Novinky
15 modelů seat.
Ehm přeloženo do češtiny😒br /> Toledo Coupe, Toledo sedan, Toledo 5D, Toledo kombi, Toledo XXL, Toledo SUV, Toledo Cupra, ALTEA S, Altea Cupe, Altea XXL, Altea Sedan, Altea Cupra, Leon Cope, Leon 5D, Leon SUV, Leon Cupra atd....atd....
P.S. Stále jedno a totéž auto. >😁
Ehm přeloženo do češtiny😒br /> Toledo Coupe, Toledo sedan, Toledo 5D, Toledo kombi, Toledo XXL, Toledo SUV, Toledo Cupra, ALTEA S, Altea Cupe, Altea XXL, Altea Sedan, Altea Cupra, Leon Cope, Leon 5D, Leon SUV, Leon Cupra atd....atd....
P.S. Stále jedno a totéž auto. >😁
Doplním: "Do roku 2018 to bude 40 modelů a ve stejném roce má SEAT vyrábět 800 tisíc vozů."
Napadá niekomu automobilka, ktorá vyrába 40 rôznych modelov? Nie, nepočítajme za nový model iné usporiadanie sedadiel alebo iný pohon. Nepočítajme iný typ prevodovky, eko-varianty a ak chceme byť prísni, ani predĺžené rázvory či zvýšené karosérie. Mercedes má sakra široký sortiment, ale podľa vyššie uvedených kritérií by sme sa zrejme len zľahka prehupli cez 20 modelov osobných áut. Seat chce ponúkať dvojnásobok? >😁 A predávať ročne 800k vozidiel? >😁 >😁 >😁 Napriek všetkým sympatiám, tomuto sa dá len ťažko uveriť.
Napadá niekomu automobilka, ktorá vyrába 40 rôznych modelov? Nie, nepočítajme za nový model iné usporiadanie sedadiel alebo iný pohon. Nepočítajme iný typ prevodovky, eko-varianty a ak chceme byť prísni, ani predĺžené rázvory či zvýšené karosérie. Mercedes má sakra široký sortiment, ale podľa vyššie uvedených kritérií by sme sa zrejme len zľahka prehupli cez 20 modelov osobných áut. Seat chce ponúkať dvojnásobok? >😁 A predávať ročne 800k vozidiel? >😁 >😁 >😁 Napriek všetkým sympatiám, tomuto sa dá len ťažko uveriť.
Netvrdím, že SEAT bude skutečně vyrábět 40 modelů...
Ale rozhodně takové automobilky jsou!!!!!!! Co třeba americké automobilky nebo japonské (mluvím o produkci pro vlastní trh, ne o tom, co vozí do Evropy...)?!?! Jestli nemají 40 modelů, tak mají těsně pod 40...
Rozšiřte si obzor i na jiná místa než kotlinu kolem Vltavy...
Ale rozhodně takové automobilky jsou!!!!!!! Co třeba americké automobilky nebo japonské (mluvím o produkci pro vlastní trh, ne o tom, co vozí do Evropy...)?!?! Jestli nemají 40 modelů, tak mají těsně pod 40...
Rozšiřte si obzor i na jiná místa než kotlinu kolem Vltavy...
a od kedy sa prirovnavaju kvalitne auta k niakemu audi? :no:
Já osobně bych na kvalitu Seatů tak negativní názor neměl... A dokonce ne ani na ty starší. Můj otec používal Seat Toledo z roku 1997, teď ho používá jako firemní auto - jezdí s ním zaměstnanci na pracoviště... Co Vám budu povídat, ti se k němu rozhodně nechovají jako k vlastnímu... Na autě to jde vidět, netvrdím, že ne, je opotřebovaný ve všech ohledech... Ale z druhé strany: má najeto přes 350 000 km a furt je spolehlivej, nestane se, že by vás někdy někde nechal, mění se jen spotřební věci, péče o něj je rozhodně horší, než standartní...
Jo, plasty jsou otřesný, kontrolky si občas blikaj jen tak ze srandy a sedačky jsou hodně ušpiněný a trochu prosezený - tohle v Seatu nevychytali. Ale trvám na tom, že po mechanické stránce to není se spolehlivostí žádná katastorfa, přestože se se tak někdy tvrdí...
