Diskuse

Acura NSX: Přes 550 koní a devítistupňová dvouspojka

13.1.2015

Honda představila produkční verzi svého nového supersportu NSX. Hybrid se čtyřmi motory vypadá výrazně drsněji, než původní koncept.

 

  • 20 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 13.01.2015  11:00

    Údaje vypadají

    velmi dobře, bude to jistě impresivní svezení. Ještě by to chtělo info o ceně, kam se mezi těmi hybridními plackami NSX zařadí? Tahle kombinace techniky musí něco stát a i "lidová" i8 je přes tři mio.

    P.S. Trochu horší je to ovšem s designem, žádné ufo ve stylu i8 ani "našlapanost" Fordu GT z titulky. :-|
    • 00 Reagovat !

      foto EauRouge

      EauRouge 13.01.2015  11:15

      « Údaje vypadají

      Pár měsíců zpátky Honda prohlásila, že NSX bude mít dynamiku atd. jako 458 Italia a cenu R8.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 13.01.2015  12:13

        « Re: Údaje vypadají

        Jo, jo, to si pamatuju, právě proto se ptám, jestli s předvedením fotek neuvedli taky už konkrétní cenu.
      • 00 Reagovat !

        foto Petrolhead-CZ

        Petrolhead_CZ 13.01.2015  21:40

        « Re: Údaje vypadají

        Trochu s křížkem po funuse, když v Ženevě za pár měsíců Ferrari oznámí nástupce 458, který bude v zase úplně jiném teritoriu (630-650 koní), jízda a dynamika, stejně jako faktor chtíče bude prostě zas špičkový. Ale NSX jako alternativa? Proč ne, jsem zvědav na první dojmy, snad to nebude chcíplotinka typu i8.
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 14.01.2015  12:04

          « Re: Re: Údaje vypadají

          Že ty se musíš za každou cenu projevit jako neznalej moula.
          I8 nebylo mířeno proti 458, takže ta chcíplotinka je na tom stejně jako třeba 911.
          Ale 911 je vlastně taky fuj německá, na to petrolheadi neberou, co? 8-s
          • 00 Reagovat !

            foto Petrolhead-CZ

            Petrolhead_CZ 14.01.2015  14:22

            « Re: Re: Re: Údaje vypadají

            Nikde nepíšu, že jde i8 proti 458 ty trdlo. Píšu to v obecném kontextu, NSX je taky narvaná elektromotory a má menší spalovací motor, jde mi o to, aby to nebylo tak trapné pseudosportovní syntetické auto jakým i8 bezesporu je. Proti 911 nic nemám, je to výborné sportovní auto, kde jsi zas vyhrabal to, že to neberu? 911 GT3 jsem jel, můžeš ty prohlásit to samý?
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 14.01.2015  14:54

              « Re: Re: Re: Re: Údaje vypadají

              Ono uz je v NFS i 911GT3? Tak to gratuluju.
              Ja jsem treba jel tu i8 a o chciplotine bych ve spojeni s jeji dynamikou nepsal, stejne tak bych se - byt tebou - radeji nevyjadroval k trapnosti a pseudosportovnosti.
              NSX evidentne miri jinam, nez i8, NSX ma byt evidentne supersport, i8 je kategorie zakladnich 911, coz je v kategorii sportovnich aut v podstate daily driver.
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.01.2015  11:22

      « Re: Údaje vypadají

      Pro řidičskýho tupana jako jsem já by stačilo postavit vedle NSX právě Ford GT a neváhal bych ani chvilku. Trošku mi ta Honda po těch letech vyčpěla... ;-)
      Technika bude zřejmě spalující (tím nemyslím táborák na Ringu >:-[] ), ale SSport od Fordu je prostě úžasnej ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.01.2015  11:40

        « Re: Re: Údaje vypadají

        Moja reč, ako NS-X dizajnovo fajn,ale vedľa Fordu GT pôsobí hneď akosi menej zaujímavo.
        • 10 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 13.01.2015  12:18

          « Re: Re: Re: Údaje vypadají

          Mám stejný dojem. ;-)
        • 34 Reagovat !

          foto TeeJay

          TeeJay 13.01.2015  19:19

          « Re: Re: Re: Údaje vypadají

          Rozhodně, na Matějské by se z něj mohly prodávat lístky na centrifugu. A pak mi něco říkejte o vytříbeném evropském vkusu. >:-[]
          • 01 Reagovat !

            foto white-label

            white label 13.01.2015  23:05

            « Re: Re: Re: Údaje vypadají

            Na té Matějské by určitě zapadl spíš design nové NSX, než nový Ford GT, hlavně zepředu.
            • 30 Reagovat !

              foto TeeJay

              TeeJay 14.01.2015  10:05

              « Re: Re: Re: Re: Údaje vypadají

              Teďs mi to teda nandal. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.01.2015  11:45

