jj
TO VÍTE TAKOVÝCH PENĚZ ČLOVĚK DÁ ZA TEN TANK A JEŠTĚ ABY HO POPOTAHOVALI PO ÚŘADECH [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D:yes:
ten pocit, ked uz aj tiguan vyzera lepsie ako toto..... z trojice jednoznacne ateca.
dvojliter iba v nafte... nizky profil pneu tomu viac skodi ako pomaha, vyzera to cudne, pripomina mi to predchadzajuci jeep compas...
a ten strasny cupholder vpredu teraz doplnili aj ultralacnym riesenim v druhom rade.... 8-s
.... rozhodne cena,....samozřejmě s tím 1.5TSi,....obávám se že v té chvíli už bude starší bratr výhodnější, protože ten motor bude mít už v základu a hlavně bude 4x4 :-(
Aj ked to bude bez motoru a budes mat 2 otrokov co ti to auto budu tlacit, tak to bude urcite top verzia :-) Inak dizajn fajn, oproti Kodiaqu ovela lepsi.
PS - pri dalsom SUV poprosim hmlovky integrovat do spatnych zrkadiel :-!
Tak nějak se dalo předpokládat, že design Karoku se bude odvíjet v duchu Kodiaku, takže jsem nečekal žádné překvapení, že. Nicméně po stránce vzhledu je mi Karoq sympatičtější, zejména přední a hlavně zadní světlomety vypadají o dost lépe. Uvidíme, jestli to nebude mít na 17 či 18 palcových kolech tak schované disky, jako Kodiaq.
Dokud se mi při jízdě na slunci nevysunují solární panely a v daňovém přiznání nemusím udávat množství vypuštěných emisí (s odpočtem na prdícího psa), tak to taková tragédie není. Jen s tím autem nesmíš počítat na 15 let, ale tak to je snad dneska u všeho, ne?
Rozumím tomu, ale v době, kdy ti 9 z 10 prodejců mainstreamových značek kromě Japonců řekne, že auto je sice super, ale stavěný tak na 5 let provozu, je potřeba se přizpůsobit. To už není o tom, že někdo někde šetří, ale o tom, jaká je realita ve většině případů.
Jízdní projev je věc individuální preference, ale v podstatě je dnes jakýkoliv motor v nabídce jakékoliv značky "dostačující". Vždycky může být hůř - co až ta 1,5ka začne chcípat při jízdě z kopce?
Záměrně hodnotím design. Po stránce pohonu jsi čekal co? Litr byl jasný a 1.5 EVO také, 1.4 TSI jde "pomalu" (Bohu žel) do ústraní. Tady se nedaly predpovídat zázraky, neboť jiné benzínové motory, vyhovující čím dál přísnějším emisním restrikcím, VW zatím neprodukuje.
Jo, to chápu a taky mě to štve. Jenže to je to jediné, co s tím uděláme ;-\ Počkejme ale, co bude, až se začnou měřit globálně spotřebu, resp. emise v reálu... Třeba bude rightsizing na vzestupu ;-) Ten haldex by se určitě pak dal naroubovat k více motorizacím. Snad to není utopie.
To není pravda. Statistiky jasně prokazují, že v ČR škodovky nakupují firmy. Soukromé osoby preferují Hyundai. Asi proto, že dosud měl přiměřené ceny, což u škodovky neplatí. Nehledě k tomu, že situace s cenami škodovek v poměru k nabízené technice se neustále zhoršuje. Dosahování vynikajících ekonomických výsledků továrny Škoda je fajn, transfer velké části zisku do Německa už méně, a vytrácení se tradičních hodnot jejích aut už vůbec ne. Nemám na mysli každý litr objemu kufru vyškrábaný z kdejakého zákoutí karosérie, nýbrž robustnost, poctivou a trvanlivou konstrukci skoro všech dílů, důraz na dlouhodobou životnost a opravdový komfort. Plus nabídka široké škály motorů. Tohle všechno se u škodovek vytrácí a ceny rostou. Pan Malý Vlk si zadělává na problém, už je nadohled konec slastně se vyvíjejících prodejů...
OK, souhlas. Duben a květen budou výjimkou, efekt Kodiaq. Ale předchozí nejméně 2 roky tomu bylo u soukromníků naopak.
Prosím nevydávejte výjimku za pravidlo.
Žádný efekt Kodiaq, žádná výjimka. Prosím nehlásejte tady evidentní lži, předchozí dva roky soukromníci kupovali škodárnu víc než Hyundai, to si umí ověřit i žák zvláštní školy.
