Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Kia Stinger 3.3 V6 T-GDI AWD – Postrach prémie

První pokus korejské automobilky Kia o luxusní liftback pro sportovně orientované řidiče dopadl na výbornou. Překážkou tak pro mnohé bude skutečně jen to logo na kapotě.
Zpět na článek
4. 12. 2017 15:25
4. 12. 2017 19:22
4. 12. 2017 19:28
4. 12. 2017 19:34
4. 12. 2017 19:42
4. 12. 2017 19:57
5. 12. 2017 14:09
5. 12. 2017 23:01
29. 4. 2019 12:19
4. 12. 2017 20:58
4. 12. 2017 15:28
5. 12. 2017 17:14
4. 12. 2017 15:45
4. 12. 2017 16:57
5. 12. 2017 00:20
5. 12. 2017 10:43
4. 12. 2017 21:15
4. 12. 2017 16:36
4. 12. 2017 16:42
5. 12. 2017 14:37
5. 12. 2017 09:21
5. 12. 2017 10:24
5. 12. 2017 10:51
5. 12. 2017 14:47
5. 12. 2017 15:07
5. 12. 2017 21:46
5. 12. 2017 19:59
5. 12. 2017 19:35
4. 12. 2017 16:47
4. 12. 2017 17:08
5. 12. 2017 07:46
5. 12. 2017 08:35
5. 12. 2017 22:04
5. 12. 2017 21:47
4. 12. 2017 17:47
4. 12. 2017 18:07
5. 12. 2017 17:37
4. 12. 2017 18:53
4. 12. 2017 19:18
4. 12. 2017 21:17
4. 12. 2017 21:34
4. 12. 2017 22:02
4. 12. 2017 22:44
4. 12. 2017 23:15
5. 12. 2017 08:40
5. 12. 2017 09:09
5. 12. 2017 10:39
5. 12. 2017 11:19
5. 12. 2017 19:19
6. 12. 2017 09:08
7. 12. 2017 11:53
4. 12. 2017 23:58
4. 12. 2017 23:56
9. 12. 2017 03:31
10. 12. 2017 21:01
29. 4. 2019 12:19
29. 4. 2019 12:43
29. 4. 2019 12:26
4. 12. 2017 15:25
Re: Nádhera
Videl som toto auto podvečer jedného krásneho dňa, bolo nádherné počasie, slnko pomaly nám dávalo pá pá a tento Stinger tam stál, úplne nový, červený, ako čakajúca šelma.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - bystron
4. 12. 2017 19:22
Re: Nádhera
Nic moc i to Mondeo ST je jinde o Audi A6 s V8 nemluvě. Ale pro jezdce od Loganu nebo Punta asi orgasmus >:D
Avatar - _Karel_
4. 12. 2017 19:28
Re: Nádhera
Trefný nick :yes:
Avatar - bystron
4. 12. 2017 19:34
Re: Nádhera
jako třeba Karel? :*)
Avatar - _Karel_
4. 12. 2017 19:42
Re: Nádhera
To byla pochvala. Tvůj nick napovídá, že jsi bystrý, a tvoje poznámka o Mondeu ST to jen potvrzuje. A A6 s V8 je pak třešinka na dortu. ;-)
Avatar - bystron
4. 12. 2017 19:57
Re: Nádhera
Pochválíme i Káju, ale až si opravdu zaslouží ;-)
Avatar - rokyta.p
5. 12. 2017 23:01
Re: Nádhera
obludná a trochu zklamání na tak velký hunbuk :no:
Avatar - Floyd
4. 12. 2017 20:58
Re: Nádhera
Jel si v tom už, že takto odsuzuješ? Nebo jsi takovej machr, že jen koukneš na fotku a víš jaký to auto je? Pokud ano, tak bych se rád od tebe něčemu přiučil, protože já nejsem v oboru aut kovaný, ale ty zjevně asi ano.
4. 12. 2017 15:25
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
A´t jsou nadpisy sebeoptimističtější a houfy fanatických "BY"kupců sebepočetnější.
Pár jich bude přihlášenejch na dealery a ti budou žebrat, aby to někdo pod cenou odvezl.
To je postrach jako hrom :-)
btw popisuju situaci,jaká bude. Nehaním auto.
Rozbalit vlákno
52
Avatar - Shr3k
4. 12. 2017 15:42
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Pro ČR je pro MY2018 prý vyhrazeno 30 kusů. :-)
Avatar - Dzakobo
4. 12. 2017 15:46
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
To je teda hodně málo, z toho bude asi 20 naftovejch a těch 3,3 jen pár. Ale chápu, v ČR kde má VW ošéfované fleety se prodá násobně víc Arteonů i kdyby měly za příplatek i volant...
Avatar - Emel
4. 12. 2017 16:00
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Všichni dealeři mají povinně jako předváděčku V6... tedy ti, kteří vůbec Stinger dělají.
Avatar - Shr3k
4. 12. 2017 17:46
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Myšleno mimo ty předváděčky, co tu jsou. Prostě na zákaznické objednávky. Ale kdoví jak to je, třeba si prodejce jen vymýšlel, aby zvýšil atraktivitu.
4. 12. 2017 15:58
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Situace je jasná, na sklonku éry spalovacích motorů si Kia udělala prostor pro ještě jednu generaci slušného auta.
Mám obavu, že nikdo jiný v mainstreamu ji následovat nebude. Někdo se rozhodl, že budou prezentovat, čeho všeho jsou schopni a těží z toho zákazník.

Celý Arteon se může jít zahrabat, tohle je to, na co ani ve Vlkohradu nemají koule.

Nejsem rozhodně příznivcem H/K...ale za tohle mají můj obdiv! :yes:
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:12
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
:yes: :yes: :-!
4. 12. 2017 16:23
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
A Toyota má zadokolkovou platformu taky, dejte nám konečně zpátky IS s V6!
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:29
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
To už nikdy nebude = viz já 16:11
Avatar - Verny_2013
4. 12. 2017 17:08
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Souhlasím, konečně někdo v éře downsizingu a zženštilého designu postavil pořádnej kočár, který má koule!
Avatar - lamal
4. 12. 2017 18:57
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
noo ale ked ten arteon je krajsi... inak suhlas a hlavne tam nema max 4val 2.0 co je za tie ceny arteonu fakt na zahrabanie
Avatar - Floyd
4. 12. 2017 21:01
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ode mě má Kia :yes: už několik posledních let za svoje modely, ale zrovna Arteon aby se šel zahrabat? Já jsem z něj unešenej. Ale jako srovnávací test to bude zajímavý.
5. 12. 2017 08:35
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Problém je, že by VW takové auto neudělal. Že měl Piëch koule dost velké, snad netřeba diskutovat. Jakou dobu dělal inženýra u Audi. To tu značku pozicovali proti BMW. Opravdu si myslíš, že tohle je auto, které by chtěl dělat? Po něm je to s koulemi otázka. I se směřováním. Jediná automobilka skupiny, která by něco takového mohla realisticky udělat, je Porsche. Za odpovídající cenu.

Stinger nebyl dělaný pro EU. Ten projekt klidně může být ziskový. Ostatně to není první zadokolka značky Kia. H/K dělá řadu aut, které sem nevozí. A má zadokolky, na kterých může stavět. Je to určitě zajímavý počin, ale podle mne bude racionálnější, než si myslíš. Za dovoz do EU můžeme být vděční. Tady nelze čekat zázraky.

Pokud mainstreamem myslíš evropské značky, které nemají silnou pozici na trzích jako USA, tak nikdo následovat nebude. Ani Kia by to pro EU nedělala. Pravděpodobně by nebyl žádný Genesis, nic takového.
Avatar - Barrichello
5. 12. 2017 10:11
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Že to nědělá nikdo pro Evropu neznamená že to nedělá vůbec v mainstreamu. A že se to sem nedá dovézt resp. to tady koupit. Chrysler 300C a Dodge Charger hned dva zástupci mainstreamu s motory V6 a dokonce i V8 :-)

Další třeba Chevrolet Impala či SS
Avatar - Emel
4. 12. 2017 16:03
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Zatím teda nežebrají... že prý slevu 100t z těch 1,1 by si museli rozmyslet. To spíš VW a Opel se snaží s cenou něco dělat (taky nehodnotím jestli to je dobře).
4. 12. 2017 16:05
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ale CR se svoji kupni silou neni cilova skupina.

Kia ma urcite na parku, kolik tady prodaji kusu. Primarne to chteji prodavat v USA a pak v Evrope v zapadnich zemich s opravdovou kupni silou.
4. 12. 2017 16:13
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Žádná!!! automobilka nemá na párku, kolik prodá v Evropě kusů! Evropský trh je svým způsobem nejnáročnější ze všech, uspět na něm je věc prestiže.
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:17
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
No právě = jen svým způsobem ;-\
4. 12. 2017 16:21
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ve spoustě případů jsou evropské modely měřítkem pro ostatní. Přijdeš s HH a musíš vědět, že se alespoň vyrovnáš Mégane nebo GTI. Chceš SS a musíš být lepší než Ferrari či Lambo. Nabízíš luxus a víš, že musíš být cenově sakra pod S-Klasse. Chceš prémiový sedan a testuješ/rozebíráš do mrtě BMW3er/5er.

To jsem vybral jen špičku ledovce. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:32
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ve většině případů je evropský auto něco malýho s 4válcem a dneska spíš už R3

Nej sme jak si napsal = jen svym způsobem. Spíš teoreticky než prakticky

Pořádnejch aut s pořádnym motorem = se prodá víc na jinejch kontinentech

I u prémiový D3 začínaj převažovat ne-motory ale motůrky ;-)
4. 12. 2017 16:43
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Prémiová D3 má široký rozsah, od R3 po V12. Však víme.