      « Re: Údaje vypadají

      Tuším na autoexpresse som čítal sumu 150000 dolárov, teda cca. 3,6 milióna korún.
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 13.01.2015  12:16

        « Re: Re: Údaje vypadají

        Když v dolarech, tak to bude za acuru na us trhu, nejspíš. Tj. evropská cena plus kolik, osmdesát tis. usd navrch? Docela by mě to zajímalo, když vezmu kolik stojí 918 apod., nemyslím, že by byla honda schopna udržet cenu tak dole jako bmw za i8. Leda, že by to nakonec byla limitka s předpokládanou ztrátou.
        • 10 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 13.01.2015  15:03

          « Re: Re: Re: Údaje vypadají

          No autoexpress uvádzal sumu 100t libier/150t dolárov. Zatiaľ čo pri GT uvádzal 250t libier (!). Takže úplne iná liga.
    • 23 Reagovat !

      foto TeeJay

      TeeJay 13.01.2015  19:16

      « Re: Údaje vypadají

      Já myslel, že ti jsou UFA z duše protivná, a z něčeho takového našlapaného by ses styděl někde před lidmi vylézt. Ale možná jsem si tě s někým spletl. :-) ;-)
      • 10 Reagovat !

        foto white-label

        white label 13.01.2015  23:08

        « Re: Re: Údaje vypadají

        Není ufo jako UFO, stejně jako kompaktní hb není SS. ;-)
  • 40 Reagovat !

    foto 125S

    125S 13.01.2015  11:13

    NSX

    Překvapila mě finální verze. Zatímco u konceptu se mi to zdálo až moc uhlazené, seriová verze vypadá o hodně líp :-) . Ze všech stran působí vyváženě a je dobře, že nepoužily žádné "módní výstřelky". U Hondy asi chtějí aby design stárnul co nejpomaleji.

    Ale u interiéru jsem trochu zklamaný, protože u konceptu působil dospělejším dojmem. Těch plastů je tam na mě až moc, je možné že jiná konfigurace barev bude vypadat líp :-) .

    Těšim se na podrobnější specifikaci pohoného ústrojí, na stránkách Acury píšou něco o 75° rozevření válců, což neni u šestiválce obvyklá hodnota :-! .
  • 00 Reagovat !

    foto Joab

    Joab 13.01.2015  11:14

    Pane Fokte,

    Símvás, od koho pochází informace, že ty stříbrný prvky v interiéru jsou plastový? Furt se tomu snažím dobrat. Kupříkladu na topspeedu píšou "most of the carbon-fiber bits have been replaced by a wide range of aluminum inserts". To je nějaký info přímo od Hondy, to co píšete?
    Jinak design mě lehoulince, v porovnání s Fordem GT, zklamal, ale nepochybuju o tom, že to bude skvělý auto.
    • 00 Reagovat !

      foto DonVito

      DonVito 13.01.2015  20:29

      « Re: Pane Fokte,

      Řekl bych, že pan Fokt čerpal od Kinga ;-)

      [odkaz]
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 14.01.2015  12:19

        « Re: Re: Pane Fokte,


        Což je, samozřejmě, jen pouhá nááááhoda.

        Že se pan Fokt nevyzná v BMW (když např. X1 považuje za odvozeninu 1er) je známo už dlouho, ale už se nevyzná ani ve své automobilové ikoně - tak to už je vážné.
        Možná je to tím, že Honda tentokrát udělal opravdu dobré auto :-)
  • 00 Reagovat !

    foto JohnST

    JohnST 13.01.2015  11:24

    NSX

    No prezentovat auto pocitacovou animaciou je ubohe. :-! :no:
  • 11 Reagovat !

    foto flyboyeda

    flyboyeda 13.01.2015  11:35

    pokračování NSX jsem si přál, jenom mi vadí že je moc podobná R8

    první generaci NSX si člověk s žádným jiným autem nespletl, nebo nepřirovnal, to už bohužel nejde, dávám přednost německé R8 s klasickou koncepcí V10 atmosférou a mechanickým pohonem 4x4 quattro
    • 20 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.01.2015  11:42

      « Re: pokračování NSX jsem si přál, jenom mi vadí že je moc podobná R8

      Nemám rád hry na "vyzerá to ako...", ale tiež mi tam istá podobnosť s R8 vyvstáva.
      • 01 Reagovat !

        foto JDM

        JDM 13.01.2015  14:35

        « Re: Re: pokračování NSX jsem si přál, jenom mi vadí že je moc podobná R8

        Nemyslim si . v tom pripade vy si mohl rovnou rict ze je podobny f458 nebo gallardu ...
        • 32 Reagovat !

          foto Mino21

          Mino21 13.01.2015  17:12

          « Re: Re: Re: pokračování NSX jsem si přál, jenom mi vadí že je moc podobná R8

          Já bych s ním souhlasil. Ono je to dáno několika podobnými řešeními, které tvoří základ designu těch aut (tu nejde, zda jde o prvky stejné nebo podobné, ale jak se projevují na siluetě auta, nebo lépe řečeno, na robizít jednotlivých ploch).

