Diskuse

Acura ZDX: Japonské BMW X6 v roce 2013 skončí

12.10.2012

Crossover japonské značky s podobnou siluetou jako BMW X6 si přízeň zákazníků nezískal.

 

  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 12.10.2012  07:58

    ani X6

    nebude mat dlhy zivot.... pochybujem ze budu subezne robit X5 a X6 aj dalsich niekolko generacii.... casom X6 urcite zanikne lebo to auto je nezmyselne
    • 00 Reagovat !

      foto chrudos

      chrudoš 12.10.2012  08:49

      « Re: ani X6

      Jediné, co tě omlouvá, je tvá bezbřehá zapšklost a závist, protože tvrdit, že tak vysoce prodávané auto s tak vysokou cenovkou někdo přestane vyrábět, to by byla ekonomická sebevražda. Chápej (čemuž neveřím), u BMW nepotřebujou vyrobit auto, které budou všichni obdivovat, chtějí vyrobit auto, které si budu chtít všichni koupit.

      Sedni si do toho auta (až budeš mít řidičák) a projeď si ho, otevřou se ti oči
    • 00 Reagovat !

      foto 4hill

      4hill 12.10.2012  09:08

      « Re: ani X6

      Nějak se v tom člověče plácáš...U Mazdy si ocenil snahu vyrobit z šestky konkurenta pro X6 a ted tu tvrdíš jak jsou ta auta nesmyslná.Už delší dobu tě podezřívám z osobní zášti vůči německým automobilkám a tím tvé názory za neopodstatněné.Vzpamatuj se. :no:
      • 00 Reagovat !

        foto Mig-35

        Mig_35 12.10.2012  18:00

        « Re: Re: ani X6

        je to troll pánové. jeho úkolem je vzbudit emoce, ideálně negativní, a u těch potom v pokojíčku onanovat. pokud se tedy stane zázrak a jemu se z tří centimetrů udělá 4,5 :-!
    • 00 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 13.10.2012  23:35

      « Re: ani X6

      Vůbec nevíš, o čem mluvíš. Je hodně lidí, kteří to nesmyslné auto kupují...
  • 00 Reagovat !

    foto xpaja

    xpaja 12.10.2012  08:22

    varování pro mazdu

    Tohle bych viděl jako varování pro mazdu, aby se nepouštěla do crossoveru tohoto typu na bázi mazdy 6. Mohli by se totiž taky pěkně spálit. Možná, že s tím coupe by je čekal větší úspěch.
  • 00 Reagovat !

    foto mariachi

    mariachi 12.10.2012  08:35

    Schizofrenie

    Tohle je typický příklad toho, co vznikne po schizofrenním zadání:
    Potřebujeme udělat něco jako je X6, musí to vypadat jako X6, ale zároveň to nesmí vypadat jako X6. Výsledek je nahoře.
    King mi jistě vysvětlí, že jde o umělecky ztvárněný, neotřelý a sebevědomý pohled na moderní automobil, ale když je něco tak hnusné, že se to zajídá i amíkům, tak to je opravdu co říct.
    Honda by už konečně měla najmout nějakého designéra a nevařit tvary aut ze skrčeného pytlíku od chipsů.
    • 00 Reagovat !

      foto Choochoo

      Choochoo 12.10.2012  08:51

      « Re: Schizofrenie

      Tak foto
      [odkaz]
      a hlavne treba toto
      [odkaz]
      vypada dle meho hodne dobre :yes:

      Rozhodne lepsi jak X6
      [odkaz]
      s maskou od Audi ;-)

      Crostour je neco jineho, ten se moc nepovedl, to souhlas.
      • 00 Reagovat !

        foto Papir1

        Papír1 12.10.2012  10:04

        « Re: Re: Schizofrenie

        Nemůžu si pomoct, ale je to hnus velebnosti. Nedivím se, že ani amíkům se to nelíbí a nekupujou to. Je to exot. Řekl bych že to dělal stejnej designér jak Nissan Primeru v poslední generaci.
        • 00 Reagovat !

          foto King

          King 12.10.2012  12:59

          « Re: Re: Re: Schizofrenie

          Myslíš tu primeru, co dostala Red Dot za design? ;-) Je poznat že jsi k designu mimořádně senzitivní. >:D
          • 00 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 13.10.2012  23:37

            « Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

            To Fabia II také. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Papir1

            Papír1 14.10.2012  02:32

            « Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

            To že Primera P12 dostala RED DOT, neznamená že je krásná. Nevím jestli jsi jí někdy na živo viděl, ale krásy moc nepobrala. Prodejní čísla to jen potvrzují.

