Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: V Praze se rýsuje další tunel. Dokončení okruhu spojí Blanku s Jižní spojkou

Součástí dokončení Městského okruhu má být několik tunelů. Vedle toho se začíná rýsovat i lepší propojení dálnice D5 s Městským okruhem.
Zpět na článek
4. 11. 2017 15:53
4. 11. 2017 16:45
4. 11. 2017 17:14
4. 11. 2017 17:46
4. 11. 2017 18:55
5. 11. 2017 07:47
5. 11. 2017 09:54
5. 11. 2017 10:10
5. 11. 2017 15:36
4. 11. 2017 21:08
4. 11. 2017 21:11
4. 11. 2017 21:26
5. 11. 2017 10:43
Avatar - kosmonaut
4. 11. 2017 15:53
popisky
Nemůžete dop..ele dát k těm vizualizacím popisky kde to je a kam to vede? Tam máš 44 vizualizací, to si můžu myslet že je to Golčův Jeníkov. Dělejte svoji práci pořádně, lenoši ;-\
Rozbalit vlákno
12
4. 11. 2017 16:45
Re: popisky
Tak nečekal bych tu zásadně lepší práci, každopádně přehledná situace zde:
[odkaz]

vizualizace s popisky o který usek jde:
[odkaz]

Každopádně jde o velmi důležitou stavbu (nejduležitější po pražském a městském okruhu), která zásadně zlepší katastrofální dopravní situaci na Radlické, na Smíchově, na Plzeňské a sekundárně v Kukulově a na Vypichu. Má šanci zlepšit propustnost na Barrandovském mostě, protože bude víc času na promíchání jízdních "relací". Naopak přivede víc aut na městský okruh, který tím zatíží. Ve špičkách bude docházet k regulaci provozu kvůli neexistující návaznosti městského okruhu na Pelc-Tyrolce. Pokud bude v souběhu dokončena alespoň 511, bude to dobré.

Stavebně půjde o "zajímavou" stavbu, protože nad Zlíchovem se předpokládají krasové jevy. Každopádně je na to tlak, co vím tak se shromažďují podklady pro stavební povolení.
Avatar - kosmonaut
4. 11. 2017 17:14
Re: popisky
Děkuju. Poslechni, v těch vizualizacích není vidět napojení z Radlické radiály na Barrandovský most a zpět, to bude pod zemí?
4. 11. 2017 17:46
Re: popisky
není zač,
rampa ve směru od Mrázovky na Plzeň spolu s rampou Plzeň Mrázovka je vidět tady:
[odkaz]
hned první obrázek, na Dobříšský už jsou vidět připojovací pruhy:
[odkaz]

Rampy ve směru Barrandovský most->Plzeň a opačné budou zaústěné přímo do Zlíchovského tunelu. Jsou tam vidět přípravy a třetí pruh je vždycky vyšrafovaný (směrem na Barrandovský most):
[odkaz]

Naplánovaný je to celkem dobře, počítá se s tím v územním plánu z roku 99, za který můžeme pokud se dobře pamatuju děkovat Kaslovi a Paroubkovi. Škoda, že ten stávající "hvězdný" tým nedělá aspoň něco málo..
4. 11. 2017 18:55
Re: popisky
Možná ještě detailnější pak napojení od Barrandovského mostu tady: [odkaz] a opačným směrem tady: [odkaz]