          Např. nasávací otvor za bočním zadním oknem to auto rozděluje před zadními koly jakýmsi zpětným obloučkem, tohle má jak R8, tak NSX, byť v úplně jiné podobě (důležitý je tam ten zpětný oblouček za zadním sklem). 458 nic takového nemá ani vzdáleně a u Gallarda sice nasávací otvory jsou, ale nepokračují až ke sklům, takže to tu plochu nerozbíjí stejně jako u R8 a NSX, nedělá to tam ten oblouk.

          Dlouhé úzké světlomety. Gallardo i 458 mají světla mnohem výše a u Gallarda jsou navíc nataženy do výšky a ne do délky. R8 i NSX mají světla více vpředu, níž, jsou nízké, dlouhé, pod nimi je nasávání (to 458 nemá vůbec a Gallardo ne v takové míře).

          Maska zabírá u R8 a NSX celý nárazník mezi světly. Gallardo ani 458 vlastně žádnou masku nemají.

          R8 a NSX jsou opravdu některými řešeními podobná auta, rozhodně podobnější než ke 458 nebo Gallardu.
  • 00 Reagovat !

    foto J-W

    J@W 13.01.2015  11:42

    Už se těším

    na časy na NSch této Hondy vs Ford GT, ..................... zatím bych vsadil na Ford. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto iudex

      iudex 13.01.2015  11:51

      « Re: Už se těším

      Tak starý Ford GT s 550k mal čas 7:52 min, teda ak sa tam výkonnejšia a ľahšia novinka dostane, určite bude ten čas podstatne lepší.
      Čas NS-X bude iste do nemalej miery závisieť od výdrže bateriek, teda či vydržia celý okruh.
      • 00 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 13.01.2015  12:30

        « Re: Re: Už se těším

        S baterkama nebo bez, jsem zvědavý jestli hi-tech od hondy něčím zamíchá, jestli se má začít bát třebaGTR, LF-A a podobně. Logicky z věci by měli být minimálně na podobných časech, když mají podobné koně a zrovna jsou novinka.
        • 00 Reagovat !

          foto Karlll

          Karlll 13.01.2015  15:18

          « Re: Re: Už se těším

          Neni ten Ford jen zadokolka? Pokud ano, tak bych si na nej nevsadil, protoze 4kolka s podobnou vahou by mela mit navrch, kor s vektorovanim prednich kol. Preci jen by NSX melo utocit na GTR, F458
          • 00 Reagovat !

            foto iudex

            iudex 13.01.2015  15:25

            « Re: Re: Re: Už se těším

            Na rýchlom okruhu, ako je Nurburgring nie je štvorkolka nejak veľkou výhodou, pozri si časy. Asi hotheče nie sú ideálny príklad (iné z hlavy neviem), ale Golf R s 300k a 4x4 nedal ani taký čas, ako Cupra s 280k a predným pohonom. Skrátka na suchom rýchlom okruhu štvorkolka nepredstavuje výhodu.
            • 00 Reagovat !

              foto Karlll

              Karlll 13.01.2015  15:43

              « Re: Re: Re: Re: Už se těším

              Jde take i o vahu a tam GR asi na Cupru asi nestiha, kdyby na tom byly vahove stejne tak asi nebude mit GR problem
              • 00 Reagovat !

                foto iudex

                iudex 13.01.2015  15:48

                « Re: Re: Re: Re: Re: Už se těším

                No uvidíme, čo s tou váhou NS-X spravia tri elektromotory, moc by som sa nedivil, keby to napriek hliníkovej kasni bolo ťažšie, ako výkonnejšie GT.
            • 00 Reagovat !

              foto fOE

              fOE 13.01.2015  15:55

              « Re: Re: Re: Re: Už se těším

              Golf R jel NR taky na semislickoch?
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 13.01.2015  16:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Už se těším

                To je právě problém časů na NS apod., mnohdy se porovnávají časy za nesrovnatelných podmínek, myslím obecně.
                Jinak ale (taky obecně) na suchém okruhu je výhoda hmotnosti na straně 4x2 a taky jde o logické výkonové ztráty 4x4. Největší výhoda 4x4 (lepší trakce) se na suchém okruhu příliš nezhodnotí, na rozdíl třeba od rally na různých druzích povrchu apod., viz někdejší nástup (Sport) Quattra do rally.
      • 00 Reagovat !