Pořád jsou evropská auta výkladní skříní a benchmarkem v určitých kategoriích. Samosebou díky infrastruktuře a obecně evropskému uspořádání jsou páteří prodejů menší automobily, ale zase je potřeba vidět velké prodeje prémie.

Nemůžeme se měřit s pickupovým královstvím, obecná hustota osídlení to neumožňuje. Podívej se třeba na JPN a kei-cars. jsou prostě potřeba v rámci daných možností.
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 18:21
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Že se tu vyrábí i V12 je super ale o tom nemluvim. Nemluvim ani o obřích pick-upech. Mluvim o tom že běžný auto typu Stinger V6, nebo Accord Coupe V6 atd. si běžnej australan atd. koupí = a proto ho tam nabízej. A evropan ne

Japonsko je díky počtu lidí a prostoru specifický = v Tokiu zas tolik kei-cars nevidíš. Tady by ty Accordy a Stingery jezdit mohly = no místo nic..

Takaž ať tu tahle Kia zůstane v nabídce co nejdýl = přál bych jí i český auto roku = to ale asi neni moc reálný přání :-)
4. 12. 2017 20:28
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Než se zase hecneš tak si přečti pořádně co napsal.
Avatar - wakantanka
4. 12. 2017 16:46
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Mno v trapnom 100 tisicovom Presove sa uz predali Stingre dva. Jeden diesel a jeden slabsi benzin. Takze to NIKTO ocividne minimalne ti dvaja necitali. :-)
Avatar - Floyd
4. 12. 2017 21:02
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
>:D >:D >:D
4. 12. 2017 16:51
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak ještě že tě máme a osvětlil jsi nám situaci.
Avatar - Ham.
4. 12. 2017 17:09
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak samozřejmě máš pravdu. Ale nějak se začít musí a tohle je dobrý začátek. Jde o to aby Kia vydržela a navázala dalšími modely a vybudovala si skutečnou prémii. To se nedělá jedním, byť sebelepším modelem, ale usilovnou prací na desítkách modelů po dobu desítek let a navíc pod samostatnou značkou. Jeden model prémii nedělá i kdyby to byl supersport. Už jenom to, že postaví prémiový model a fláknou jej mezi své ostatní mainstreamové modely v šourumech kam se chodí pro ta nejlevnější auta není dobré řešení a všichni kdo se o to pokusili nakonec skončili u samostatné prémiové značky (naposledy sesterský Hyundai vyčleněním Genesisu po vzoru Lexusu atd.). Korejci mi přijdou dost zarputilí a mohli by vydržet, takže za 15-20 let bych se nedivil, kdyby vedle německé prémie působila v Evropě i nějaká LuxKia a měla lepší výsledky třeba něž Lexus nebo Infiniti. Takže Stinger dobrý, ovšem jako absolutní začátek, který musí následovat hromada dalších modelů, budování samostatného brandu etc.
Avatar - Emel
4. 12. 2017 17:25
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Na druhou stranu, vyčlenění luxusního brandu možná není to, co Kia chce. Pak totiž skončí tam kde už byla, bude tu Ceed proti Golfu (a Stinger proti A7 nebo s trochou fantazie Panameře, ale to tomu Ceedu nepomůže). Zatímco takhle se může srovnávat s Arteonem a to pro ni vyznívá lépe. Podle mě jde Kie opravdu o to, pozvednout brand Kia jako takový... něco jako zkoušel Piech s Phaetonem. Což tedy samozřejmě taky není žádná success story.

Jestli vyjde Hyundai tah s Genesisem si nejsem jistý, spíš tipuju že (minimálně v Evropě) ne. A jsem dost přesvědčený, že tah Citroënu s DS byl chyba. Takže ani tahle cesta není úplně jednoduchá... a třeba samostatnou značku Cupra bych SEATu taky nedoporučil, protože podobný tah zákonitě oslabuje tu hlavní značku.
4. 12. 2017 18:47
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ahoj Emele,

To, jestli to vyjde Hyundai s Genesisem si mozna ty nejsi jisty.

Ale ono mu to uz vyslo :-)
[odkaz]
Year-to-date, the G90 has also out-performed the Audi A8, the BMW 6-Series and the Lexus LS. ;-)

Jinak take souhlasim s pozvednutim image KIA. Luxusni znackou uz je prave Genesis, jedine ze by chteli jeste jednu sportovni.
Avatar - Emel
4. 12. 2017 18:55
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
No, překonat A8 v US podle mě nestačí. G90 je 370 aut za měsíc, G80 je 1400 a k tomu 5 v Evropě... to jsi pod 2000 aut měsíčně. Z toho těžko zaplatíš existenci samostatného brandu... marketing, salony...
4. 12. 2017 19:35
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
No jenze ten brand existuje jeden rok a uz porazi A8 a LS. Coz ja za uspech povazuju.
:yes:
Nehlede na vysledky v JD Power.
Genesis prijde kazdy rok s jednou novinkou, bude mit SUV i nejaky hybrid atd.
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2017 00:18
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Genesis bude propadák..dávám mu tak max. 5 let existence.
Možná úchylná amerika mu bude chvíli stačit , v EU to nikdo nechce. >:D
Avatar - Barrichello
5. 12. 2017 10:14
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Nikdo to nechce a jen u nás se jich za 11 měsíců letošního roku prodalo 21, loni za celý rok 30.

>:D >:D >:D
5. 12. 2017 08:56
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Jde o to, za jaké peníze to prodávají. G90 neznám, ale Equus byl mnohem levnější než A8. O S-Klasse nemluvě. A nikdo se na Genesis nedívá jako na novou automobilku. Prostě navazují na Hyundai.
5. 12. 2017 08:51
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Slyšel jsi někdy o Kia K9? Kia nedělala Stinger, aby si vylepšila image v EU. S tímhle ho sem možná dováží, ale těžko to byl důvod vzniku.
Avatar - wakantanka
4. 12. 2017 18:13
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Neviem preco vela ludi posuva KIU kvoli jednemu modelu smerom k premii. Jasne, vrcholna motorizacia a RWD k tomu zvadzaju, ale utcite to nebolo cielom tvorcov.
Avatar - Ham.
4. 12. 2017 18:35
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
A co tedy jiného bylo cílem tvůrců, když jak tvrdíš posunout se směrem k prémii to určitě nebylo?
Avatar - wakantanka
4. 12. 2017 20:24
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ako spomenul niekto vyssie, imagemaker a posilenie znacky KIA ako tej sportovejsej v koncerne.
Avatar - Ham.
4. 12. 2017 21:47
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
No to dost těžko, když používá lautr stejnou platformu i motory jako podobně do sportovna střižený sesterský Genesis G70.
[odkaz]
4. 12. 2017 22:35
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Muzes mne vysvetlit, proc by se to melo vylucovat?

Ja to sam nevim, ale zatim o zadne nove znacce nikdo nemluvi.
A dava mne smysl posileni image KIA..

Btw. Pekny odkaz, G70 vypada taky opravdu dobre.
Avatar - Ham.
5. 12. 2017 00:58
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Jak může KIA posílit svou image jakožto sportovnější značky ze dvojice KIA - Hyundai/Genesis jak napsal wakantanka, když Hyundai/Genesis vyrábí defacto dvojče Stingeru, které je technicky absolutně to samé a liší se pouze designem. Nechávám na každém soudruhovi, který model je hezčí a ani nekritizuji skutečnost, že takovou dvojičku tento koncern vyrábí, dělají to všechny koncerny napříč automotive. Ale tím že oba dělají to stejné, tak těžko muže jeden vůči druhém díky stejným modelům získat jakousi výhodu sportovního image.
Kdyby Hyundai/Genesis nic takového nevyráběl, tak prosím, pak by to posílení image KIA jako sportovnější značky v rámci koncernu bylo, takto ani omylem, takto v rámci koncernu vyrábějí obě značky totéž a image sportovnosti díky tomuto modelu/modelům mají tudíž plus mínus milimetr absolutně stejné.
A kdybych chtěl být absolutní hnidopich, tak řeknu, že G70 je ještě o něco "sportovnější" model díky karosérii sedan, kdežto Stinger díky karoserii fastback/liftback je o něco kompromisnější provedení zaměřené více na stěhování ledniček než na nekompromisnější/tužší provedení karoserie jaké má G70.
5. 12. 2017 06:09
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ahoj Hame.

Ja chapu jak to myslis, ale mam odlisny nazor :-)

Snad jen poznamka ke sportovnosti karoserii: Jake BMW ma byt sportovnejsi, 3 nebo 4 (Grand Coupe)?
5. 12. 2017 09:07
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak BMW chce mít 4GC o něco výš. Ale to nic nemění na tom, že je karoserie sedanu pevnější. Obzvláště, pokud se vyprdneš na sklápění opěradel. Nakonec, M4 se dělá i jako kabriolet s pevnou střechou. To také nenahrává tuhosti.

4GC je těžko liftbackem, aby lépe jezdila. 6GC je sedan a při uvedení jsem říkal, že vidím trochu problém v odlišení. U CLS jsem ten problém neměl, E nevypadalo nic moc. Ale u BMW vedle pěkné pětky... A říkal jsem, že v tomhle to má Audi udělané lépe. Možná proto u 4er přešli na liftback - větší odlišení od 3er.
Avatar - Ham.
5. 12. 2017 09:20
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak by stálo zato umět jej vyargumentovat.

