaye infotainmentu a dotykove ovladanie vsetkeho, ideal bolo Audi MMI/ BMW iDrive