        foto Karlll

        Karlll 13.01.2015  15:20

        « Re: Re: Už se těším

        Baterky jsou na okruhu plus, jak ukazuje treba P1 ;-) Pri brzdeni bude dost energie na nabijeni. Je jen otazka jak to bude vyladene, ale s Fordem by nemelo mit NSX problem ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto iudex

          iudex 13.01.2015  15:30

          « Re: Re: Re: Už se těším

          Pozri si, akú dynamiku mal starý Ford GT: s 550k dal 330 km/h a 3,5s na sto. O 50k výkonnejší a hlavne podstatne ľahší model bude logicky rýchlejší, odhadujem tak 3,3s na sto. Neviem, akú ligu chce hrať NS-X, ale tipujem, že sa horko-ťažko dostane nad 300 km/h a pod 4s.
          Samotný Ford v predstavení spomínal ako referenciu Lambo Aventador, to je predsalen o ligu vyššie, ako F 458, ktorú si za cieľ zobrala Honda.
          • 00 Reagovat !

            foto AUDIRS6

            AUDIRS6 13.01.2015  15:48

            « Re: Re: Re: Re: Už se těším

            Lenze tych 550k je pravdepodobne len od tej V6 twinturbo, plus 3 elektromotory, vypada tak ze kvalitne 4x4 SH-AWD, takze o katapult na 100 pod 4s by som sa absolutne nebal, a na okruhu - kdeze pri brzdeni sa tie baterky ciastocne dobiju, by som par ostrych kol na klasickom kratkom ( cca 5-7km ) okruhu dal prednost jej.
            dlhy Ring je moc dlhy aby vydrzala so skoro hocijakymi baterkami viac ostrych kol - to nieje Porsche 911 GT3 RSR-hybrid ;-) alebo nieco podobne... ;-)
            Odo mna maju :yes: za odvahu pouzit techniku podobnu z hypersportov za cenu dobrej R8. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Karlll

            Karlll 13.01.2015  15:53

            « Re: Re: Re: Re: Už se těším

            Nevim jakou ligu chce hrat GT, ale podival bych se treba na GTR vs Aventador na okruhu. Zrovna na stovku si myslim, ze je 4kolka vyhodnejsi.
            Jinak cena 200tis dolaru u GT za rekneme beznou techniku je dost. R8 cca tech 150tis, NSX by snad melo startovat take na 150 s technikou ma o generaci jinde, GTR snad 110tis. NSX se letos dostane do prodeje, GT snad koncem pristiho roku, takze na srovnani si budeme muset jeste pockat.
            • 00 Reagovat !

              foto iudex

              iudex 13.01.2015  16:21

              « Re: Re: Re: Re: Re: Už se těším

              Ad "GTR vs. Aventador" obe sú štvorkolky, tak neviem, čo si tým príkladom myslel.
              Inak tá avizovaná cena GT je hodne sebavedomá, uvidíme, keď príde na trh, koľko to bude reálne.
  • 00 Reagovat !

    foto Duffy182

    Duffy182 13.01.2015  11:52

    dizajn exterieru

    neni to uz moc preplacane ?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.01.2015  13:55

      « Re: dizajn exterieru

      Je, hlavně předek, podoba na Civic a spol. tak trochu za každou cenu.
      • 42 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 13.01.2015  19:24

        « Re: Re: dizajn exterieru

        Rozhodně. To, po čem NSX šlo v první řadě je, aby vypadalo jako Euro Civic 5D. >:D :yes:
        • 00 Reagovat !

          foto Toyoda

          Toyoda 13.01.2015  20:27

          « Re: Re: dizajn exterieru

          :yes: >:D
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.01.2015  23:01

          « Re: Re: Re: dizajn exterieru

          Spíš aby nevypadala jako R8. ale jen jako R8 s markanty současné Honda produkce. Civic a spol., snad není jen EuroCivic. ;-)
          • 20 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 14.01.2015  10:08

            « Re: Re: Re: Re: dizajn exterieru

            Ono se totiž řešením přídě ničemu jinému, než Euro Civicu nepodobá, ale chápu, že máš po unisex audimasáži problém s rozlišováním markant. ;-)
  • 21 Reagovat !

    foto figurka

    figurka 13.01.2015  13:04

    Tleskejme, je to tady

    Honda představila nové NSX. Hurá. Posílám naprosto vážně míněnou gratulaci.
    Jen si tak říkám, jestli si někdo "nepočká" za rohem na připravovaný CTR, jako se to povedlo Fordu... Nějak mi připadá, že premiéra NSX má trochu tragikomickou příchuť. Ale to už jsem k hondě příliš krutý.
    Takže Honda :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 13.01.2015  13:10

      « Re: Tleskejme, je to tady

      Ta příchuť sedla ;-) ... Leta posílám na net jak se připravuju přeplout kraulem La Manche. Když to opravdu rozbalím, přichomejtne se kluk z pláže, zaplave to samý a ještě je u břehu dřív :-)
      • 00 Reagovat !

        foto J-W

        J@W 13.01.2015  13:24

        « Re: Re: Tleskejme, je to tady

        To se neví, jestli se to fordu povedlo. design je diskutabilní věc a zbytek nevíme, budeme si muset počkat na oficiální časy a testy.
      • 00 Reagovat !