Z technického hlediska jednoznačně 3er, karoserie sedan je o nějakých 20-40% lepší v torzní tuhosti než liftback, který má nad tlumiči volné nebe (otevírací dveře).
[odkaz]
A z hlediska designu se mi zrovna 3er líbí asi tak o 300% víc než 4GC. A že je 3er sportovnější o tom svědčí i to, že M-model se dělá jenom jako M3 nebo M4 (tedy coupé nikoliv GC).
Avatar - iudex
5. 12. 2017 10:38
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
S tuhosťou karosérie máš samozrejme pravdu. Z hľadiska dizajnu a vnímania je to subjektívne, mne napr. príde športovejšie práve to GranCoupé, pôsobí tak širšie a nižšie, sedan je taký konvenčnejší, rodinnejší a 4GC sa mi páči "asi tak o 300% viac, ako 3er". ;-)
Avatar - iudex
5. 12. 2017 08:35
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Ono sa to môže (a aj musí) vnímať lokálne, t.zn. zo (stredo)európskeho pohľadu. Je fajn, že Hyundai (Genesis) vyrába sesterský model Stingeru (btw. tipujem, že túto info nevedelo 90% z tunajších, vrátane mňa), ale pre Európana je to figu platné, keďže sa tu nepredáva. Preto vnímanie značky na určitom trhu vytvára najmä ponuka na danom trhu, nie to, aké auto sa predáva na opačnom konci zemegule. A keďže Hyundai k nám svoj luxusný brand nedováža, ale Kia tu Stinger ponúka, tak logicky by to mohlo posilniť image Kie nad úroveň Hyundai.
5. 12. 2017 09:01
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Problém je, že se na image Kia díváš evropskýma očima, přičemž tohle auto nevzniklo pro EU.
Avatar - wakantanka
5. 12. 2017 12:50
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak riešime Stinger v Európe a "určený" Európanom, tak akými očami sa na neho má človek pozerať? Veď jeden trebárs globálny model môže mať v portfóliu danej značky rôzne "úlohy" na jednotlivých častiach globálneho trhu.
5. 12. 2017 20:14
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
To je samozřejmě v pořádku. Ale nedává to smysl ve chvíli, kdy dojde řeč na motivy automobilky. Motivem k importu do EU klidně může být vylepšení image. Ale těžko to bude důvod ke vzniku v první řadě. To si nemyslím.
5. 12. 2017 22:05
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak tahle diskuze pro me zacina byt prilis akademicka :-)

Nechce se me presvedcovat nekoho, ze 4 je sportovnejsi nez 3 apod.
Je jasne, ze 3 bude mit vetsi torzni tuhost, ale iudex to okomentoval pekne.

Naopak neni uplne jednoznacne, jake umysly Kia.
6. 12. 2017 09:10
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak čtyřka je taková, jakou ji BMW chce mít. To nic nemění na tom, že je liftback horší karoserií pro tuhle aplikaci, protože buď bude méně tuhá, anebo bude těžší. Že se BMW například rozhodlo dát 4GC větší rozchod kol, s tím nemá nic společného. A nejde tady přeci o BMW. Začalo to u G70 vs. Stinger. 4GC není žádný argument pro to, že by snad liftback byl "sportovnější" karoserií.
Avatar - wakantanka
6. 12. 2017 08:29
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
Tak jasne, ale v trhovej ekonomike je prioritné pre každú firmu uspieť na trhu a teda dosiahnuť zisk. Cesty k tomuto cieľu občas bývajú krivoľaké a marketingové stratégie zamotané. :-)
6. 12. 2017 09:21
Re: NIKDO SI TO U NÁS NEKOUPÍ
To ano. Pointou hlavně bylo, že Kia má těžší kalibr než Stinger. To není jejich ani první zadokolka, ani největší, ani nejdražší, ani neluxusnější. Je to další krok v tomhle směru. Možná bude nejsportovnější (nejtalentovanější) zadokolkou od Kie. Projeté je nemám.
Avatar - Blue Sun
4. 12. 2017 15:28
Re: No
Hm, že by přeci jen horký kanditát na auto roku?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
5. 12. 2017 17:14
Re: No
Radši bych tam viděl Alfu...i když Stinger se opravdu povedl
4. 12. 2017 15:45
Re: Prodeje
Myslím, že to bude dobré auto za výbornou cenu. A šestiválec by mohl automobilový fanda ocenit. Auto určitě nebylo primárně vyvíjeno s ohledem na náš trh a prodeje zde určitě nebudou rekordní. Musíme se smířit s tím, že nejsme automobilovým pupkem světa. Zatím nám to občas nejde. Vypadá to na výborný motor i jízdní vlastnosti.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - CHerokee
4. 12. 2017 16:57
Re: Prodeje
Fandové do aut nejsou zvyklí kupovat Kie, stejně jako jejich servisy a prodejci nejsou zvyklí na fandy aut. Moc tomu šanci nedávám. Němci rozhodně svoji prémii kupovat nepřesatnou. Nepřestali ani kvůli nové Alfě Romeo. Každopádně je to od Kie sympatický počin.
Avatar - Sumi2000
5. 12. 2017 00:20
Re: Prodeje
Souhlas...a KIA není ani zdaleka Alfa..
Přesto je mi narozdíl od Hjondaje KIA sympatická.
Pěkné auto..škoda , že ho na silnici moc nepotkáme.
5. 12. 2017 10:43
Re: Prodeje
Jenom si rýpnu - A v roce 1995 nebyli fandové mobilních telefonů zvyklí kupovat si iPhony.
4. 12. 2017 15:45
Re: nezlobte se na mě, ale...
...článek je od prvního odstavce podstrčený bullshit. Blá blá blá a lup čtyři a půl hvězdy. Honda apod. by dostali s těží 3apůl, že prostě na prémii nestačí a najednou tenhle plastovej kepl je zázrak a ještě frajer ve vedlejším pruhu bude povídat, jak je to hustá kára. :-) fakt hustý. Ve sněmovně komunistický prase, co mlátilo obuškem studenty a tady zase prodejnej demagog, kterej bez výčitek prohlásí, že korejský nudle spolu s českým knedlem jsou nejlepší baštou ke středeční podívané, jak klucí z Wolfsburgu porážej Juventus... Za deset let si nikdo kromě bývalých majitelů na toto unikátní vozítko ani nevzpomene...
Rozbalit vlákno
16
4. 12. 2017 15:55
Re: nezlobte se na mě, ale...
Kde má Honda ve střední třídě šestiválec? Kde má prémiovou zadokolkovou platformu? Kdy naposled něco podobného dělal mainstream?
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 15:58
Re: nezlobte se na mě, ale...
Jasně že má [odkaz] že my evropani nemáme zájem je jiná věc
4. 12. 2017 16:01
Re: nezlobte se na mě, ale...
Jinak, Honda nemá zájem o evropský trh. Ne, že by tomu bylo naopak.

Btw: tohle by měla být konkurence a je to ošklivá obluda s max R4 a FWD: [odkaz]

Pamatuješ na předchůdce? Sice ani v nich nebyl pro Evropu V6/R6 a RWD, ale aspoň vypadaly úžasně.
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:11
Re: nezlobte se na mě, ale...
Vidim to jinak = Evropa nemá zájem o takovýhle auta. Líběj se ale jen teoreticky = v praxi to pořeší pašík v naftě. Po dieselgate 1.5 TSI = s vypínánim válců :-)

Možná časem zabijem i Stinger = nebo tu zůstane v naftový verzi a možná s benzínem R4 = asi by to chtělo změnit kontinent [odkaz]

Accord dle všeho neni zas taková katastrofa = s V6 si můžeš koupit kupé. Popravdě je načase se s menšim počtem válců smířit [odkaz] teda aspoň v těch menších výkonech = řekněme do 400 koní

Podívej se na Cayman a Boxster = taky už jen 4 válce = a zní to šíleně ale jednou to dorazí i do 911. A možná dřív než..

Pamatuju předchůdce = ale ta doba bohužel skončila. Lidi to v reálu nekupovali a viz předchozí odstavec a Saleen. Už ve starejch sci-fi knížkách nebo třeba v restartovanym [odkaz] to máš = auta s víc válcema a vůbec spalovacim motorem = budou jen pro pár vyvolenejch. No a ta doba nastala
4. 12. 2017 16:17
Re: nezlobte se na mě, ale...
Zatím v nabídce tato auta jsou. Možná přijde doba na to si pořídit chatu v zemi s větší svobodou, ale jsem přízemní Evropan, Čechomoravák a přes všechny nářky (i moje) se dnes máme tak, jako nikdy.
Pokud mi někdo zásadním způsobem neomezí současnou svobodu, nesáhne na majetek, jsem doma tady ;-)

A pokud Evropa se všemi možnými restrikcemi stála zrovna Kii za uvedení Stingeru na trh, pak opak slovutné Hondy může mrzet její příznivce. Notabene žádný R4 s výkonem 400HP ti nedá to samé co stejně výkonný V6/R6 nebo V8. ;-)
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:34
Re: nezlobte se na mě, ale...
Jasně že sou a i když se tu něco pro nedostatečnej zájem nenabízí = furt to de dovézt

Nedá = ale s tim se budeš muset smířit. Sem rád že třeba Lex nabízí atmo V8 [odkaz] ale to sou poslední záblesky
4. 12. 2017 17:04
Re: nezlobte se na mě, ale...
LC se povedlo, Lexus ukázal Infiniti jak má vypadat japonské GT. :yes:

Naživo je ještě impozantnější ;-)
4. 12. 2017 16:28
Re: nezlobte se na mě, ale...
Evropa nema zajem o takovyhle auta a proto novy accord zacina na 1.5 turbo a konci na dvoulitru. To vypinani valcu ma mozna taky, nevim. Coupe se sestivalcem je akorat dozvuk minule generace. Nedivil bych se, kdyby zadneho nastupce nedostalo. Jinak amici zkouseli zmerit vykon stareho sestivalce a noveho turba. Turbo prohralo a nasledne se rozbilo. [odkaz]
Avatar - wikinko
5. 12. 2017 23:07
Re: nezlobte se na mě, ale...
veru... predcila tvoje ocakavania... ale keby si si ju mal kupit... tak si kupis...arteon :-)
a ked mi neveris tak sa pozri do garaze.
5. 12. 2017 09:31
Re: nezlobte se na mě, ale...
Už jsem ti to psal. Nástupcem našeho Accordu je Acura TLX. Ta šestiválec má. A není ošklivá. A kdy měla naposledy Honda sedan s RWD? Pokud se nepletu, i Acury mají typicky motor napříč. I Legend měl motor napříč (opět, v USA Acura Legend [později Acura RL a RLX], u nás Honda Legend).

