Dodge Challenger je ve své aktuální generaci vnímán téměř jako veterán, který musí být co nejdříve nahrazen generací novou, ale pohled na jeho prodejní výsledky naznačuje něco jiného.
Pokial si niekdo ide kupovat ameriku,tak nechapem ako moze dat niekto prednost zozenstelemu,metrosexualnemu Mustangu pred tymto hvizdajucim,hranatym,masivnym chlapskym autom..Challenger rulezzz
To je jasný, já to myslel jako auto pro jakési to běžné ježdění a užívání. Vette je dobrá, ale pro mě už moc.
To si pak můžu koupit rovnou Ferrari. :-) (Kdyby by mi teda byl alespoň vo 30 let míň. Podle mě je směšný, když z takový káry vylejzá shrbenej třesoucí se geront s bílejma zbytkama vlasů a s hůlkou. :-) ).
Ferko by som povedal že oproti Vette je troška inde €€. Videl na živo novú Vette síce zamaskovanú a tá vypadá fantasticky.
Choď sa občas pozrieť na nejaký track day a polovica "závodníkov" sú už v pokročilom veku ale je pravda že bez hůlky. :-)
Já si myslím, že by každý měl mít určitou míru soudnosti vzhledem ke svému věku, zdravotnímu stavu, schopnostem a celkové vitalitě. Někdo je v pětapadesáti ok, někdo je v haj*zlu už ve čtyřiceti.
Ale i když je ve vyšším věku ok, měl by si asi dávat už trochu pozor na výběr oblékání, aut, partnerky a pod. Prostě přiznat si nebezpečí krize středního a pokročilého věku. Hodně peněz mnohdy bývá jen na škodu a je většinou katalyzátorem různých excesů, které jsou pro vnějšího pozorovatele většinou směšné. :-!
A seděl jsi v tom někdy? Je to super auto, ale na naše cesty a parkoviště zkrátka nevleze. A další problém je servis a STK. A když mrkneš na skutečné prodeje do dnes, tak jednozančně vede právě globální Ford. Myslím, že muscle ani pony cars nejsou rozhodně auta pro metrosexuály.
Víc takových poctivých aut v naší tříválcové a hybridní Evropě! A i v USA mi chybí třeba Pontiac Firebird. To bylo krásné autíčko!
Momentalne robim demolicie v Hodonine a tak mi nedalo neist do Autooutletu a popytat sa na Dodge.Vdaka tejto firme nemam pocit,zeby bol problem so servisom tychto aut a tak isto si myslim,ze u Vas nie je problem ani s STK.
Nebyvam v Hodonine,ale v Bratislave.
Preto sa mi lubi ako to vyriesilo Autooutlet,ze je konecne blizsie aj Slovakom.
Ponukaju tam na auta zaruku,servis a dnes som sa s nimi bavil,ze nemaju ich auta problem ani na STK,takze nevidim najmensi problem preco nekupit Challengera.Hlavne pokial dostanes vsetky sluzby ako u ineho predajcu.
Psal jsi, ze se nevejde na cesty a parkoviste, ja jasne reagoval na ty cesty ....
Btw parkoviste, velikostne je Challenger na tom podobne jako treba X5 a predstav si, ze v tech lide opravdu jezdi do divadel, na nakup atd. :-!
> Auto pre chlapov
Toto je auto pre chlapov? Ada by nám to hneď vysvetlil >:D
- nemá to manuál
- nemá to ručnú brzdu
- má to nevhodný zadný náhon
- po sklopení sedadiel nevznikne rovná plocha
- ale hlavne nemá to "motor pro chlapy, 2,0 TéDéÍ-PéDé", ale neekologický muzeálny zážihový motúrek, >:D
A že rovnou nedoporučuješ třínápravový Mack?! To je auto pro tvrďáky. Doufám, že se myješ 2x za měsíc, neholíš, nestříháš nehty a pro maso chodíš do lesa nebo si ulovíš lasem u sebe na farmě. :-!
Pajo a Jajo to ze si jednoduchsi clovek sa kazdy dovtipy z tvojich prispevkov na ACZ.Kedze neviem ani za boha najst ,kde by sa tam pisalo o Macku,takze neviem preco by som ho mal doporucovat.Porovnavam porovnatelne co zjavne tvojmu IQ robi problem Pajo z rozpravky.A mas pravdu,ze sa neholim,ale striham a chodim do lesa na lov.Ty urcite vyzeras ako metrosexualna buzna z casopisov,vsak?
Dodge je ze tří muscle carů ten nejmíň prodávaný v americe. konkrétně prodali max ca. 60 000 ks ročně zatímco camaro přes 80 000 a mustang přes 120 (od roku 2008, před tím i 160 000).
Pravda je že zatímco první celý rok výroby jich prodali 14 000(!) tak loni 60 000. Ale stále málo, na konkurenci nestačí.
To jsem se tu snažil naznačit, ale Sedmikráska a spol. to nechcou chápat. Což ale nemění nic na tom, že je to parádní chlapácka kára. Jen podvozkově už na konkurenci nestačí.
Chapu, ze prodeje Mustangu jsou nejvetsi, pravdepodobne i proto, ze Mustang oslovuje ruzne skupiny lidi, i zeny, metrosexualy a 4%. To znamena, vetsi a ruznorody okruh odberatelu = vetsi prodeje.
Cisla zaujimaju Dodge a nie mna ako kupcu takeho auta.
Mne osobne to vyhovuje,ze ich predali tak malo.
Aspon nie su na kazdom rohu ako Mustang.
Preto som si radsej priplatil a kupil som si Plymouth Cudu ako Mustanga z tej doby,kedze ho ma pomaly kazdy kto ma americkeho veterana.