        foto Strelec

        Střelec 13.01.2015  21:09

        « Re: Re: Tleskejme, je to tady

        Tim myslis jak Ford GT smaznul technikou budouci R8?
    • 00 Reagovat !

      foto Dinar

      Dinar 13.01.2015  13:14

      « Re: Tleskejme, je to tady

      Ale jo, NSX je na potlesk, kdo je mimo premii dneska schopen postavit supersport. :yes: ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto H-K-svwet

        H/K_svwet 13.01.2015  13:48

        « Re: Re: Tleskejme, je to tady

        ono Acura je svojim sposobom premiova odnoz hondy ;-) nieco ako lexus od toyoty....
        • 00 Reagovat !

          foto Joab

          Joab 13.01.2015  13:57

          « Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

          Nebo Škoda od Volkswagenu.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 13.01.2015  13:59

          « Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

          Acura není "niečo ako" Lexus.
        • 01 Reagovat !

          foto Dinar

          Dinar 13.01.2015  14:24

          « Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

          Žádný model Lexusu se jinde neprodává jako Toyota, pro Acuru to neplatí.
          • 42 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 13.01.2015  19:13

            « Re: Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

            Neřekl bych, že je problém, když luxusní značka půjčí mainstreamové některý svůj model. Prémmi to neublíží a prestiž mainstreamu se pozvedne (viz Accord v EU). Problém spíš představuje, když je nějaký mainstreamový model vydávaný za prémiový. Lexus má taková auta od Toyoty hned dvě, jakkoli to není ani v jednom případě žádný low end, ale vypadáš, že ti jde o princip. ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto iudex

        iudex 13.01.2015  14:49

        « Re: Re: Tleskejme, je to tady

        Súhlas, samotný fakt, že Honda ako mainstreamový výrobca predstaví 550k superšport je na veľký rešpekt; plnoformátových automobiliek, ktoré vyrábajú okrem bežných áut aj čistokrvný superšport, je ako šafranu, preto aj napriek istým výhradám v princípe musíme Honde zatlieskať.
        Fakt smola, že po toľkých rokoch príprav Honde zoberie zaslúženú pozornosť Ford.
        • 01 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 14.01.2015  12:30

          « Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

          Honda, nebo Ford, vzdyt je to jedno.
          Pokud chces utratit hrisne penize za tak neskutecne "zbytecne" auto, jako je supersport, tak proc jit do Hondy, nebo do Fordu, kdyz je tu Porsche, Ferrari, Lamborghini...pripadne to Audi, nebo z "ne-premiovych" vyrobcu nezpochybnitelne GT-R?
          • 00 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 14.01.2015  14:25

            « Re: Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

            Částečně máš pravdu, není žádný důvod kupovat si Ford GT. V případě NSX... nech mě chvíli přemýšlet. ...co třeba v dané třídě bezkonkurenční hi-tech systém pohonu? Nebo třeba ta slibovaná dynamika na úrovni Italie za cenu R8? pak je pochopitelně též otázka, proč koupovat R8, ale to asi není předmětem diskuze. ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 14.01.2015  15:01

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

              Bezkonkurencni hitech system pohonu je fajn, ale otazka je - koho z realnych kupcu to zajima. Dynamiku Italie ma i to GT-R a za nizsi cenu.
              Proc kupovat R8 - no, to mi taky neni moc jasne.
              • 00 Reagovat !

                foto TeeJay

                TeeJay 14.01.2015  15:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

                Jo, to je opravdu otázka. Ale vzhledem k úspěchu P1, LaFerrari a vlastně i 918 Spyder nebo třeba i blbé Tesly asi zajímá.

                Nissan GT-R? Ten je rychlejší než Ferrari jen když je za volantem Tochio Suzuki a kolem něj tým inženýrů. Četl jsem spousty srovnávacích testů a realita je (minimálně na okruhu) zjevně trošku jiná. Navíc GT-R není exotický supersport, má interiér kvalitativně na úrovni Juku a tragickou kvalitu jízdy. Takové auto opravdu zákazníky superaut nezajímá, bez ohledu na to, jak je rychlé. ;-)
                • 00 Reagovat !

                  foto mariachi

                  mariachi 14.01.2015  16:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

                  P1, LF, 918 se prodavaji, jezto jsou proste absurdne rychle, bez ohledu na elektriku, nebo ne.
                  Tesla je uplne jina kategorie.
                  A napsat o GT-R, ze ma tragickou kvalitu jizdy, ze je vlastne ve skutecnosti jizden neschopne a ze nema tip top interier se tu nenosi, bacha abys nemusel nosit cedulku "Je suis TJ" >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto TeeJay

                    TeeJay 14.01.2015  17:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tleskejme, je to tady

                    Jenže fór je právě v tom, že jsou absurdně rychlé za pomovi elektriky. Určitě by se tyhle značky postaraly o to, aby byly bývaly i bez ní, ale to, že se top značky rozhodly (a BMW vlastně taky, i když je to jiná liga) u top modelu pro hybrid naznačuje, že to je to, co teď táhne nebo se alespoň předpokládá, že táhnout bude, v nejhorším případě se zařídí, aby to táhlo. >:D