Nebo spíš tady lepší kvalita od Googlu :-) : [odkaz] a [odkaz]
5. 11. 2017 07:47
Re: popisky
hele, to mi rozum nebere, jak radlicka spojka odspuntuje barrandak a prilehle okoli. nebude to spise naopak? ... podle meho soudu barrandak odspuntuje pouze dodelani vnejsiho okruhu. ja jezidm pomene casto pres prahu smer d4 - d10 a vnejsi okruh mi je k nicemu. bud zatezuju jizni spojku nebo blanku, ale vzdy zatezuju bezprostredni okoli barrandaku (ktery stejne projektoval nejaky *, protoze na nem chybi vetve barrandov strakonice a zpet - a nebyl by to problem je dodelat!)
5. 11. 2017 09:54
Re: popisky
Na Strakonice se mělo jezdit přes Radotín, ale také to tam nedodělali tak, jak by bylo vhodné. Celá ta část okolo Barrandovského mostu je děs a hrůza, jak se tam kříží provoz z Jižní spojky a od Modřan. Ovšem v době budování mostu byl provoz daleko menší a bolševik nepočítal s tím, že to bude někdy horší. A hlavně neměl na nic pořádného peníze.
5. 11. 2017 10:10
Re: popisky
Stávající výjezd ze Zlíchovského tunelu je dvoupruhový, pak se připojují dva pruhy ze Smíchova. Pokračuje 4 proudá Strakonická. U mostu jsou ale průjezdné pouze dva pruhy (třetí autobusový) a zase se připojuje postupně pruh ve směru z Barrandova a pak z D4. Na mostě se musí promíchat ti, kteří jedou levými pruhy a chtějí odbočit směrem na Modřanskou s těmi, najeli na most od Barrandova a z R4, co pokračují dál po jižní spojce. Pokud se sníží množství aut od Barrandova a dokončí KOMOKO, mohly by na mostě být tři průjezdné pruhy a promíchání by bylo snažší.
Ve směru do centra zase ubude zatížení "myší díry" ve směru na Barrandov a na R4.
Každopádně máš pravdu, Barranďák je nejvytíženější místo v ČR a není navržený ideálně. Navíc se připravuje jeho rekonstrukce..
5. 11. 2017 15:36
Re: popisky
no, takhle, jestli pripojis do zlichovskeho tunelu radlickou radialu, tak tim celkove asi provoz na barandaku vzroste (ne naopak). mozna neco ubyde z barrandova (to ale prijede z radlicke), z d4 neubyde nic, dokud nedodelas vnejsi okruh. takze promichani bude zatim stale stejne pitome, ale sam asi vis, ze tohle obvykle neni duvod kolon kolem barrandaku. tim je ucpana jizni spojka obecne, popripade sjezd z barrandaku kvuli nedostatecnym navazujicim komunikacim na pravem brehu. kdyz na to kouknes z druhe strany, tak mysi dira na barrandov a d4 je skutecne solidni ulet, tam mozna neco malo namisto na barrandov pojede nove radlickou, ale zase jde v prvni rade o celkove mnozstvi aut a to si myslim, ze radlicka fakt neresi. co by (byt okrajove) pomohlo je dodelani tech vetvi d4-barrandov. dnes, kdyz to chces v techto smerech projet, tak musis vzdy dvakrat pres most. a to je trotlovina non plus ultra. fakt si myslim, ze zejmena dokonceni vnejsiho okruhu muze okoli barrandaku vyznamne ulehcit, radlicka radiala spise naopak.
Avatar - Floyd
4. 11. 2017 21:11
Re: popisky
Kam by si to Golčův Jeníkov ty tunely nacpal? >:D >:D >:D
Jinak ale máš naprostou pravdu. Diletanti z Auto.cz !!!
Co na to Machala?!? Jako tradičně nic.
Ryba smrdí od hlavy.
:no: :no: :no:
Avatar - Floyd
4. 11. 2017 21:26
Re: popisky
Vzkaz od redakce: Milí čtenáři, prohlídněte si 44 obrázků a u každého si myslete co chcete, protože my sami nevíme kam který zařadit, jsme pit.mci.
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2017 21:36
Re: popisky
Já sem Groot byla v prvnim i druhym dílu [odkaz] zábava :yes:

My sme pit.mci teda výplody ACZ = vlastně taky :-)
4. 11. 2017 16:46
Tak to je fakt pecka...
... dokončení v roce 2031? Tedy za 14 let, zastupitelé si z nás asi opravdu dělají celkem srandu. Co tam dělali poslední roky? Hádali se o kravinách :no:

Btw tahle informace je už pár dní stará ;-)
Rozbalit vlákno
8
4. 11. 2017 17:49
Re: Tak to je fakt pecka...
Na to, že to dostalo EIU někdy v roce 2011 a od tý doby se na to nešáhlo...
Je to nepředstavitelná ostuda náměstků pro dopravu Nouzy, Noska a teď Dolínka. Takže si svorně můžou podat ruku magistráty ODS, TOP09 a ANO s ČSSD. Jenom škoda, že přes ty zákulisní boje o koryta město strádá. A že se třeba pilně kope aspoň to metro D..
:-(
4. 11. 2017 18:44
Re: Tak to je fakt pecka...
Blbé je, že bude strádat ještě x desítek let, jelikož se stále jen kecá a vymýšlejí hlavně "Zelené" kraviny - ti které nikdo nezná zdržovali, jak jen mohli :no:
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2017 21:28
Re: Tak to je fakt pecka...
2031 je jen plán ;-)