            PS. Jedna taková P12 mi parkuje v garáži, tak vím o čem píšu. :-) :-) :-)
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 14.10.2012  18:54

            « Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

            RedDot je pro design něco jako COTY pro automobily.
            A jak dopadlo COTY poslední dobou snad víš - auta, která definici automobilu naplňují jen a pouze počtem kol vyhrávají jak na běžícím páse a opravdu dobrá auta, která oceňují především zákazníci, končí v COTY na chvostu.

            Ta konkrétní Primera byla naprosto příšerným zjevením a prodeje tomu odpovídaly - tahle generace doslova zařízla jinak slušně rozjetou kariéru celé řady.
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 13.10.2012  23:38

        « Re: Re: Schizofrenie

        Nepostřehl jsem, že Audi něco takového vyrábí.
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 12.10.2012  12:06

      « Re: Schizofrenie

      Mariachi, žasnu, jak mi vidíš až do duše. >:D Popravdě řečeno nevidím jediný důvod, proč by mělo mít úspěch X6 a ZDX ne, případně naopak. Dle mého skromného názoru je X6 výrazně ošklivější než ZDX, ale to je pochopitelně otázka vkusu. Současně netvrdím, že je ZDX kdovíjaký fešák, s vizáží kupé u SUV se popral úspěšně jen Evoque.

      Co se hitparády nesmyslnosti týče, ZDX je při použití prakticky stejné techniky o 160 kg lehčí a nemá turbo, takže je mi rozhodně sympatičtější, nehledě na to, že z toho, jak funguje SH-AWD v ZDX, MDX, RDX a TL jsou americká média mírně řečeno na větvi, zatímco obdobné systémy BMW a Audi až takové nadšení nevyvolávají.

      Prodejní výsledky nakonec neukazují nic jiného, než sebereflexi klientely Acury. Zatímco zákazníky BMW lze přesvědčit i na natolik "velké věci", jako bylo BMW 7, nebo je 5 GT a X6 a ještě způsobit, že u toho hlasitě chrochtají, hýkají a mlaskají, zákazníci Acury si bulíky na nos holt věšet nedají. Pro Acuru jistě užitečné zjištění. :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Flavio

        Flavio 12.10.2012  13:11

        « Re: Re: Schizofrenie

        Podobně jako evropští zákazníci Acury/Hondy svou sebereflexí rozhodli o ukončení importu Legendu a Accordu, že? Dle tvé rétoriky, evropská klientela brzy zjistila, pravou podstatu těchto modelů a přestala je kupovat. Přece si nedají věšet bulíky na nos! >:D
        • 00 Reagovat !

          foto King

          King 12.10.2012  13:30

          « Re: Re: Re: Schizofrenie

          Tenhle mimózní jablkohruškový příspěvek neberu. Něco k diskuzi bys neměl? ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Flavio

            Flavio 12.10.2012  13:38

            « Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

            Chápu, že nemáš slov, když si uvědomíš, jakou kravinu jsi v posledním odstavci vyplodil. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto mariachi

            mariachi 14.10.2012  18:59

            « Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

            Tak zkus vzít tohle:
            Honda se v USA, kde má - na rozdíl od Evropy - ještě silnou pozici, pokusila nabídnout něco, co tam BMW prodávalo jako o závod a chtěla se svézt na vlně BMW úspěchu. Prostě to zkusili a nevyšlo. Nic předem plánovaného, mapování trhu, nebo nějaká invence. Hele - BMW to prodává, tak nabídnem něco podobného. A hned příští tejden! Je vidět, že své zákazníky Honda moc nezná.
            Tomu říkám křeč.