                    Poměry v diskuzích na téma GT-R neznám, jen komentuji vlastní zkušenost. Že to je jízdně neschopné jsem ovšem neřekl, jen je to lehce za očekáváním. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.01.2015  13:57

      « Re: Tleskejme, je to tady

      Souhlas!
    • 00 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 13.01.2015  14:32

      « Re: Tleskejme, je to tady

      Trochu si myslím, že Ford se stane hondím úhlavním nepřítelem, protože se dost dobře může přihodit, že CTR bude v zápětí smazáno FRSem....
      • 23 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 13.01.2015  18:29

        « Re: Re: Tleskejme, je to tady

        No, nemůže. ;-) Ford už dříve deklaroval, že na honění se na Ringu nemá. Tedy přesněji řečeno tvrdil, že "se nebude přetahovat o časy v nepřehledném prostředí na Ringu", což je u automobilky, která proslula cheatováním s nesériovými sériovými auty pro novináře, přinejmenším zajímavé. ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto Strelec

      Střelec 13.01.2015  21:19

      « Re: Tleskejme, je to tady

      Nevim, ale NSX pujde do prodeje o rok drive z technikou o generaci jinde za nizsi cenu. Facelift GT smazne technikou tak akorat novou R8, ta nepokroci nikam.
      • 00 Reagovat !

        foto figurka

        figurka 14.01.2015  09:26

        « Re: Re: Tleskejme, je to tady

        Kde píši o tom, že by fordí GT mělo smazat NSX ?
  • 94 Reagovat !

    foto TeeJay

    TeeJay 13.01.2015  19:05

    Něžný hejt

    Tak je to konečně tady - Honda do puntíku splnila, co slíbila, je tu rok 2015 a je tu nové NSX. Naneštěstí ho nezdržel táborák na Ringu, auto vypadá výrazně lépe, než původní koncept a bude mít zřejmě nejpropracovanější hybridní systém pohonu. A to je problém, protože ačkoli mnozí deklarovali, že honda-hejt je opodstatněný a nikoli programový, teď je tu vůz, kterému se dříve zavázali zatleskat, nicméně tak učinila jen hrstka z nich. Ti ostatní mají "určité pochybnosti". >:D

    Popravdě žasnu, že příspěvky z lůžkového oddělení oční kliniky o podobnosti s R8 tu jsou jen asi dva, až tolik zdravého rozumu jsem nečekal, naštěstí se našla jiná věc, díky níž je NSX vlastně tragikomický počin - Ford GT.

    Jen je zvláštní, že se nikde nepsalo o tragikomičnosti Porsche 918 které "smázlo" P1 a kupodivu nebyli tragédi ani u McLarenu, když je "smázlo" LaFerrari. I když i v Maranellu jsou vlastně možná tragédi taky, protože když se dověděli, že se chystá premiéra P1, LF raději pozdrželi. Ovšem naprosto jisté je, že největší tragikomici jsou u Hondy, protože se objevil Ford GT. A to je nějaká pecka - druhý facelift auta z roku 1964 v rozsahu, typickém pro Porsche 911, vybavený motorem z Transitu. Je jasné, že NSX se speciálně vyvinutým V6, speciálně vyvinutou DCT a unikátním hybridním systémem pohonu se ocitla ve stínu, wo tom jako žádná. >:D

    NSX i GT jsou úchvatná auta, jejichž představení ovšem nemá na to druhé žádný vliv. U Fordu se očekává zhruba o dvojnásobek vyšší cena a o pár desítek vyšší výkon, jakkoli nemusí být reálně rychlejší, takže tyhle komenty popravdě vůbec nechápu, ale zřejmě se nějaký ten škraloup na NSX najít musí. ;-)

    A pochopitelně další problém je, že je to hybrid a všichni jsou hrozně zvědaví, jak to pojede "až se mu vybijou baterky". >:D Chápu, že z tohoto názoru mluví špatné zkušenosti s vybitím baterek u P1 prototypů na Le Mans. >:D Bohužel - NSX není i8, o kterém i insideři BMW tvrdí, že na okruhu je to tragédie - hlavní roli při pohonu NSX bude hrát V6 twin turbo a i kdyby náhodou k situaci s vybitím baterek došlo, jakkoli je to nepravděpodobné, samotný motor za pomoci vektoringu předních kol zajistí potřebnou dynamiku.