Jaká bude asi realita? Kdy a taky za kolik >:D
4. 11. 2017 22:30
Re: Tak to je fakt pecka...
Blanka:
vybrání varianty a územní plán:1999
územní rozhodnutí: červenec 2002
stavební povolení: listopad 2006
uvedení do provozu: 2015

Mrázovka:
vybrání varianty tunelového řešení pod kopcem Mrázovka: 1992
zahájení výstavby: 1999
uvedení do provozu: 2004

SAT:
průzkumná štola: 1979
zahájení výstavby: 1980
uvedení do provozu: 1997 (blíží se výročí, byl to tuším listopad:-) )

Takže Blanka jakožto nejsložitější tunel na městském okruhu trvala 16 let a Mrázovka 12 let. SAT je specifický postupem ražby a také dobou vzniku. Myslím, že pokud dostane pokračování městského okruhu územní rozhodnutí do roku 2020 (2018 projekt, 2019 projednání, 2020 vydání), dočkáme se uvedení do provozu někdy kolem roku asi tak 2035..

Když se vezme v potaz, že už se mohlo stavět...
Avatar - Hammunasakra
4. 11. 2017 22:42
Re: Tak to je fakt pecka...
Pěknej přehled :yes:

Už se mohlo stavět = v Paříži i Bruselu se stavělo od 50. let = v Paříži dostavěli vnitřní okruh začátkem sedmdesátejch = máme malinký zpoždění 50 s ohledem na dokončení zhruba 70 let

Navíc oni kompletní vnitřní okruh města kterej má přes 35 km stavěli necelejch 20 let = na kolik to vyjde v menší Praze nám? 55 let? ;-)

U vnějšího okruhu to vypadá na 80 let = sem optimista :-)
4. 11. 2017 23:16
Re: Tak to je fakt pecka...
Nejhorší je, že se to pořád opakuje.
V případě SATu se tvrdilo, že je to zbytečná stavba, dělali si z toho srandu před i po revoluci. Když se po otevření Mrázovky a Zlíchova ukázalo, jaký to má přínos, ozval se Automat, SOS Břevnov a jím podobní. Najednou se zapomnělo na kolony na Újezdě a na neprůjezdný a neprůchodný centrum před otevřením téhle části MO.
Pak přišla Blanka, původně třípruhový tunel přes Prahu 6 se kvůli masivnímu odporu městské části Praha 6 stal dvoupruhovým tunelem (proto má Blanka mimochodem tak dlouhý připojováky, je to pozůstatek ze tří pruhů. Ostatně i SAT měl mít tři pruhy, respektive třetí tubus.) přes Prahu 7. Tím se definitivně zakotvila nutnot tažení pražského okruhu přes Suchdol, protože Blanka a přípojné komunikace nemají kapacitu na příměstský provoz. Mimochodem už za komára byla územní rezerva pro pražský okruh i přes Roztoky. Jenže ty využili porevolučního bordelu a nechaly území zastavět.
A teď jsme zase na stejným místě. Ozvaly se ty stejný Automaty, Hudečkové, Stropnický a další s tvrzením, že to není třeba. Přitom ve špičkách už nejsou největší kolony na nábřežích, na Jiráskově mostě, na nábřeží Kpt. Jaroše ale na příjezdech k MO. Je neuvěřitelný, že politická reprezentce není schopna osvojit si a pochopit systém nadřazených komunikací v Praze a uznat, že už není cesty zásadně měnit trasy. Můžeme ale podstatně zmírnit dopady na povrchu. To ostatně Blanka dokázala, na povrchu se situace zásadně zlepšila.
Docela stojí za to si přečíst oddůvodnění textové části návrhu metropolitního plánu pro dopravu. Jením slovem: slepenina.
Nezbývá než doufat, že aspoň Radlická radiála dostane co nejdříve ÚR.
5. 11. 2017 10:00
Re: Tak to je fakt pecka...
Víš, to je tak - dnes do všeho kecá každý, kdo má díru do zadele. Chce se hlavně zviditelnit, ukázat svou důležitost a pokud možno z toho něco pro sebe vytřískat. A stále funguje, že když z toho nic nevytřískám já, tak ani nikdo jiný. Občas si říkám, že takový návrat osvíceného monarchy, který se s nikým nebude bavit o volovinách, by byl pro společnost lepší, než ta falešná a prohnilá parlamentní demokracie...
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2017 10:09
Re: Tak to je fakt pecka...
Asi si chtěl říct že to neumíme s demokracií = ANO :-)
5. 11. 2017 00:02
Bez popisek k ničemu!
Naprosto nechápu, proč je k článku připojeno tolik kreseb, když jsou bez popisek, čeho se týkají, pro čtenáře naprosto k ničemu! :'-( :no:
Rozbalit vlákno
0
5. 11. 2017 10:43
Severni okruh
Absolutne nechapu, proc nema prioritu dokonceni okruhu na severu. To co vznika kazde rano na d8 a nasledne se to vsechno nacpe do Blanky, aniz by to do mesta vubec muselo, je totalne tragedie a stupidita magistratu. Budeme stavet tunely po cele praze ale nesnazime se resit pricinu....
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2017 11:14
Re: Severni okruh
Protože viz Blanka na stavbě těch tunelů se dá snadnějš přihrát malá (deseti miliardová) domů? ;-)