            Navíc - opět na rozdíl od BMW - si Honda nemohla dovolit tohle vyvážet, neboť X6 se prodává celosvětově, kdežto ZDX byla určena pro trh USA a Honda kupodivu chladně uznala, že cpát to jinam nemá smysl, když to ani amíci neberou...
      • 00 Reagovat !

        foto Dinar

        Dinar 12.10.2012  14:01

        « Re: Re: Schizofrenie

        Škoda slov... smutný konec diskutéra, jen nechápu proč postupná sebelikvidace jedné značky musí nutně znamenat stejný postup diskutéra, byť jejího fanouška. Ten poslední odstavec je na Chocholouška. :-!
        • 00 Reagovat !

          foto Jirik-H

          Jirik_H 12.10.2012  14:32

          « Re: Re: Re: Schizofrenie

          Zas tak velká pitomost to není. Jde o psychologický fenomén preferencí. Fanoušci značky s vysokou preferencí opravdu přijmou chyby, jinak nepřijatelné modely a hlavně zaplatí více, než preferencí nepostižení zákazníci. Acura opravdu nevzbuzuje u zákazníků takové preference, jako BMW. V jiných třídách má podobně vysoké preference jako BMW Honda. Tou jsem do jisté míry postižen i já a myslím si, že i King.
          • 00 Reagovat !

            foto Dinar

            Dinar 12.10.2012  14:58

            « Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

            Naprostý nesmysl, muselo by platit, že někdejší zákazníci pětek dnes jezdí v X6kách, jenže tak to není, protože počet prodaných E60 je vyšší než E39 stejně jako F10 bude vyšší než E60 a k tomu ještě pár desítek tisíc X6tek. Jinými slovy jsou to noví zákazníci, žádné "fanoušci značky s vysokou preferencí přijmou chyby", naopak dokonalé vyhmátnutí chutí trhu modelem X6 si BMW získalo nové, a třeba i ty, co k X6ce přikoupí nějakou 1er manželce nebo sobě pořídí M3 ačkoliv před X6kou BMW neměli. Jinými slovy, někdo roste, jiný se alespoň pokusí kopírovat a nevyjde mu to. Důvodů proč hondí "X6ka" neuspěla, může být celá řada, ale "sebereflexe zákazníků hondy"... chlapci, mokrý hadry. >:D ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto Beekey

              Beekey 12.10.2012  15:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

              Jiste se najde par kovboju z Brokeback mountain v X6ce, a takova 1er bude urcite potesenim pro pritele techto cowboyu, ale na osklivosti samotneho auta to nic nemeni. Kdyby to byla nabotoxovana zenska se spulicimi rty, rekl bych "kill it with fire, before it lays eggs", ale diky Bohu rozmnozovani nehrozi a jak to i ten nepovedenej experiment japoncu dokazuje, podobnou obludu muzes prodat jedine pomoci dobre znejici znacky.
              Za ten poznatek a originalni napad BMW tleskam, to vsak neznamena, ze pochopim cloveka, ktery uprednostni X6ku pred jakymkoli jinym skvostem od BMW, ale treba bych mel hledat chybu ve sve konzervativite.

              A co se zaslepenosti a zaujatosti tyce, neprehani to o moc vic, nez GTI, a netvrdil bych, ze by pomoci nekterych svych prispevku kopal svuj diskutersky hrob, ten odstavec se seberexlexi je jen marna snaha o vysvetlovani spatneho vysvedceni Acury, ale to se stava ve vice pripadech u vice diskuteru.

              Takze, uspech, a duvody uspechu nechme stranou, nevim jak Ty, ale ja zel akcionarem BMW zatim nejsem, proto by me zajimalo co si myslis o samotne koncepci auta typu X6, resp. o vzhledu zmineneho modelu?
              • 00 Reagovat !

                foto Jirik-H

                Jirik_H 12.10.2012  15:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                Myslím si, že nejde o nějaké vysvětlování špatného vysvědčení Acury. Tedy jde, a to v tom, že šla do segmentu, který v USA alespoň zatím nekvete.
                • 00 Reagovat !

                  foto King

                  King 12.10.2012  17:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                  Ne tak docela, Jirko. V Americe se prodává X6 prakticky stejně jako X5, tedy cca o 10 % hůř, než Acura MDX. Proto musím trvat na tom, že se prostě spousta lidí dá zblbnout ošklivým nesmyslem, pokud má na kapotě vrtuli. Nevím, co je nepochopitelného na tom, že za podobnou blbost nevyhodí peníze klient nebo zájemce o jinou značku. A myslím, že podobný vliv na chemické reakce v mozku mají i oooo, takže až se objeví X6 z Q5, bude to taky šlágr. >:-[]
            • 00 Reagovat !