[odkaz]
[odkaz]
OD KDY JE 16% PODÍL NA PRODEJÍCH VÍCE, NEŽ 49% PODÍL?? Šimpanzi, jste nechutný, hloupý a sám sebe usvědčující. Vaše duševní schopnosti pravděpodobně nedosahují ani úrovně chudáka šimpanze, jehož jste si v nekritické sebepýše dal do nicku....
Od té doby, co základ z kterého se počítá těch 16% je daleko větší číslo než základ těch 46% u Hyundai. Jak je vidět, tak matematiku jste nezmákl ani na základním stupni. 16% podíl prodejů fyzickým osobám z celkových 82200 prodaných aut činí 13700 škodáren fyzickým osobám, zatímco 46% z prodaných 21000 činí pouze 9700 Hyundai fyzickým osobám. A prozradím vám tajemství, číslo 13700 je vetší než číslo 9700.
Jde snad o absolutní čísla, ne? Když prodá Lada jedno auto soukromníkovi a bude mít 100%, tak to neznamená, že "soukromé osoby preferují Ladu". Šimpanz má samozřejmě pravdu.
No, ale po svých zkušenostech s dsg už prostě nechci... a vypínání dvou válců u nevelkého čtyřválce je prostě blbost a nesmysl... s jediným výsledkem zkrácení životnosti toho motoru...
Já se fakt snažím - ale asi ne, pro mě Škodovka nadále nevyrábí nic.
Díky přehlednosti diskuzí na tomhle serveru už fakt nedohledám, na koho ta otázka byla - ale jestli na mě: tak ideálně dobře udělanou atmosferickou 1.6, pochopitelně čtyřválcovou.
S hezky odladěným průběhem točivého momentu...
Že takovej motor VW nevyrábí?
No v tom je právě ten problém...
Tož ale dobrý, tak ňák dle očekávání, byť těch rozdílů oproti sourozenci Atece je víc než by i jeden čekal a za to tedy :yes: Jen mi ale řeknou pane vachmajstr proč, když sou kola kulatý, tak sou ty ďoury ve kterejch se nacházej tak nějak divně hranatý, když třeba zrovna Tigoušek je má takový pěkný kulatý. Tož tak.
Čo sa tých rozdielov týka, príde mi zaujímavé, že zadný blatník má pre svetlo rovnaké vykrojenie ako pri Atece, čo je pre unifikáciu dielov logické, ale zároveň majú rozdielny tvar zadného bočného okna.
ale myslim ze se dilo povedlo. Zvlast zadek vypada dobre a svetla nejsou uplna kopie Kodiaqu. Jenom nechapu kdo vymyslel ten Hitlerovsky knirek v masce. Ten radar nebo co to tam je ukryte by sel urcite resit jinak.
Renault má u SUV tříválec? Kde? Jestli myslíš Captur, pak to je SUV jak vyšitý... :-) Renault dokonce ještě nenabízí tříválec ani v nižší střední u Megana... Ačkoliv bych se nedivil, kdyby ten 0,9 TCe do Megana šoupli...
Je to nuda..designova konfekce a úplné kreativní dno..ma lepší proporce než Kodiaq ale tim to fakt končí. Sorry ale po Octavii a Kodiaqu další nepříliš podařený model. Vypadá to, že vynikajícím Superbem si Škoda nastavila laťku tak vysoko, že už ji bohužel nedokáže překonat. V světle toho co Škoda představila v poslední době se jeví odchod Kabaně jako rozumné řešení
Podle mě je to moc povedené auto počkám si ale až ho uvidím na silnici. To je to samé jako z Octavii spoustu lidí zde psalo jak vypadá blbě.... ale opak je pravdou ve skutečnosti je to moc povedené. Pan Kabaň je machr škoda ho.
Každá automobilka sa dostala do štádia, že nedokázala prekonať dizajn svojich predchodcov. To ale podľa mňa nie je prípad Karoqu, hlavne keď pri unifikácii so svojim španielskym bratom si dizajnéri nemohli moc vyberať.
Nesouhlasím. Karotku řadím mezi díla, která se mohla povést výrazně více. Zásadní chyby jeho designu jsou tři:
1) hrana kapoty mimo hranu boční linky: proč?! Kodiaq to má dokonale vyřešené;
2) řešení zadních světel vyvolává silný dojem nedodělanosti; další případ, kdy zvolené řešení působí jako výsledek snahy o úsporu nákladů (čímž asi ve skutečnosti také bude). Všimněte si, jak shodné technické a designové řešení dopadlo zatraceně nedokonale v případě Karoqu ve srovnání s XC60.
3) zvedající se spodní linka třetího bočního okna; způsobuje nečekanou nevyváženost mezi předním a zadním převisem (byť je výsledné řešení určitě lepší, než v případě Kodiaqu). Řešení pomocí zachování pokračování mírně stoupající spodní linky v jedné rovině s prvním a druhým bočním oknem by ve výsledku přineslo o trochu větší zasklenou plochu třetího okna a tím i vyváženější boční profil. Kdo nevěří, ať si prohlédne fotografie prototypů v maskování zachycených na Ringu....