Mě spíš mrzí že stejnej vnitřní tunelovej okruh v Paříži stavěli necelejch 20 let vs našich přes 50 let?

A samozřejmě že tam byl hotovej 1973 a u nás bude snad 2035?
5. 11. 2017 12:14
Re: Severni okruh
Osobně si myslím, že se dala dokončit za polovinu. Na druhou stranu:
Mrázovka má kilometr a stála miliardu
SAT má dva kilometry a stál 5 miliard a že to byly sakra jiný peníze
Blanka stála 40 i s rekonstrukcí půlky Prahy a má cca 5,5km, takže je v reálu ještě levná:D
Avatar - Hammunasakra
5. 11. 2017 13:00
Re: Severni okruh
Tak zásadní a to i finanční chyba je že sme to nestavěli od 50. let

Nebo že to aspoň rychlejš nešlo po revoluci = do budoucna bude navíc asi čim dál zřetelnější zřejmě ne ideální trasování Blanky

No to už nenapravíme a nedoženem = tak teď jen doufat že to bude aspoň do těch 20ti let :-|

A vnější do 30ti? ;-\
5. 11. 2017 12:13
Re: Severni okruh
Tohle jsou trošku jablka a hrušky..
Městský okruh (tedy vnitřní, jižní spojka, Mrázovka, SAT a Blanka) jsou v režii města a zadává a platí je magistrát. Nemusí mít novou EIU kvůli evropským dotacím, na které nemá Praha na IAD nárok. Také je možné je provozovat ve zkušebním provozu donekonečna.

Radiály (chybějící Radlická, Břevnovská a Vysočanská) jsou také v režii města, ale to si trošku brousí zuby na příspěvek ministerstva dopravy. Opět je nelze financovat z EU a tedy to umožňuje jisté zjednodušení.

Pražský, tedy vnější okruh, je v režii státu a ŘSD. Bohužel této stavbě nejde na ruku Praha a to hlavně díky starostům a nezávislým na magistrátu. Z jejich řad je Hejl, Suchdolský starosta...
Aktuální stav je takový, že pražské zásady úzeního rozvoje (stanovují trasu přes Suchdol) jsou schváleny a přes všechny možné i nemožné obstrukce ze strany Suchdola potvrzeny i soudem. Teď někdy vyprší tříletá lhůta od jejich vyhlášení (rok 2014) a pak už napadnout nepůjdou. Čeká se na odsouhlasení stejných zásad pro středočechy. To by mělo být teď někdy. Pak očekávám stejné obstrukce jako na Suchdole. Tedy další dva roky.
Aktuálně se malinko poupravuje dokumentace pro územní řízení, opět jsou zadané studie na most (to už přestává být vtipné). Každopádně až projdou zásady pro středočeský kraj, k tomu dva roky, tak pak bych si myslel, že se může podat EIA.
Ve zkratce, pokud nebude mít někdo sakra vůli a nevyužije možnosti sloučení územního a stavebního řízení od 1.1.2018, tak se toho nikdy nedočkáme. Nejhorší je, že stavba 518 a 519 už měla před 10 lety územní souhlas byť né v právní moci.

Pokud by někdo extra chtěl, tak:
rok na zásady územního rozvoje Středočeského kraje
rok na soudy k tomu
rok na diskuze
3 roky na sloučené stavební a územní řízení
4 roky výstavby

Pokud to poběží jako teď, tak bude dřív vynalezen teleport..