Tohle je osmá generace Accordu, jak ji znají Američané: [odkaz]
A tohle je nástupce našeho Accordu osmé generace: [odkaz]

Nejde o nezájem. Honda tu nezvládá něco takového prodat. V takovém množství, aby to pro ni bylo zajímavé. Navíc ji celkem tlačí evropské limity spotřeby, pokud si dobře vzpomínám.
5. 12. 2017 17:50
Re: nezlobte se na mě, ale...
Jenže já, stejně jako ty kupujeme v Evropě. Chci auto, které mám kde servisovat, se kterým nebude problém po tom, co budu chtít vyměnit díl s lišejníkem z veřejného parkoviště atd...
5. 12. 2017 20:05
Re: nezlobte se na mě, ale...
Také neříkám, že si ho máš dovézt. Holt utřeme nos. Ani americký Accord tu nekoupíš. Jen nevidím smysl v tom, aby byl vypichován jako ukázka, jak Accord dopadl. Náš Accord bylo jiné auto, i před jeho odchodem. A ta Acura je jeho nástupce. Byť se sem nedostane a nese jiné jméno. O to víc mě to může mrzet vzhledem k tomu, co jinak Honda předváděla a jak celkem střídmý vzhled tohle auto má.
4. 12. 2017 16:11
Re: nezlobte se na mě, ale...
Honda ma sice NSX, ale souhlas.
4. 12. 2017 16:18
Re: nezlobte se na mě, ale...
Honda má GT/SS NSX, to souhlas. Ale v Evropě končí na Civicu a CR-V.
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:36
Re: nezlobte se na mě, ale...
Přesně = a proč v Evropě tak málo? Protože Evropa: Jen svym způsobem ;-)
4. 12. 2017 16:09
Re: nezlobte se na mě, ale...
Kdyz i v nemecku v clancich porazil Kia Stinger VW Arteon, tak na tom neco bude (a to byl casopis, ktery vetsinou spise fandi VW group ;). To auto je kvalita na dnesni dobu a jeslti zapadne zapomneni je uz podruzne.
4. 12. 2017 16:08
Re: Konecne pekny clanek
Casto se to tady nevida, ale konecne pekny clanek bez blbosti, proc je VW group lepsi atd nebo sepsout nemyslne cokoliv mimo VW group. Pekne se to cetlo.

A tahle veta, je tady celkem nevidany vykon :-)

"Za 1,4 milionu je to skvělá nabídka, skutečně. Výčet standardní výbavy nebere konce, takže po dorovnání výbav vyjde stinger o tučný balík levněji než třeba Volkswagen Arteon"

Stinger bude podle me auto roku, protoze proste na to ma.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - praděda7
4. 12. 2017 23:50
Re: Konecne pekny clanek
Faktem zůstává, že na Evropu a speciálně na naše silničky je to kurrevvsky velký a těžký vůz. Ale pro júesej ok...... :-!
Avatar - KubikCv
5. 12. 2017 17:27
Re: Konecne pekny clanek
Svěží vítr v redakci asi :-) Hlavní trh vidím taky spíš US...tam vůči korejcům nemají tolik předsudků. Možná je to troufalost...ale tou siluetou je to taková Panamera pro chudé
4. 12. 2017 16:19
Re: kia rešpekt
v dnešnej dobe daunsajzingu a ekomeko, si značka, ktorá sa len snaží usadiť v plnohodnotnom mejnstríme lajstne takýto kúsok. Poklona.
Rozbalit vlákno
1
4. 12. 2017 16:26
Re: Dealeři a jejich těžké časy
Auto je to krásné a věřím, že má potenciál i u nás. Mnohdy vyšší manažeři mohou ovlivnit co si vezmou za služebáka. Problém je spíše na straně Kia importu. Ten totiž nechá nabízet Stinger jen určitým "vybraným" prodejcům a to za podmínek, že navíc vezmou XY kusů Nira v hybridu a Optim v Plug-inu, což jsou velmi těžce prodejný auta. Navíc se po nich chce, aby to vzali na sklad +nějaký ty Stingery, takže takovej lidovej balíček za 12-18 mega. To si to pak každej 2x rozmyslí, jestli je vůbec bude chtít prodávat a to je podle mě veliká škoda...

Jasně, Kiáci na tohle auto potřebujou někoho na akvizici, ale prostor tam je. Obecně se Kia trochu v rámci fleetu zvedá a Stinger jim otevírá dveře do kanceláří ředitelů, majitelů, manažerů, kteří můžou výrazně ovlivnit skladbu celého fleetu.

Takže nakonec to dopadne tak, že některý auta si přihlásí na sebe import, pak pár předváděček u pár vybraných dealerů. Po několika kusech se prodají koncákům a na konci roku 2018 zbytek z aut import vyveze do Německa...

No nic, mohlo to bejt fajn ty Stingery potkávat na silnicích a třeba Arteonů už jezdí mraky a to oproti Stingeru je jen naleštěnej Passat, takže kupní síla tu je... :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Shr3k
4. 12. 2017 17:49
Re: Dealeři a jejich těžké časy
Velmi kvalitně shrnuto...
4. 12. 2017 16:27
Re: Bravo Kia...
...bude se dát také zvolat "Bravo kupci"?

To je to, oč tu běží. Fostek má nahoře pravdu...smutnou, ale pravdu. Kdo vezme téměř jeden a půl míče, poběží do šourůmu a tam je položí za Stinger?
Při vší úctě ke Kii (kvůli Stingeru), to o sobě říct nemůžu.
Rozbalit vlákno
31
4. 12. 2017 16:34
Re: Bravo Kia...
Stinger GT je za ty prachy pěkná nabídka, ale čtyřválce mi přijdou cenově trochu přestřelené, když ani v základu nejdou pod 1M.
Avatar - Emel
4. 12. 2017 16:36
Re: Bravo Kia...
Kdybych toho 1,5M byl ochoten dát, tak teoreticky ano. Z mého pohledu je škoda, že se neumí dostat se základním benzínem po slevě někam pod 900... klidně s lehce oholenou výbavou, manuálem...
Avatar - Emel
4. 12. 2017 16:42
Re: Bravo Kia...
PS: klidně by si v rámci úspor mohli nechat i ty "výdechy" na kapotě... :-)
Avatar - fOE
5. 12. 2017 14:37
Re: Bravo Kia...
:yes: Jedna z mala veci co me na tom aute vylozene vadi, a pritom podobna cinkrlatka to GTcko vubec nepotrebuje.
Avatar - _Karel_
4. 12. 2017 16:44
Re: Bravo Kia...
Vím, že je to bychaření, ale kdyby mi nebylo líto živit benzínem šestiválec a mít pár set tisíc navíc - jo, dokázal bych tomu dát přednost před D3. :-)
Avatar - Vrrrr
5. 12. 2017 09:21
Re: Bravo Kia...
Vsetko je to pekne, ale ak sa na to vacsina pozera tvojou optikou, tak si to nekupi. Lebo je to ekonomicke neobhajitelne, ak vynechas rozum a ides po citoch s tym, ze tieto peniaze mas, nekupis to. Nechem stavat Kiu do zleho svetla, ale ci das 1.5, alebo 2.5, ked sa riadis srdcom, je takmer jedno ...., bohuzial, pre Kiu je to tak. U mna nepochodila, ani Alfa, a to je, povedzme ina kava.
5. 12. 2017 10:24
Re: Bravo Kia...
Opravdu bys tomu dal přednost před řekněme 340i/ 440i? Naposledy jsem koukal na ceny před faceliftem, ale do €55k jsem se vešel (s Coupé).
Avatar - iudex
5. 12. 2017 10:51
Re: Bravo Kia...
Tak jednak konkurentom je 4GranCoupé, nie klasické kupé a GC je drahšie, to na 55600 eurách len začína, aj to zadokolka, pre porovnanie tam musíš dať xDrive, čo je cez 58t. Pre športovejšie BMW je nevyhnutný M paket, čo je 61500 a keď si naklikáš veci, ktoré má Stinger v základe, tak si na cene cez 65t. Ale beriem, že pre väčšinu ten príplatok niekoľko tísíc už za ten image stojí a zoberú BMW. Sám by som tak asi uvažoval.
Každopádne aj keď si toho Stingera u nás nik nekúpi, už len samotný fakt, že vážne porovnávaš Kiu a BMW plní ten účel, ktorý Stinger má, skrátka imagemaker na pozdvihnutie celej značky a jej vnímania.
Avatar - fOE
5. 12. 2017 14:47
Re: Bravo Kia...
Ten xDrive bych neprihazoval, to ze ti ho Kia vnuti je jeji problem, BMW jde ke cti ze nabizi i jen RWD (samozrejme, byt zakaznik co chce AWD, pak si tu castku pripoctu). U BMW nemusis prihazovat mpaket, ale musis prihodit sportline, kvuli vnitrku (sedadlum), podvozku a par cinkrlatkam to dava smysl. Takze zaklad kia a zaklad bawo nebude delit ani tech 10tis E, ale podstatne mensi castka. Jen ta vybava pak u premie, no, ta to zase vystreli uplne jinam. To uz sme ale resili X krat, stejne jako to kde se to bude lamat. A chleba se dle me bude lamat na tom co prodejce bude umet udelat s cenou. Pokud Kia nebude stridma minimalne tak jako premie a nepusti nekolik statisicu dolu, nebude mit sanci vubec zadnou (protoze premie je na top motorizace s vybavou pusti rada). A ikdyby tech par set tisic pustila, jedine co si za to koupi je "fair fighting chance", nic vic, jen ta sance. Pak se ukaze kolik petrohledu mezi nama je, kolik lidi da treba 1,2mio za Kiu s V6 a kolik za stejne penize veme radeji 2.0tdi arteon.