              foto Jirik-H

              Jirik_H 12.10.2012  15:42

              « Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

              Dokonalé vyhmátnutí - to je také potvrzení teorie preferencí (z behaviorální ekonomie).;-)
              Hovoříme o cca 6 000 zákazních BMW v USA. V takovém množství na tak obrovském trhu prostě nemůže jít o vyhmátnutí chutí, toto tvrzení snad nejde myslet vážně.
              Jestli šlo o kopírování nebo souběh, nevím přesně.
              Podstata je totiž to, že 1 500 ks Acury a 6000 ks BMW v USA je totální propadák z pohledu úspěchu.
              Designově je předek BMW povedenější, o tom není sporu. Ale ani to v USA nevedlo k prodejnímu úspěchu.
            • 00 Reagovat !

              foto King

              King 12.10.2012  16:49

              « Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

              X6 jako tahák na nové zákazníky BMW? To přece nemůžeš myslet vážně. >:D
              • 00 Reagovat !

                foto jossalito

                jossalito 12.10.2012  16:57

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                Osobně znám 2 majitele ze 3 (s X6), kteří před tím žádné BMW neměli.
                • 00 Reagovat !

                  foto King

                  King 12.10.2012  17:01

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                  Osobně znám 4 majitele ze 4, kteří přešli z 5ky, respektive trojky. Takže to už známe 7 majitelů a z toho 5 loajálních BMW. tak kdo dál? Však my to dáme dohromady. >:D
                  • 00 Reagovat !

                    foto jossalito

                    jossalito 12.10.2012  17:08

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                    Jo, teď ty tvoje myšlenky zkus podložit čísly, jako Dinár. :-!
                    • 00 Reagovat !

                      foto King

                      King 12.10.2012  17:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                      Dinár zásadně žádná čísla k podpoření svých myšlenek nepoužívá, protože co řekne, to platí. >:D Nebo ty někde nějaká čísla vidíš?

                      Platí stále to, co jsem napsal na začátku - Do Ameriky přijdou dvě auta - stejně velká, stejně hnusná, stejně výkonná, se srovnatelnou technikou, stejně nesmyslná (nebo okrajová, chceš-li). To první, řádově o 10 % levnější, s reputací kvalitní značky, ale o něco méně zvučným image se prodává čtvrtina toho, co druhého, jehož jméno zní lépe a to i přesto, že pověst značky zase tak moc skvělá není. A teď mi řekni - dokonalé vyhmátnutí trhu nebo se prostě někdo nechal zblbnout a někdo ne? :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto jossalito

                        jossalito 12.10.2012  18:40

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                        Snažíš se obhajovat neobhajitelné.
                        • 00 Reagovat !

                          foto martin-blader

                          martin.blader 14.10.2012  14:09

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                          Kde se co obhajuje? Já vidím pouze trefný popis situace.

                          Mohu-li přidat svůj názor, závěr si z něj dělám stejný jako King. Takové auto prostě nemůže dělat každá automobilka. Jinými slovy, člověk, který si kupuje Hondy, auto jako X6 nechce. U BMW je to v současné době přesně naopak - minimálně v Evropě. V USA se očividně neprodává ani jedno.
                      • 00 Reagovat !

                        foto mariachi

                        mariachi 14.10.2012  19:07

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                        Jestli to chceš takhle, tak OK, ať je to tvoje hra:
                        BMW dokonale vyhmátlo trh tím, že zblblo podstatně víc kupců, než Honda (Acura).
                • 00 Reagovat !

                  foto Martin789

                  Martin789 10.10.2013  14:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Schizofrenie

                  Koupili si druhé auto, protože jim X6 protřepala páteř hlavou. A muselo mít vrtuli, aby nešli společensky dolů >:D Si měli koupit Mercedes Ečko. Anebo to není IN?
  • 00 Reagovat !

    foto Jirik-H

    Jirik_H 12.10.2012  10:18

    Technika

    u tohoto auta je vynikající, vzhled je opravdu nepovedený. Nicméně prodej 6000 ks v USA u BMW není také žádná sláva a kdoví, jestli se něco vyplácí.
  • 00 Reagovat !

    foto Beekey

    Beekey 12.10.2012  13:56

    Smysluplne vysvetleni

    Jako jedine smysluplne vysvetleni me napada, ze to jenom dokazuje, ze duvodem nakupu X6ky je jednoznacne touha po vlastnictvi neceho atypickeho, hlavne aby to bylo s vrtulou na kapote... Protoze uprimne, tahle Acura a X6-ka, jsou co do osklivosti cca na stejne urovni...