Jako vždy, tyhle "chyby" jsou zbytečné a nedomyšlené. A zamrzí.
Naproti tomu se mi u Karoqu líbí přístrojová deska výrazně více, než u Kodiaqu.
Názory na design jsou silně individuální, ale fakt by mne nenapadlo ze se někomu muze líbit řešení zadních svítílen na xc60 (nové). To protažení do víka kufru je podle mne zhotmonena designérska bezradnost a zoufalost. Zlatej "zarok".
Chybějící označení modelu na reálných fotografiích...
...na reálných fotografiích modelu projíždějícího se krajinou chybí na zadním víku zavazadlového prostoru modelové označení "Karoq" - čím to? Že by se o změně názvu skutečně rozhodovalo až v posledních týdnech a grafici to ani nestihli pro finální prezentaci pořešit? ;-)
Jinak...jsem vcelku fanda Škody, ale Karoq ve mě nevzdudil v podstatě ani ždibec emoce - je to prostě jen další SUV v řadě, design lehce jalový, bez překvapení :-|
Tentokrát som úspešne odignoroval tie mediálne masáže okolo Karoqu a musím povedať, že sa z toho auta celkom teším. Dizajnovo všetko v poriadku, predná maska za mňa krajšia ako pri Kodiaqu, zadné partie sú menej sterilné ako pri Atece. Trochu horšie vnímam interiér, ktorý pôsobí dosť depresívne, ale snáď bude v ponuke aj nejaká svetlá kombinácia. Celkovo ale za mňa nateraz ok, uvidíme ako rýchlo bude dizajn starnúť. Najkrajšou súčasnou škodou ale aj naďalej u mňa ostáva Superb.
Tu o kúsok iné ako Kodiak, tam trochu rozdiel od Atecy - a furt je to na jedno kopyto. V tomto držím palce značkám, ktoré ešte dokážu napriek jednotnej línii robiť autá ak už nie s pekným, tak aspoň s vlastným osobitým dizajnom.
Interiér je z môjho pohľadu tragický, dizajnovo aj farebne - absolútna totálna nuda. Ani digitálny prístrojový štít to z biedy nevytrhne, šedá nuda naokolo ho pochovala.
Dizajnovo vydarené Škody sú dve - Superb a Fabia. Všetko medzi tým nemá čo dizajnom povedať. Tu a tam sa nájde zaujímavý detail ale ako celky nemajú čím zaujať, nie ešte nadchnúť.
No ani jsem nečekal nic světoborného, nebo jiného. Tušil jsem, že Karoq bude podobný Kodiaqu. Ze všech aut z koncernu VW je nejlepší Ateca. A určitě to bude auto roku 2018..
Tak nějak nejvíce se liší v názvu. Protože rádobyčeská škodovka musí mít teď už "Q", což je typické písmeno české abecedy. Už se nemůžu dočkat přejmenování ostatních řad...Fabiaq forever 8-s
Něco takovýho s timhle názvem už vyrábí aspoň 10 let Nissan :-)
Škoda je zase o krok pozadu, jsem zvědavej, kdy začnou schovávat zadní kliky do C-sloupku.
nevyvážený design. Tentokrát boční pohled OK, přední a zadní část je bídná. Monstrózní předek z Kodiaka tady vypadá divně a ta prokopnutá záď... no k tomu škoda slov.
Ta uniformita je opravdu značna a tedy stejně škaredy jako kodiak. A jak zadni čast u kodiaku považuji za největši prušvich, tak zde je to snad ještě horši.
Jsem ten posledni co by skodovku vynasel do nebes, na to se tu najde spousta jinych strelcu, ale tady jednoduse tleskam. Narozdil od Kodiaqu, ktery je dle me preplacany zepredu i zezadu, tady koukam na jeden velice pohledny kus auta. Parada a designove za jedna :yes:
Vedle aktualniho superbu za me nejhezci skodovka dneska. 1.5tsi, FWD, manual nebo automat... jo, tohle by mi do baraku mohlo. Jedina vytka smeruje k palubce, nemuzu si pomoct, ale minimalne z fotek na me pusobi jako zbytecna masa plastu, coz je 2x spatne, jednou za tu masu, podruhe za ten plast, ale to chce 1) videt nazivo a 2) je spise drobnost. Celkove parada. :yes:
No... za sebe musím říct, že kodiaq je určitě hezčí. Minimálně z věnčí. Nevím, co je na tomhle vyváženější. Spíš opak je pravdou. Trochu...co... dost mě to zklamalo!!! Uvidíme naživo.