Role imagemakeru bude splnena tak jako tak, jen ja bych to auto rad potkal i v provozu, tak doufam ze to nekdo vedle toho arteonu veme. Ten uz btw. potkavam, nejcasteji v cerne a musim rict ze velke vystrizliveni. Tak jak na promofotkach a v promo barve(!) pusobi prenadherne, tak v beznejsi barve a na beznych kolech je to proste jen passat. Ty penize co za to chcou, inu, leda omylem... 8-s
Avatar - iudex
5. 12. 2017 15:07
Re: Bravo Kia...
Máš pravdu, pri prémii si síce naklikáš nehoráznu cenu, čo Ťa posadí na zadok, ale potom Ti vedia aj veľa spustiť; a veľkú zľavu, to ľudia radi. :-) U Kie asi nejaké dvojciferné zľavy čakať nemožno a málokto z nás je taký hrdina, aby dal 50-60t za Kiu.
Inak to, že to pri Arteone funguje, teda ľudia dajú tie nehorázne prachy za krajší Passat, čistý mainstream, ma fascinuje, pritom tam ani nie je tá pridaná hodnota techniky ani imidžu. A ako píšeš, ak nekúpiš nápadnú kurkuma gelb, mnohí ani nezistia, že nemáš Passat.
Avatar - Emel
5. 12. 2017 21:46
Re: Bravo Kia...
Slevy nic extra, 100t z toho dvoulitru by si prý museli rozmyslet, pokud bych vzal nějaké financování, tak by možná cena pod mega v základ mohla klapnout, ale slíbit mi to nemůžou.
Avatar - speedfred
6. 12. 2017 11:48
Re: Bravo Kia...
tak ja si myslím že u bmw je m-paket povinnosť
5. 12. 2017 19:59
Re: Bravo Kia...
Ta cena je pochopitelně po slevě na konfiguraci, která mi vyhovovala. Proto ji uvádím pro kupé. GC jsem nikdy nepoptával. Mně by proti Stingeru nevadilo postavit 3er sedan. Mně to žíly netrhá, že je to sedan vs. liftback. Ať si každý vybere dle chuti. Mou volbou je kupé (dvoudveřový sedan), protože u BMW tu možnost mám.

A to to bereme V6 vs. R6. BMW má i slabší motory, výrazně levnější (v ceníku). Pak se ukáže, jak moc člověk chce šestiválec. Jak moc chce třeba BMW. Jinak bych 4er nenazýval konkurentem. Jedinou šancí Stingeru je, že bude mít dostatečný odstup. Jinak to bude jen exot pro lidi, co se chtějí odlišit. To by musel být citelně lepší. A i pak bychom se bavili o malém trhu nadšenců, z kterých prémie živá není. Bez pochyb by to byl velký úspěch, jen ne z komerčního hlediska. Do toho srovnání ho strkáme právě my, protože je to zadokolka, má šestiválec, manuální převodovku, je to auto pro nadšence. Ups. :-) Z toho seznamu vlastně platí jen ten šestiválec, že? Pro běžného člověka, nedotčeného těmito věcmi, těžko bude konkurentem. Bude na tebe koukat jako puk. Nechápal by, proč sis koupil Kiu místo BMW za cenu v rajonu BMW.
Avatar - _Karel_
5. 12. 2017 16:49
Re: Bravo Kia...
Pokud by to auto na mě udělalo dobrý dojem - jo. Sice nevěřím, že by po slevě mohla být krásně vybavená 340i za 1,3, ale i kdyby byla - u Stingeru bych dostal navíc exkluzivitu, takže asi BYCH jo. :-)
A přiznám se, že mám ničím nepodložený pocit, že u BMW se moc šetří a tohle auto bude fungovat spolehlivěji. Ale to je opravdu jen subjektivní pocit.
Avatar - white label
5. 12. 2017 17:43
Re: Bravo Kia...
Po slevě za 1,3 nevím nevím, nejdřív definuj "krásně vybavená"... >:-[]
Avatar - _Karel_
5. 12. 2017 17:56
Re: Bravo Kia...
Řekněme, že Stinger v této specifikaci považuji za nadstandardně vybavený. ;-)
5. 12. 2017 19:35
Re: Bravo Kia...
Tak kdyby byl opravdu dobrý. Nicméně já jsem na kupé, preferuji zadokolku a Stinger je celkem buřtík (váhově si to může rozdat s Panamerou, pokud si dobře vybavuji čísla, i když to je ošemetné téma). U BMW pochopitelně záleží na výbavě, ale z hraček toho moc nepotřebuji, takže je to hlavně o tom základu - sedadla, čalounění (což je u BMW problém), klimatizace atp. Jen se rozhodnout, jestli manuální převodovku, nebo 8HP.
Avatar - _Karel_
5. 12. 2017 20:02
Re: Bravo Kia...
Původní odpovědí jsem spíš myslel, že bych nezatratil Kiu jen kvůli image. Jinak Stinger a 3er jsou opravdu dost rozdílný auta. :-)
4. 12. 2017 16:47
Re: Bravo Kia...
presne tak...Kia v tomto regione eeeste dlho nebude premiove auto...no neviem si seba predstavit dat,,..tuto sumu za Kiu.../ ale ja som zaujaty este z 90 rokov ked som si sadol do Kórejského auta.../ >:D
Avatar - R32
4. 12. 2017 17:08
Re: Bravo Kia...
Uvidíme, ja to tak tragicky nevidím, pozri koľko sa predalo Sorenta a to je tiež kus auta ktoré začína na cca 32.000,- € a po ceste zrovna "holobyty" nestretávam, takže prečo nie... :-!
Avatar - wakantanka
4. 12. 2017 20:27
Re: Bravo Kia...
Sorento je kus auta, ale predavaju sa aj Sportage v plnej palbe za 34 :-)
5. 12. 2017 07:46
Re: Bravo Kia...
Uvidime. Nedavno som konfiguroval C-klasse. Vykonovo niekde okolo 150kW, par blbosti do vybavy a skoncil som niekde na 60k ~ 1,5M Kc. Ak by som siel do Ecka, som este o 10-12k vyssie. Na strane druhej je kia ktora ponuka viac priestoru, viac vykonu, nie je to okukane... Ja by som to rozhodne vyskusat siel aj ju realne zvazil.
Avatar - Emel
5. 12. 2017 08:35
Re: Bravo Kia...
Vyzkoušej. S tím prostorem to není žádná sláva, když si sednu vepředu na zem, tak se pak vzadu hezky zapasuju nohama pod sedačku a hlavou do stropu... asi abych držel balanc v zatáčkách. Co chci říct... prostorově je to takový slim fit. Na délku je sice místa relativně dost, ale na nohy pod sedačkou ne a na výšku taky ne.
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2017 15:00
Re: Bravo Kia...
ja by som sa stingera nebal ;-) ... na druhej strane o co lepsia je ctavka za melon? ... ved je jasne ze taketo auto ako stinger nemoze byt za 499 tisic .... mat 2 melony tak ho mam doma ... a na vsetky prasacie vrtulky a bananove hviezdy sa mozem vies co ;-) a nepochybne kia bude aj spolahlivejsia
5. 12. 2017 17:51
Re: Bravo Kia...
JJ, tohlr jsme tu už jednou zažili...a jezdíš ve VW. >:D
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2017 21:59
Re: Bravo Kia...
male vozy ale vw umi... ;-) ... a to aj po stranke dizajnu ... :yes:
Avatar - Emel
5. 12. 2017 22:04
Re: Bravo Kia...
Jojo... a to sis dřív nevšiml? ;-)
Avatar - Emel
5. 12. 2017 21:47
Re: Bravo Kia...
Skromně připomínám, že něco podobného už jsme tu slyšeli o tři třídy níž... a dopadlo to jak to dopadlo ;-)

... a webpaja už to zmínil... ach jo, to je tak, když čte člověk příspěvky chronologicky od nejstaršího :-)
Avatar - speedfred
6. 12. 2017 12:01
Re: Bravo Kia...
ach jááj, história sa opakuje ?
6. 12. 2017 20:31
Re: Bravo Kia...
Problém je, ako tu už iný zmieňujú, že Tebe to, po česky "bychaření", už neuverí nik, kto troška má načítané tvoje príspevky z minulosti (a že som bol sakra prekvapený Tvojím výberom auta, po tom, čo všetko bolo lepšie ako VW ;) ). Tým ja ale neznižujem kvalitu ani VW, ani tu testovanej Kie :-)
5. 12. 2017 20:03
Re: Bravo Kia...
Jsi manazer/zamestnanec, mas budget 1,2 bez dane, musi to byt sedan/kombi, CZ servisni sit a mas povoleny benzin. Co muzes mit lepsiho?