    Lidi, prece tam mate vyvazenou, proporcni, a porad relativne sveze vypadajici X5ku, kdyz uz za kazdou cenu potrebujete SUV feeling. Anebo proste neblbnete, a misto "noncoupe" si zvolte opravdovy skvost, a opravdovy coupe: 6er... !
  • 00 Reagovat !

    foto jossalito

    jossalito 12.10.2012  14:05

    Tohle se opravdu nepovedlo

    Odvařený jsem z toho nebyl ani při představení, takže mne neúspěch rozhodně nepřekvapil. Je to jedno z těch nepovedených aut.

    S X6 srovnávat vůbec nelze, ta je na tom o dimenzi lépe.
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 12.10.2012  16:59

      « Re: Tohle se opravdu nepovedlo

      A to jako v čem? >:D
      • 00 Reagovat !

        foto jossalito

        jossalito 12.10.2012  17:10

        « Re: Re: Tohle se opravdu nepovedlo

        Právě, že úplně ve všem, od lepšího designu, přes interiér, motory, konfiguraci, prostě vše. :-! :-!
        • 00 Reagovat !

          foto King

          King 12.10.2012  17:32

          « Re: Re: Re: Tohle se opravdu nepovedlo

          Lepší design? V čem? Jaký problém máš s interiérem ZDX? [odkaz] vs [odkaz] ? Amíkovi zcela jistě zní V6 3.7 lépe, než I6 3.0 Turbo, to mi věř. Kolik si myslíš, že se prodá 50iček? Konfigurace? U ZDX je maximální, oproti X6 chybí asi jen head-up displej.
          • 00 Reagovat !

            foto Mig-35

            Mig_35 12.10.2012  18:03

            « Re: Re: Re: Re: Tohle se opravdu nepovedlo

            no vidíš, všechno je perfektní, a stejně to nikdo nechce...
          • 00 Reagovat !

            foto jossalito

            jossalito 12.10.2012  18:42

            « Re: Re: Re: Re: Tohle se opravdu nepovedlo

            Interiér Acury vypadá jak interiér korejce za třistapade.

            Co zní amíkovi lépe, je zcela jasné - BMW.

            Jeden motor versus 3, je taky zcela vypovídající.

            Prodeje to jen potvrzují, že ač je Honda v USA vcelku úspěšná značka a prodává tam statisíce vozů ročně, tak tohodle hrbáče Amíci prostě neberou. A já jsem uvedl proč.
            • 00 Reagovat !

              foto martin-blader

              martin.blader 14.10.2012  14:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Tohle se opravdu nepovedlo

              Ano, potvrdil jsi přesně to, co říká King, a sice větou "Co zní amíkovi lépe, je zcela jasné - BMW." Působí to poněkud schizofrenně, když tu s ním jakoby nesouhlasíš a pak napíšeš toto. ;-)
  • 00 Reagovat !

    foto Dylan-McKay

    Dylan McKay 12.10.2012  17:20

    Líbí se mi

    Ale ještě jsem ji tak jako ostatní diskutéři znalci neviděl ani neřidil...
    • 00 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 12.10.2012  18:02

      « Re: Líbí se mi

      škoda, že se nelíbila více lidem, třeba by ji pak vyráběli i nadále...
  • 00 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 12.10.2012  17:25

    Když dva dělají totéž

    není to totéž. Okopnout základní profil karoserie v této třídě evidentně nestačí. V takovéto "trochu zbytečné" třídě je potřeba nabídnout něco navíc, něco exklusivního (a to i v USA které jinak nejsou zas až tak náročné jako Evropa) a to Acura prostě nenabízí. Tam kde motoricky ZDX končí tam X6 začíná (35i) a ani v této motorizaci na bmw nestačí. Nehledě na nabídku osmiválců včetně prestižního X6 M kde Acura nemá vůbec co postavit. Takže technicky slabé, designově ujeté a navrch s absencí asi tak 30 let prestiže, to nemohlo dopadnout jinak.
    • 00 Reagovat !

