Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
5
/
9
Prohlédnout znovu
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
Slavné dobové testy: Alfa Romeo 164 3,0 V6. Kvůli klimatizaci jste mohli nastydnout...
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Alfa Romeo 164 3,0 V6
|
acz
Stylisticky čistá a věcná přístrojová deska obsahuje celkem šest přístrojů a jsou na ní i praktické odkládací plochy.
|
acz
Velkou péči věnoval výrobce i sedadlům, jsou pohodlná, přední podélně i výškově elektricky stavitelná, stejně jako se jen elektricky může sklápět opěradlo. Nechybí ani středová loketní opěrka mezi předními sedadly.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Osobitá, výrazně klínovitá karoserie nadčasových, přitom aerodynamicky čistých tvarů je jedním z mistrovských děl turínských stylistů pracujících v legendárním studiu Pininfarina.
|
acz
Výkonnému šestiválci do V vévodí v dost zaplněném motorovém prostoru šestice chromovaných sacích kolen. Je to prostě strojovna ukrývající v sobě 135 kW.
|
acz
BMW uvádí plně automatickou spojku pro motorky: Zlepšuje akceleraci i stabilitu
Stellantis spalovací motory dobrovolně neodstřelí. Dokud tedy o ně bude zájem
Jak funguje pojištění závad: Stáří přeje pojištěným
Čtyřkolka pro adepty na Darwinovu cenu má V12, 1200 koní a rychlost až 400 km/h
Za volantem nového Lexusu UX 300h: Více koní a lákavá akční cena
Slavný DeLorean DMC-12 a Ford GT jsou zpět. V8 ani V6 nečekejte