5er, A6, E classe v 2litru, bez hudby apod? Asi nekdo ano.
Alfa nema motor, Volvo jen 2,0l.

Nekdo jiste vezme Passat/Superb. Ale Stinger je necekane atraktivni volba..:-)
Avatar - _Karel_
4. 12. 2017 16:35
Re: Nový testér?
Test :yes: :yes: auto :yes: :yes: :yes:
Upřímně přeji Stingeru vyhrát české i evropské auto roku. Byl bych vážně rád i za prodejní úspěch a porážku metrosexuálního Arteonu, ale to bude asi těžší.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
4. 12. 2017 16:37
Re: Nový testér?
Přeju to samý = ale přiznávám že moc nevěřim :-|
Avatar - Floyd
4. 12. 2017 20:54
Re: Nový testér?
Já su realista ;-)
Avatar - Floyd
4. 12. 2017 20:54
Re: Nový testér?
Souhlas, ale podle mě ani jedno nedopadne, i když já bych to Kie ze srdce přál.
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2017 14:49
Re: Nový testér?
tak arteona by mala tato kia zvladnut... predsa len V6 je V6.... k tomu ten paradny dizajn.. je jasne ze stinger je skor priamy konkurent nejakeho toho maserati alebo jaguaru ako nejakeho VW ;-) aj ked na porovnanie s arteonom som tiez zvedavy... ale podla mna to kia v poho zvladne... arteon preda len ma ine cielenie ako stinger ;-)

inak proporcie auta su dychberuce 1400 mm vyska pri dlzke vyse 4,8m ... tu vedla stingera aj panamera posobi ako neforemne vajce ... stinger ma fakt nieco co v sebe co nema ani nejeden dlhorocny premiant ... a to podla mna stinger by mohol byt este aj s V8 ... stale tu vidim nevyuzite moznosti
Avatar - papito 2
4. 12. 2017 17:10
Re: Nadhera....
Poobzeral som si to u dealera ked kamoska cakala na svoje. Na fotkach ma to vobec neoslovilo ale nazivo je to super. Celkom som bol z toho hotovy. Uvazoval som nad novym Accordom ale asi budem mat dilemu. Cena je ok ale cervene s cerveno ciernym interierom nema chybu. A zadne veko je plus kedze casto musim nalozit nejake vacsie veci. Ak to bude spolahlive , KIA trafila do cierneho.
Rozbalit vlákno
0
4. 12. 2017 17:47
Re: Hvězdy
No, 4 a 1/2 hvězdy ano, to beru. Jde o výborné auto. Půl hvězdy, to je holtdaň za značku. A za zvuk motoru... Tak jo no, budiž.

Pak ale nechápu [odkaz]
Tady je pět hvězd. ??? Za co???

Aha, Machala...
Rozbalit vlákno
3
4. 12. 2017 18:07
Re: Hvězdy
Asi za cenu nevim ;-\
Avatar - Barry Lyndon
4. 12. 2017 20:15
Re: Hvězdy
Tak ta Octávka stojí cca polovinu (a napsal bych i, že na rozdíl od Kie má design, který neurazí, ale čtyři oči, z nichž polovina je v led verzi falešná, nedávám, byť u RS vadí nejmíň)
Avatar - KubikCv
5. 12. 2017 17:37
Re: Hvězdy
Ten výfuk bych tolik nekritizoval...přeci jen je to grand tourer s plnotučným motorem pro svižné a pohodlné cestování na dálnici. U takovýho auta člověk nebude masturbovat nad zvukem z výfuku. Cestovat několik hodin s dunícím výfukem nepřidá na cestovní pohodě. Dalo by se to řešit elektronickou klapkou ve výfuku...ale proč? Takhle je tu prostor pro aftermarket
Avatar - KANKUNEN
4. 12. 2017 18:46
Re: Jen pár let stačilo korejcům na to,
aby postavili auto, na které nemá vlastně třeba Francie odpověď. Ani ta prémiová šaškárna DS nic nemá.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Floyd
4. 12. 2017 21:17
Re: Jen pár let stačilo korejcům na to,
:yes: :yes: :yes:
Avatar - lamal
4. 12. 2017 18:53
Re: Singer T
K tomuto sa da asi len pogratulovat Korejcom... Sice tigernose si ma asi nikdy neziska je to proste kravina a stale to je trochu zbytocne preplacane lacnymi detajlmi, proporcne je to dobre a po ostatnych strankach skvela praca. Len dalej ten new ceed mozno bude zaujimavy... 3.3T sa do neho nezmesti skoda >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - Emel
4. 12. 2017 19:18
Re: Singer T
Vidíš, já to mám trošku obráceně. Tigernose je fajn a nemám s ním problém, celkově je předek asi nejlepší část auta. Proporce jsou ok, ale celkově je to auto hodně mohutné, z jistých úhlů je trošku tlusté (třeba [odkaz] ). A některé detaily jsou zbytečně komplikované a/nebo falešné.
Avatar - lamal
4. 12. 2017 21:17
Re: Singer T
vseobecne sa asi dizajn Kie lubi tak budem v mensine, napr novy Sportage je fakt zufalost vyzera priserne a zadne partie duplom... ani ich inac nevidno, co sa o Tuscone neda povedat, ten naopak vyzera dobre... Podobny nazor mam na ´´Aston´´ predne masky Fordu, taka ista zufalost - must have... U Kie to chapem ako tak, potrebovala sa uz konecne dizajnovo najst a dat tomu nejaky vyznam, ale prave preto a to, ze siahli uz po otrepanej casti nejakeho zvierata a nasilne to natrepali na celu paletu modelov je pre mna zle... Ford to tiez nepotreboval, S/C-Max i Galaxy alebo predosla fiesta pred FL ci focus to fakt nepotrebovali, mali svojsky a podareny dizajn tie auta...

co sa tyka Stingeru, ten obrazok co si poslal mi pride OK, zadok je sice mohutny, ale 1. je to placka takze to neposobi tak ako nejake X4ka alebo 5GT co je teda tiez proporcna prisera a 2. ten predok ma siroky rozchod kolies a poriadne vytiahnute blatniky a dlhu kapotu... ked si to pozriem v tychto intenciach tak mi ako baculka nepride ani z toho pohladu... [odkaz] [odkaz]
Avatar - Emel
4. 12. 2017 21:34
Re: Singer T
Já jsem Stingera prohlížel naživo (ale v nějaké nižší výbavě na menších kolech)... a ten dojem přílišné mohutnosti tam místy je. Podobně jako mám ten dojem z první generace Panamery (tam je to ještě horší, u Stingera je to tak na hraně).

Se Sportage souhlas, tam si Hyu a Kia prohodili role z minulé generace. Nejsem si úplně jistý načasováním, ale na pozadí došlo k tomu, že Schreyer "povýšil" od Kie k Hyundai... a jen tak mimochodem tam pokračuje ve svých singleframe, které sekal už pro Audi. Více viz konspirační blog: [odkaz]

Co se Fordu týče, já toho Astona docela beru, až na to, že to je fakt Aston. Ale Focus III před FL bylo takové nijaké auto, tam to bylo IMO k lepšímu.
Avatar - lamal
4. 12. 2017 22:02
Re: Singer T
moze byt na mensich diskoch a v nie prilis lichotivej farbe moze byt na hrane, na zivo som ho este nevidel... s Panamerou suhlasim... novsie modely celkom zvladli, tusim Macan to odstartoval... udaje z konspiracneho webu by davali zmysel >:D
Avatar - Emel
4. 12. 2017 22:44
Re: Singer T
Nejhorší byl asi Cayenne I, to i ta Panamera se dala. Už facelift byl o dost lepší a dvojka pak už bez výhrad. Macan samozřejmě taky, ale Macan reálně je malé auto.

Co se Stingeru týče... to auto prostě je veliké. Abych dal ještě jiný příklad... Mustang je sice proporčně taky v pořádku, ale jako sportovní atletické auto taky působit nedokáže, je to pořád ten muscle car, žádná lehkost se nekoná.
Avatar - lamal
4. 12. 2017 23:15
Re: Singer T
no jasne 1 cay je ozruta, ked to teraz vidim tak pobavi... a hlavne persony co v tom jazdia, povodny majitel je uz niekde inde..

viem co myslis, no mne pride, ze keby je Stinger maly tak nefunguje... je to 4 miestne GT na istu majestatnost potrebuje rozmery... jasne mozno keby uberies celku tak 7-10% je to lepsie... no Kia to myslim chcela spravit aj velkostou prakticke, konkurencia ma rozne velkosti Audi ma na vyber... to mas ako maly a uzky sedan, pripadne este vysoky, to nemoze fungovat... uz aj s Mazda 3 sedan mam problem miestami, tiez je moc opuchnuta a vysoka aby dokazala mat miesto nad hlavami