Jo, plasty jsou otřesný, kontrolky si občas blikaj jen tak ze srandy a sedačky jsou hodně ušpiněný a trochu prosezený - tohle v Seatu nevychytali. Ale trvám na tom, že po mechanické stránce to není se spolehlivostí žádná katastorfa, přestože se se tak někdy tvrdí...
Asi tak, tiež poznám niekoľko spokojných majiteľov Seatov. Žiadna sláva, ale na druhú stranu rozhodne žiadna tragédia, vcelku robustné a spoľahlivé autá. Posun značky k jedinej forme MPV bol nešťastným krokom, z ktorého sa teraz musia spamätať.
Ponechal by som jeden z trojice Altea/Leon/Toledo (alebo skôr z dvojice Altea/Leon, lebo Toledo je strašné), zbytok ponuky by mal nájsť novú vlastnú tvár, ktorá sa bude k tým autám aj hodiť...
Ponechal by som jeden z trojice Altea/Leon/Toledo (alebo skôr z dvojice Altea/Leon, lebo Toledo je strašné), zbytok ponuky by mal nájsť novú vlastnú tvár, ktorá sa bude k tým autám aj hodiť...
Nevim nevim, ale ze by AUDI bylo synonimum kvality?
Ale on nerika, ze bude nejkvalitnejsi na trhu. On rika ze bude jen tak kvalitni jako Audi... >😁
to je ale jen průměr tabulky TUV. spíše by to chtělo říct nějakého japonce aby to vyznělo.
jenze oni nemaji takove cile, chapes ? :-!
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Audi môže byť synonymom - ale nie kvality. V súvislosti s ňou človeka prvá napadne Toyota. Ak sa povie pohon štyroch kolies, vybaví sa mi Quattro od Audi. Ak sa povie najlepšia aerodynamika sériového auta, spomeniem si na Audi 100. Ale synonymom kvality určite nie je. To by musela byť kvalita v podaní Audi pojmom, a to nie je, hoci nevyrába zlé autá.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jenze i mercedes E dostal od sveho uvedeni dosti zmen...
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kúp si Toyotu. Budeš na nej jazdiť až do dôchodku s minimom porúch a nákladov navyše. Tomu vravím kvalita. Nie iba nablýskanému zjavu.
Synonymum kvality, to je nejaký pojem. Niečoho, čo je známe a preslávené kvalitou, čo je tou kvalitou povestné a výnimočné. Dobrá kvalita posledných rokov je dobrá kvalita, ale nie je zavedenou oporou mena Audi. Audi si vybudovalo meno inými prednosťami, nie výnimočnou kvalitou. Chápeš?
Synonymum kvality, to je nejaký pojem. Niečoho, čo je známe a preslávené kvalitou, čo je tou kvalitou povestné a výnimočné. Dobrá kvalita posledných rokov je dobrá kvalita, ale nie je zavedenou oporou mena Audi. Audi si vybudovalo meno inými prednosťami, nie výnimočnou kvalitou. Chápeš?
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nic proti automobilce ani samotným vozům Seat, ale ten kdo vypustil tuhle zprávu byl asi trošičku mimo nebo je opravdu nenapravitelný snílek 😄 Nereálný optimismus z toho úplně sálá! Netvrdím, nebo spíše nedomnívám se, že dané cíle jsou nereálné, ale jsou nereálné v udávaných termínek při současné pozici značky na trhu (která se nedá mávnutím "kouzelného proutku" změnit). Ale třeba se pletu.
O dizajne Audi by sa dalo polemizovať, poslednou dobou je väčšina výrazu sústredená do čelnej masky a to ostatné je viac-menej stále rovnaké, takže práve túto značku by som rozhodne za príklad po stránke dizajnu nedával.
Walter da Silva bol požehnaním pre Seat, chybu urobili v tom, že na jednom motíve postavili celé modelové portfólio, čím Silvovu ideu proste pochovali.
Seat by mal robiť hlavne emotívny dizajn, aby z neho bolo cítiť južanský temperament. Kvalita je v dnešnej dobe už samozrejmosť, kto ju nemá, nemá ani veľa šancí na úspech...
Ale docela mě pobavil Erich Schmitt, to bude rodilý Španěl, holt VW drží koncern pevnou rukou >😁