      foto King

      King 12.10.2012  17:47

      « Když dva dělají totéž

      V čem přesně ZDX na 35i nestačí? Vidím 300 k, stejné zrychlení 60mph, takže myslíš těch 0,6 s na čtvrt míle? Jak velký vliv má nabídka 50i a X6 M je otázka, to bychom asi museli znát přesná prodejní čísla po verzích. Pokud má už samotná existence těchto verzí vliv na prodeje té základní, pak to souvisí s tím zblbnutím, o kterém jsem psal. Pokud prodeje táhnou osmiválce, pochopitelně smůla Acury.

      V každém případě ale tohoto modelu není žádná škoda, je dobře, že se Acura bude místo toho věnovat jiným autům. Třeba NSX. :-) :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Ham-

        Ham. 12.10.2012  18:13

        « Re: Když dva dělají totéž

        50i a X6 M není o prodejních číslech, ale o prestiži. I kdyby se v celých státech prodalo jen několik kusů X6 M tak prestiž celé řady stoupne tak, že ZDX můžou dávat skoro zadarmo a nebude jim to nic platné. Tohle nejsou konzumní plečky za 20k usd kde se nabídne jedna motorizace a soutěží se kdo levněji, toto jsou poměrně drahá auta i na americké poměry a s takovým přístupem to musí dopadnout blbě. Argument, že ZDX jakžtakž stačí na základní model 35i je stejný jako když nadšený škodovkář argumentuje, že jeho vrcholný model octavie RS stačí na základní model 1er. Obojí je legrační.
        • 00 Reagovat !

          foto martin-blader

          martin.blader 14.10.2012  14:14

          « Re: Re: Když dva dělají totéž

          Na svůj příspěvek už jsi dostal odpověď předem: "Pokud má už samotná existence těchto verzí vliv na prodeje té základní, pak to souvisí s tím zblbnutím, o kterém jsem psal."
      • 00 Reagovat !

        foto mariachi

        mariachi 14.10.2012  19:05

        « Re: Když dva dělají totéž

        Pokud tu NSX postaví podle receptu NSX a ne podle receptu CR-Z, tak by to mohla být bomba.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

„Ty p**o zatracená.“ Babišův muž v rozhlase nadával matce Emmy Smetany a utekl

„Ty p**o zatracená.“ Babišův muž v rozhlase nadával…

Vulgárním útokem přerušil předseda správní rady Babišova Institutu pro politiku a společnost Jan Macháček…

Největší lesní kalamita v dějinách Česka: Stromy v Jeseníkách »sežralo« sucho, zbyly jen holiny! Hrozí povodně

Největší lesní kalamita v dějinách Česka: Stromy v…

Největší přírodní katastrofa v historii českého lesnictví zasáhla pohoří Nízkého Jeseníku. Doslova před očima…

 

iSport.cz

Staré dobré časy? Witkowski má za návrat do obří bitky 10 zápasů stop

Staré dobré časy? Witkowski má za návrat do obří…

Hokejový útočník Luke Witkowski z Detroitu dostal v NHL automatický zákaz startu na deset zápasů. Byl potrestán…

V Bohemians skončil ve zlém. Všechno šlo udělat jinak, přiznává Hubínek

V Bohemians skončil ve zlém. Všechno šlo udělat…

Jeho letní přestupová sága rozproudila dost zlé krve. „Celé je to jedna velká chyba,“ ohlíží se pár měsíců zpět…

 

Reflex.cz

Trump je starý blázen a zlý podvodník, zaslouží si trest smrti, napsal státní deník KLDR

Trump je starý blázen a zlý podvodník, zaslouží si…

Severokorejská státní média opakovaně a velmi tvrdě v posledních dnech kritizovala amerického prezidenta Donalda…

Vlak vyjel o dvacet vteřin dříve, japonský dopravce se omluvil cestujícím

Vlak vyjel o dvacet vteřin dříve, japonský dopravce…

Japonská soukromá dopravní společnost se omluvila svým cestujícím. Vlak společnosti Tsukuba Express totiž vyjel…