Mustang nikdy nebol baletka, teraz mi v garazi stoji Capri 3 generacie, typek si kupil na renovaciu... ma to 2.0 V6 to je velkostou ideal kara... ked sa bavime o mustangu
Avatar - Emel
5. 12. 2017 08:40
Re: Singer T
Ale jo, já neříkám, že mám s designem problém, s Panamerou taky nemám... jen prostě... to auto se mi líbí tím co představuje, design je ok, ale sanice mi z něj nespadla a zavedenou konkurenci z Mnichova nebo od Jaguaru hodnotím líp.
Avatar - lamal
5. 12. 2017 09:09
Re: Singer T
mam to podobne sanka ostala na mieste...mne viac ako celok vadia lacne detajly ako falosne vzduchove prvky a ta linka zadnych svetiel + ten T.N.... inak pohoda ked sa to dostane do 2generacie bude to uspech
5. 12. 2017 10:39
Re: Singer T
Chtěl jsi napsat spíš tak 5 %, ne? 10 % je pomalu půl metru.
Avatar - lamal
5. 12. 2017 11:19
Re: Singer T
kludne i 10% bol by z toho novy ceed >:D ... to je jedno nie, ta bavi chytat za slovicka
5. 12. 2017 19:19
Re: Singer T
Jen si to snažím představit. Jestli tě chápu dobře, nebo ne. A s 10 % bys asi měl problém s proporcemi.
Avatar - lamal
6. 12. 2017 09:08
Re: Singer T
tak aby si ma vedel pochopit spravne - 10% je samo kravina a prestrel v snahe naznacit, ze mierne zmensenie by mozno pomohlo vylepsit Emelov 'problem' s proporciami

BTw v 1.3tce si neodpovedal ;-)
7. 12. 2017 11:53
Re: Singer T
Ty ses na něco ptal?
Avatar - praděda7
4. 12. 2017 23:58
Re: Singer T
Přesně! Už jsem o tom psal před časem. Je to hezká, velká kráva vhodná tak akorát pro júesej...... :-!
Avatar - praděda7
4. 12. 2017 23:56
Re: Singer T
Jakým Korejcom? Vždyť to realizovali zase jen Němci..... :-!
Avatar - Barry Lyndon
4. 12. 2017 20:05
Re: Design auta pro pošuka
Proti tomuhle je snad i Ford Mustang etalon vytříbenosti. Nové za 799999,- Kč v "plný palbě" by se prodávat mohlo. Stejně tak to nebude špatný kauf pro 20cetiletý týpky jako 3 roky stará ojetina za 299999,- Kč. Za ceníkovou cenu to s tímto designem snad nemže nikdo myslet vážně i kdyby to mělo technologie BMW M3. OK, i prémie to s těmi bizarními falešnými výfuky a pod. přehání, ale co je moc, to je moc. Na mysli mám hlavně těch asi 50 nehezky zpracovaných falešných vstupů a výstupů vzduchu kolem dokola celého auta...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Londonbridge
4. 12. 2017 20:19
Re: Design auta pro pošuka
Ten volant nemusel vyzerat ako z Kia Rio...inak vsetko ostatne je velmi OK , ten znak na kapote uz tiez nevadi. Garaz sk. tam ma celkom OK test na Stingera .
4. 12. 2017 21:41
Re: Design auta pro pošuka
Zas dalsi chytrolin, co to nevidel jinak nez na fotce.
Exterier obecne je vniman vic nez pozitivne naprostou vetsinou verejnosti.
Interier je fajn (nic vic, nic min).
Ze se to u nas nebude prodavat? Asi moc ne.
Pravda ale je, ze image maker jakym je Stinger a nove i30N - oboji je novinka v ramci koncernu - muze zavidet Kie (hundaji) spousta konkurentu.
Avatar - Barry Lyndon
4. 12. 2017 22:21
Re: Design auta pro pošuka
No hlavně jestli je exteriér vnímán víc než pozitivně tou částí veřejnosti, která kupuje auta od 1,5mil výše ;-)
Avatar - wakantanka
5. 12. 2017 12:58
Re: Design auta pro pošuka
hlavne okrem Arteona a zčasti Giulie ma žiadny ďalší priamy konkurent nenapadá. Arteon nemá RWD ale je to VW (či už v dobrom alebo zlom), Giulia sa snaží stavať na 100 ročnej reputácii značky Alfa Romeo a akomsi reštarte a návrate ku koreňom. Stinger nemá z toho nič, prišiel ale s RWD či AWD a malým bonusom v podobe 6 Valca, ktorý cenovo končí cca niekde tam , kde Giulia QV začína.
Avatar - Barry Lyndon
5. 12. 2017 20:50
Re: Design auta pro pošuka
tak z těch tří jmenovaných bych neváhal ani minutu - Giulia mi připadá o 10 levelů krásnější než Arteon a o dalších 15 levelů krásnější než tento korejec.... A to jsem tu kdysi pyskoval, že má Giulia moc velká přední světla a kdesi cosi.... kdyže loňské sněhy... :-)
Avatar - wakantanka
6. 12. 2017 08:27
Re: Design auta pro pošuka
čo sa designu týka, vieš ako je to s vnímaním krásy, jeden holky druhej vdolky :-) Ale mne sa tiež páči najviac Giulia o tom ani potom :-)
Avatar - drack2
4. 12. 2017 21:25
Re: Prodeje neresit
Toto auto neni o prodejich. Je to imagovka pro znacku. Kia ma byt mladsi, vice ridicska a sportovni znacka. Takze potrebuje ukazat, ze i neco umi poskladat. Obchodne bude tento model tezky minus, ale diky nemu se budou lepe prodavat ceedy GT a spol.

Preji mu lepsi uspech nez huyndai coupe. Muze to byt hit ojetin.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 12. 2017 21:43
Re: Stinger otvírá huby...
...a tu mojí otevřel taky. Přestože to byla jen kratičká zkušenost. Tohle auto si zaslouží aspoň trochu prodejního štěstí.

Protože má krásný a kvalitní interiér.
Protože má automobilka koule s něčím takovým přijít.
Protože jeví všechny známky toho, že si konstruktéři dali opravdu velmi záležet.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - praděda7
5. 12. 2017 00:03
Re: Stinger otvírá huby...
Zapomněl jsi dodat, němečtí konstruktéři......... ;-)
Avatar - Beefcake
5. 12. 2017 10:11
Re: Stinger otvírá huby...
No a ? Je to dolezite ?
Mas prelustrovanych zamestnancov kazdej automobilky ?
Avatar - praděda7
5. 12. 2017 10:53
Re: Stinger otvírá huby...
Ano, v tomto případě to důležité je. Na př. v Japonsku by se k takovému kroku nesnížily. Korejci totiž nemají dostatečnou hrdost. (Možná Mazda v jednu chvíli, ale to ji již hodně teklo do bot). V tomto případě je to jasný případ "chlubiti se cizím peřím"....
Avatar - Emel
5. 12. 2017 11:32
Re: Stinger otvírá huby...
Hmmm... jako... Toyota taky peče s konkurencí, Aygo dělá v Kolíně, sdílí techniku s BMW.

To peří přece není cizí, je jejich. Jen je v Evropě.
Avatar - praděda7
5. 12. 2017 11:47
Re: Stinger otvírá huby...
Mýlíš se. V Kolíně peče konkurence s Toyotou. Sdílet techniku nelze srovnávat s celkovým engineering vozu, aby bylo jasno.
Avatar - fOE
5. 12. 2017 17:06
Re: Stinger otvírá huby...
Hrdost? Snizovat se? Chlubit se cizim perim?
Odkazes to i klukum do Skodovky, sedlajici ve folcvagnu vyvinute motory, prevodovky platformy, vse podstatne... ? ;-)
Avatar - white label
5. 12. 2017 17:30
Re: Stinger otvírá huby...
Ne že bych v principu nesouhlasil, ale tady jsi trochu přestřelil. VW Škodovku vlastní! Ale která německá automobilka vlastní H/K?
5. 12. 2017 17:23
Re: Stinger otvírá huby...
Houby nemečtí. Celé auto je vyvinuyo v Namyangu v Koreji. Na Nurburgringu v Nemecku se akorat finalne ladili finalni jizdni vlastnosti
Avatar - white label
5. 12. 2017 02:14
Re: Stinger otvírá huby...
Některé huby zřejmě otvírá, ale důležitější bude, jestli dokáže otvírat i peněženky/konta. ;-)
Avatar - praděda7
5. 12. 2017 11:07
Re: Stinger otvírá huby...
V tržním segmentu, do kterého Stinger míří, to bude mít v Evropě složité. Ve státech pak již méně..........a samozřejmě bude tam také záležet na cenové politice.
5. 12. 2017 17:26
Re: Stinger otvírá huby...
Asi dokaze