    Dle mého názoru je NSX famózní - nečekal jsem, že bude vypadat až tak drsně, studie byla hodně uhlazená, interiér sice je od konceptu krokem zpět, ale hodnotím ho s ohledem na zaměření auta kladně - NSX nikdy nebylo nekompromisní supersport, ale everyday-supercar a jako takové musí v kabině najít kompromis mezi sportovním stylem a luxusem, což se asi povedlo. Co se techniky týče, tam je to zcela bez pochybností - silný benziňák a chytře vymyšlený hybrid, to bude kombinace, které se bude těžko konkurovat, jsem opravdu zvědavý, jaké budou reference :yes: ...a co to udělá s váhou. ;-)
    • 53 Reagovat !

      foto Provocateur

      Provocateur 13.01.2015  20:05

      « Re: Něžný hejt

      Stačilo napsat: "Vy všichni jste blbci, jen já jsem letadlo, protože NSX bude nejlepší. Ušetřil bys 6 odstavců a informační hodnota by byla stejná >:D
      • 33 Reagovat !

        foto Toyoda

        Toyoda 13.01.2015  20:36

        « Re: Re: Něžný hejt

        Pro ty pomalejsi je to ale treba rozepsat >:D
      • 42 Reagovat !

        foto DonVito

        DonVito 13.01.2015  20:48

        « Re: Re: Něžný hejt

        To s těma blbcema jsi si napsal sám :-)

        Tak zkus třeba Ty napsat něco s informační hodnotou, Provocateure.
        • 12 Reagovat !

          foto Provocateur

          Provocateur 13.01.2015  23:52

          « Re: Re: Re: Něžný hejt

          Doufám, že ses neurazil :-)

          Neboj, napíšu, jen v diskuzi s Teejayem na oslavný téma "jakákoliv Honda" je to zbytečný.
      • 30 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 14.01.2015  10:13

        « Re: Re: Něžný hejt

        Nic neukáže tolik, že mám pravdu, jako bezzubé, argumentůprosté reakce, děkuji. :yes: :-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 13.01.2015  23:12

      « Re: Něžný hejt

      Doufám, že se s tím (nevhodně načasovaným) příchodem Fordu GT časem nějak srovnáš, stejně jako s "naprosto nepochopitelnými" narážkami na podobnost designu s R8.
      Držím ti palce, stejně jako nové NSX. :yes:
      • 20 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 14.01.2015  10:16

        « Re: Re: Něžný hejt

        Myslíš, že byl příchod Fordu GT nevhodně načasovaný? Možná ano, s ohledem na očekávaný debut NSX, ale pokud to nevadí Fordu, mně rozhodně ne. Ale vážím si toho, že mi držíš palce, je to od tebe šlechetné. ;-)
    • 10 Reagovat !

      foto webpaja

      webpaja 14.01.2015  04:14

      « Re: Něžný hejt

      Ugo Ješita a jeho long story o obhajobě NSX na kterou není žaloba. Ještěže NSX není jako Hondí ultrafans ;-)
    • 12 Reagovat !

      foto Enthusiastic-driver

      Enthusiastic.driver 14.01.2015  08:34

      « Re: Něžný hejt

      Zkusím ti to přiblížit takovou sportovní bajkou. Jeden tým se připravoval na MS ve fotbale. Představoval veřejnosti své herní strategie, trenér rozdával rozhovory... V televizi běžela reportáž o soustředění v JAR, pak reportáž z šatny, roky plynou, další reportáž o dalším soustředění bůhvíkde, promo klip, kde tým prezentuje jak je připravený, běhá s ručníky kolem krku na běžících pásech, horlivě stříli míče do branky. Publikum je masírováno ze všech stran a v hlavách jasně zní "Chceme zvítězit".

      A pak nastane onen slavný zápas na MS. Tým nagelovaných a vypeelingovaných metrosexuálů se skvělou taktickou, fyzickou i metodickou přípravou roky proklamovanou v médiích nastoupí k utkání a v prvním poločase dostane 0:2 od nějakých vidláků, o nichž předtím nikdo neslyšel.

      Co myslíš, že to asi udělá s publikem, které se předtím zavázalo, že bude tleskat?
      :-)
      • 30 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 14.01.2015  10:00

        « Re: Re: Něžný hejt

        Krásné. To byl Ezop? >:D Ale nějak se ti vytratila pointa, nevidím to 0:2 v prvním poločase. Pokud si někdo učůrnul ze zprohýbaných plechů stylistického směru "už potřetí na jedno brdo", je mi to vcelku fuk, jsou to jeho spodky, já Ford GT zkouknul s tím, že je tu další moc pěkný supersport, ale vůbec by mě nenapadlo dávat mezi ta auta znaménka větší, menší nebo =.

        A už vůbec by mě nenapadlo chodit do diskuze o Fordu GT s bajkou o vinařích. Jeden celá léta šlechtil vinohrad, pečlivě zastřihoval keříky, analyzoval složení půdy, množství slunečního svitu, vybíral ty správné sudy z dubového dřeva a nakonec vytvořil excelentní, vyzrálý mok. A druhý přišel se svatomartinskou rychlokvaškou, vyrobenou z toho, co zbylo...