Ale ať jen nehaním, oceňuji interiér. Ten se povedl. To ano. Nevypadá zle.
Ty teda nezkousnu. Nejen, že to vypadá jako ostřikovače bez krytek, ale hlavně v té výšce jsou v mlze nefunkční. Stejně jako u O1. To prostě nechápu. Myslel jsem, že za dva roky až pustím Tigiho tak pořídím tohle, ale teď nevím. Z těch "sourozenců" VW bych ho dal asi na konec. Ten čumák mi nesedí.
Co se nepovedlo:
- výrazně ošklivá přední maska s malými vícenásobnými lucerničkami připomíná hmyzí tvář
- chybějící ruční brzda
- LCD display namísto analogového otáčkoměru a tachometru
- skleník namísto normálního šíbru jen nad předními sedačkami
- po sklopení zadních sedadel nevznikne rovná ložná plocha
- zadní skupinové svítilny jsou hnusné jak u rendlíku
Co se povedlo?
- zatím jsem s tím nejezdil, nemohu říci. Na první pohled ve srovnání s modelem Yeti nic pozitivního nevidím.
Srovnání:
- pokud vozidlu Yeti přiřkneme virtuálních 100 bodů, tak vidím Karotku asi takto:
- design 70%
- vychytávky 80%
- technika ?
Překvapivě dobrý. Sice bych si tyhle pro mě nesmysly typu SUV a crossover nikdy nekoupil, ale škodovka s tím podle mě udělá díru do světa. Prodávat se to bude dobře. Každému dle jeho gusta.
Auto vypadá lépe než zavalitý úzký tank Kodiaq.
Boční profil je velice pěkný.. :yes:
Lepší než u Atecy.
Předek bohužel už na Seat ztrácí..zadek maximálně na remízu.
Nedávám ten dotykový tablet bez tlačítek a hnusný digi displej...
KLASICKÉ BUDÍKY V TUBUSECH s bílým podsvícením by byly lepší.
Viz.např. VW Touran.
Super jsou vyjímatelné sedadla , stolečky vzadu a samozřejmě možnost 4*4..
To např.frantíci nepochopili.. >:-[]
Bohuzial 4x4 len s 2.0TDI. Tazky fail v dobe, ked sa snazime vytlacit naftu z osobnych aut (a boh da, ze aj z suv-ciek).
K dizajnu asi tolko, ze nenadchne, ani neurazi. Taka typicka koncernova sterilita. Yeti (pred faceliftom, s okruhlymi hmlovkami) bol urcite svojbytnejsi...
na druhej strane 1,5 tsi bez 4x4? to je obrovsky fail... karoq v benzine je tym padom bez 4kolky a zacina nahanat akoby uz skor pompeznu 3008micku z francie ... to bude mat eclipse cross 1,5 turbo v 4x4 s karoqom lahku pracu ... pritom ale vobec ma to netesi... lebo na vzajomny suboj oturbenych benzinovych 4koliek karoq vs eclipse cross som sa uz vopred tesil a ocakaval tuhy boj... :-(
v com je problem ze 1,5 tsi nemoze mat 4kolku? vie niekto? toto je proste fail roka .. zvlast u SUV zo 110kw benzinom je 4x4 fakticky ocakavany a je to uz nutnost ;-\ ...
napriek tomu povazujem kodiaq a karoq za najkrajsie Jozove kusky ;-) .. dokonca na karoqu akoby sa kusok aj odviazal a "dovolili" mu viac ako obvykle.. lebo tie zadne svetla su vazne fajn.. a aj predok je akysi "krajsi" a stavnatejsi ako na kodiaqu ... ma to tie spravne ingredience na uspech ... kodiaq je predsa len kusok usedlejsi a povedal by som ze viac konzervativnejsi aj ked nakoniec su si obe auta vlastne hodne podobne... co sa aj dalo cakat ;-)
stelvio je jedno z najkrajsich SUV sveta takze musime vztahovat iste frazy zvlast na karoq a zvlast na stelvio ... a ano vedla stelvia by bolo zvire takmer kazde SUV .. aj RAVka.. CR-V a dalsi...
Tak to je jasné, ne? Stelvio je "ta Alfa" (Alfy jsou vždycky ženské), takže baculatost je na škodu, má být štíhlá.
Karoq je "ten Karoq" a tak mohutnost je v pořádku.
A dost ironie radši... zase by to tu někdo nemusel pochopit.
to jako myslí vážně? běžte k šípku s politickou korektností. je to prostě hnus, předek docela fajn a zadek takhle zbabrat. si můžou podat ruce s tiguanem. ateca je dotaženější. kubismus nějak zmutoval v hnusismus.