[odkaz]
Avatar - praděda7
5. 12. 2017 18:05
Re: Stinger otvírá huby...
Nevím, proč tu odkazuješ na reklamu....
5. 12. 2017 06:23
Re: Profesionalita servisu
Auto je to překvapivě zajímavé a musím přiznat, že i hezké. Vůbec to s tím nesouvisí, ale budování image není jen o kvalitě aut. Nakonec to může zazdít i taková maličkost, jako neprofesionální a navíc arogantní osazenstvo zastoupení KIA v našem městečku. Jedno vím jistě - bratr si už KIU nikdy v životě už nekoupí :no:
Rozbalit vlákno
5
Avatar - fOE
5. 12. 2017 08:34
Re: Profesionalita servisu
Tohle je bolest vic autorizaku (a schvalne nepisu automobilek, protoze muzes mit servis Kia jak ho popisujes ve vasem mestecku, a ve mestecku vedle to muze byt zase Kia ten servis s nejlepsim pristupem a ten mizerny byt treba od konkurence). Celkove je smutne kdyz clovek necha nemale penize za auto (za jakekoliv auto), coz pro vetsinu z nas bude hned po bydleni nejspis 2. nejdrazsi nakup v zivote, a zachazi se pak s tebou hur nez v kramku s levnym elektrem kdes nechal hloupych tisic korun.
Ano, maloco cloveka umi zvednout ze zidle vic nez spatny pristup prodejce u tak drahe srandy jakou auto je.
Avatar - iudex
5. 12. 2017 08:53
Re: Profesionalita servisu
Toto riziko tu vždy bolo a bude a eliminovať ho človek vie len tým, že sa porozhliadne po širšom okolí. Ako píšeš, auto je dnes veľký výdavok a dať také prachy niekomu, kto pôsobí, akoby prachy od Teba ani nechcel, človek nemá chuť. A čím menšie zastúpenie značky, tým vyššie riziko, že človek pre zlý prístup jedného (možno jediného dostupného) predajcu/servisu odmietne značku ako takú. U Škody, ktorá má servisy na každom rohu, sa to asi nestane, ale povedzme u Volva, ktoré je v pár mestách na Slovensku to je iné a nebudeš predsa zo Žiliny chodiť do servisu v BA.
V minulosti som tiež chodievam do servisu v hlavnom meste (pretože servis v mojom meste mal zlú reputáciu), ale bola to otrava a strata času. Teraz našťastie servisujem v neďalekom špičkovom neznačkovom servise, ktorý vie spraviť aj Škodu, aj Lamborghini (bežne tak vídavam na zdviháku Ferrari, Porsche či Lambo), takže ak si nekúpim úplného exota typu Lotus, tak to budú vedieť spraviť.
5. 12. 2017 09:46
Re: Profesionalita servisu
..servis ,co vie spravit kazdu znacku >:D no z takého servisu mam trochu obavu...totiz niekde i pri vymene rozvodou treba vybrat cely motor..s pomocou spec.pripravkov...ale umytie ok moze byt :yes:
Avatar - iudex
5. 12. 2017 10:32
Re: Profesionalita servisu
Ak si zvyknutý, že neznačkový servis rovná sa jeden dedo niekde v garáži, tak sa Tvojim predsudkom nečudujem, tento servis ale prekonáva veľkosťou a vybavením väčšinu značkových, takýto pohľad asi bežne nevidíš: [odkaz]
A nerobia samozrejme každú značku, popri koncerne VW sa špecializujú na prémiu. A pri dnešných platformových prístupoch to znamená, že keď vedia spraviť Touareg, vedia aj Q7 aj Cayenne, napr. to Lambo má mnoho spoločného s Audi (Hurracán-R8), takže ten záber sa rozširuje.
Avatar - wakantanka
5. 12. 2017 13:29
Re: Profesionalita servisu
:yes: :yes: :yes: :-)
5. 12. 2017 11:55
Re: povedené auto
Svým vzhledem sice až moc připomíná Panameru, ale to nemusí být na škodu, když i Panameru na začátku kritizovali kvůli vzhledu, ale mě se třeba líbí... Kie přeji úspěch s tímto modelem, ale obávám se, že o odlivu zákázníků prémiových značek směrem k "neprémiové" Kie nemůže být řeč... Každá značka má svoje příznivce, ale pro Kiu jsou "prémiovky" moc velkým soustem, zatím... Peace :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2017 14:58
Re: povedené auto
tak popravde vedla stigera je panamera skarede kacatko ... panamera nikdy nebola pekna... videl som ich uz x krat ale u mna nic... ani emocie ani krasa... nejak k nej nemam vztah asi.. netaha ma... to skor ghibli quattroporte alebo nejake jaguare.. no a samozrejme tento stinger to je to spravne orechove... ;-)
5. 12. 2017 14:08
Re: Palec nahoru, již jen za to že je.
Všechny diskutující s negativními úsudky laskavě žádám o posečkání s hodnocením až po fyzickém seznámení s tímto vozem.
Pár poznatků po mém seznámení se Stingerem.
interiér a exteriér se mi velmi líbí, ale nechávám na hodnocení každého. Vzadu nižší nad hlavou a málo místa na nohy, lépe řečeno špičky bot.
Jízdní vlastnosti podvozku jsou na úrovni BMW M3/4, třeba Jaguar zaostává. Aerton je mimo porovnávání, je to přeci předokolka.
Motor 3,3 V6 je velmi dobrý, ale žravý(15l žádný problém) a má opravdu blbý zvuk. Očekával bych trochu více hluku. Dvoulitr nic moc a diesel se normál.
Celkově však na Kia super "řidičské auto". Kdo by to před pár lety řekl.:-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2017 14:42
Re: Palec nahoru, již jen za to že je.
veru .. pred 10 rokmi by asi malokto cakal ze dnes kia bude mat takuto paradnu karu.... uz od prveho ceedu bolo jasne ze kia ma na to dostat sa medzi najlepsich ale ze to bude tak rychlo som necakal ani ja.. a to jej hodne fandim a "tlacim" vzdy dopredu >:D ... teraz vsak priznavam ze modelom stinger prekvapila kia aj moje ocakavania... ale najvacsia sranda na tom celom je ze kia ma stale na viac .. a ani stinger este nemusi byt nadlho pomyselny "vrchol" ... takze tesim sa na dalsiu jej ofenzivu ;-) :yes: a uz sa tesim aj na porovnanie tohto stingera so zakladnou panamerou ... to bude este hodne tesne ... ;-)
5. 12. 2017 16:24
Re: Palec nahoru, již jen za to že je.
Panamera je dle mého velikostí o patro výš
Avatar - white label
5. 12. 2017 17:46
Re: Palec nahoru, již jen za to že je.
A nejen velikostí... ;-)
Avatar - praděda7
5. 12. 2017 18:10
Re: Palec nahoru, již jen za to že je.
To je pravda. Kia má navíc. Chtělo by to zlanařit ještě víc německých inženýrů z Audi a BMW... ;-)
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2017 17:46
Re: Až příliš růžové brýle
Jiné první dojmy zdaleka tak pozitivní nebyly...

Stinger má určitě moje sympatie a myslím, že zacílil do sice nepříliš početné skuliny na trhu, ale zcela napřímo. A za to má můj obdiv.

Stinger se nesnaží být vším od luxusní limuzíny, přes sportovní vůz až po rodinný stěhovák či sen ideálního služebního vozu. Dokonce i věřím, že v USA přesně tenhle typ zákazníka (možná) dokáže vybudovat kult tohoto vozu...

U nás určitě na růžích ustláno mít nebude. Pro cílovou skupinu je příliš drahý a jako alternativa k ryzí prémii roztaje jak první sníh.

Přes to všechno buďme rádi právě za takovéto modely, jinak by se automobilový trh utopil v šedi koncernového stereotypu :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - _Karel_
5. 12. 2017 17:52
Re: Až příliš růžové brýle
Mě tedy přijde, že se snaží být tím tím vším co píšeš, resp. v mých očích je. Tedy, ani jedním není perfektně, ale všechny ty role lépe či hůře nejspíš zvládne.
Podle tebe se snaží být čím?
Avatar - rohYpnol
5. 12. 2017 21:11
Re: Až příliš růžové brýle
Silné 4-dveřové kupé pro mladé, trochu cafe racer (v jednostopé řeči), trochu pony car...

Stinger mi nepřijde ani omylem jako služební, na to je příliš neformální. Ne, tohle není na oblek od Gucci. Tohle není ani na tepláky a zlatý řetěz. I když k tomu druhému to má přecijen blíž.

Ale tak to vnímám já a je to ryze individuální. Jinak řečeno - Stinger v dvoulitrovém (?) dieselu je podle mě střelba úplně mimo.
5. 12. 2017 21:24
Re: Až příliš růžové brýle
Souhlasim, ze je to s dieslem hloupé, ale proti gustu...
Dle meho to dává smysl jen s šestiválcem, max ten dvoulitr. Ten ale moc nejede - proti očekávání.
Stinger je plnokrevné GT, tedy nejbližší typově je BMW 4 GT 440i, Mko už je zase jinde.
Ono moc vicevalcových zadokolek na trhu není. Jeste tak ten Jag?
Avatar - Barrichello
13. 12. 2017 10:31
Re: Až příliš růžové brýle
Chrysler, Dodge, Cadillac, Chevrolet, Ford krom D3 + Jag a Maserati.

Myslím že toho je docela dost :-)
Avatar - 3_diamanty
5. 12. 2017 21:35
Re: Až příliš růžové brýle
stinger je presne pre tych ktori sa chcu kusok odlisit ale zaroven nechcu polavit z narokov ;-) ... mat tie prachy ach jo... fakt pekne auto ... viem si predstavit mat taketo nieco a k tomu povedzme este nieco mensie do mesta alebo nejaky cross na volny cas :-)
Avatar - maxi!
6. 12. 2017 00:28
Re: odkaz aj pre dalsich vyrobcov:
dakujem za kazde taketo auto v dnesnej blbej dobe!!! :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Katikakus
7. 12. 2017 08:29
Re: Kdo chce..
... mel by si pospisit. Z 30 ks pro CR na rok 2018 je 10 prodano (9x benzin, 1x nafta}

A ne, nejde o predvadecky.

K samotnemu vozu jenom: Bravo KIA!
Rozbalit vlákno
0
9. 12. 2017 03:31
Re: KIA
No koukal sem na ceník mb 400 4matic coupe a je to za 1 400 000 333hp 3,0l
ale 100 000 eště do výbavy. i když tam se dá u mb nacpat třeba 500 000, seděl bych radši v mercedesu >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Markus1
10. 12. 2017 21:01
Re: Kia
Palec hore pre kiu za toto auto.... nazivo vypada super a kazdy takyto produkt treba cenit jedno ktora automobilka!!!
Rozbalit vlákno
0
29. 4. 2019 12:19
Sbalit vlákno
1
Reagovat
KIA 123
tato diskusia www.auto.cz/diskuse/55621/1 je fajn....
Rozbalit vlákno
1