        Ve svém příspěvku jsem naznačil, že Ford GT lze (v případě potřeby, kterou nemám) zhejtovat mnohem efektivněji a elegantněji. Neustálé omílání stejného designu je možná tradiční u 911 a roztomilé u F500, ale tady to působí spíš bezradně, o zrecyklování motoru, který používá i Transit, už jsem se tuším zmínil taky. :-!
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 14.01.2015  12:12

      « Re: Něžný hejt

      Výstižně napsáno. :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto mariachi

      mariachi 14.01.2015  12:38

      « Re: Něžný hejt

      Nechce se mi to číst celé, samej blábol, ale až e vybijou baterkey, tak věta má znít: "...samotný motor BEZ pomoci vektoringu předních kol zajistí potřebnou dynamiku.", pokud se nepletu, nebot bez baterek nebude na ring vektoring.
      • 00 Reagovat !

        foto TeeJay

        TeeJay 14.01.2015  14:15

        « Re: Re: Něžný hejt

        Takže jsi ty bláboly přečetl, nekal vodu. ;-) Ne, napsané je to správně. Hlavním odběratelem elektřiny bude zadní elektromotor, který ale není pro celkové fungování systému až tak podstatný, je to jen asistence pro zadní kola, takže může v případě toho teoretického vybití klidně nefungovat. Přední kola jsou díky využití vektorování v obou smyslech energeticky víceméně nezávislá, minimálně jedno z kol v každé zatáčce může rekuperovat a ne v každé zatáčce bude vektoring potřeba, takže na pohon relativně slabých předních emotorů se energie vždycky najde. Rozumíš tomu trošku? ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto mariachi

          mariachi 14.01.2015  15:16

          « Re: Re: Re: Něžný hejt

          Chapu to, ze pokud jsou vybite baterky, tak jsou vybite baterky, ne ze se pro nejaky motor jeste energie nekde najde a na dalsim motoru zase v podstate nezalezi a tak muze nefungovat.
          Ale na mistrovstvi sveta v obhajovani sebou napsanych hlouposti bys byl na druhem miste, hned za tim odbornikem, kterej ma skolu na marketing :-)
          • 00 Reagovat !

            foto TeeJay

            TeeJay 14.01.2015  15:31

            « Re: Re: Re: Něžný hejt

            Nastuduj si nějaký prospekt idálně od VW, tam to bude největší pravda - u hybridu nic jako "vybité baterky" de facto neexistuje. Výjimky jsou opravdu extrémní případy - třeba Prius na Stelviu. >:D
            • 00 Reagovat !

              foto mariachi

              mariachi 14.01.2015  15:59

              « Re: Re: Re: Re: Něžný hejt

              Tak Prius na Stelviu je opravdu extrem :yes:
              • 00 Reagovat !

                foto white-label

                white label 14.01.2015  16:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Něžný hejt

                Na Stelviu ještě nemají troleje pro Priusy a spol. ? ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 14.01.2015  12:35

    Dělo...

    Pěkné (hlavně v té presentační červené), agresivní, technicky vymakané, a určitě i hodně rychlé...cena, necena, tohle auto vypadá opravdu dobře. :yes:
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

„Ty p**o zatracená.“ Babišův muž v rozhlase nadával matce Emmy Smetany a utekl

„Ty p**o zatracená.“ Babišův muž v rozhlase nadával…

Vulgárním útokem přerušil předseda správní rady Babišova Institutu pro politiku a společnost Jan Macháček…

Největší lesní kalamita v dějinách Česka: Stromy v Jeseníkách »sežralo« sucho, zbyly jen holiny! Hrozí povodně

Největší lesní kalamita v dějinách Česka: Stromy v…

Největší přírodní katastrofa v historii českého lesnictví zasáhla pohoří Nízkého Jeseníku. Doslova před očima…

 

iSport.cz

Staré dobré časy? Witkowski má za návrat do obří bitky 10 zápasů stop

Staré dobré časy? Witkowski má za návrat do obří…

Hokejový útočník Luke Witkowski z Detroitu dostal v NHL automatický zákaz startu na deset zápasů. Byl potrestán…

V Bohemians skončil ve zlém. Všechno šlo udělat jinak, přiznává Hubínek

V Bohemians skončil ve zlém. Všechno šlo udělat…

Jeho letní přestupová sága rozproudila dost zlé krve. „Celé je to jedna velká chyba,“ ohlíží se pár měsíců zpět…

 

Reflex.cz

Trump je starý blázen a zlý podvodník, zaslouží si trest smrti, napsal státní deník KLDR

Trump je starý blázen a zlý podvodník, zaslouží si…

Severokorejská státní média opakovaně a velmi tvrdě v posledních dnech kritizovala amerického prezidenta Donalda…

Vlak vyjel o dvacet vteřin dříve, japonský dopravce se omluvil cestujícím

Vlak vyjel o dvacet vteřin dříve, japonský dopravce…

Japonská soukromá dopravní společnost se omluvila svým cestujícím. Vlak společnosti Tsukuba Express totiž vyjel…