Vzpomínáte ještě na dobu, kdy si to s německými auty v DTM rozdávaly vozy Alfa Romeo? Kdyby se tato éra vrátila, závoďák na bázi Giulie by mohl klidně vypadat takhle.
A po boku vozů Opel Calibra V6 4x4. V roce 1996 jsem navštívil závod DTM ve finských Helsinkách. V obou jízdách byly na prvních třech místech Calibry, obě jízdy vyhrál Stuck. Tehdy byly v první jízdě na 1.-8. místě jenom Calibry a Alfy, ve druhé na 1.-6. místě. Mercedesu se ten den nějak nevedlo.
Kdyby byla, jak by mohla vypadat běžná verze, kombík, závodní verze. Kolik by mohla měřit, vážit, jaký by mohl být interiér. Kdyby náhodou byla i čtyřválcová naftová verze kolik by mohla mít koní a jestli by byla i čtyřkolka.
Čekal jsem, že tohle vše už bude jasné při slavné premiéře, ale ukázal se jen jakýsi prototyp založený na Maserati, který byl vyvíjen poloviční dobu než je běžné.
Kolik času ještě uplyne, než bude konečně k mání???
I tak se dá. Management Alfy Romeo bude řadu let vyprávět pohádky o tom, že představí nové auto, které už konečně bude na stejné úrovni jako německé prémiové auta (technologicky a kvalitativně), ale sami tomu nevěří. Když neprodávají auta, nemají peníze a když nemají peníze nemůžou zaplatit vývoj = dělají to s malým počtem lidí krátkou dobu a pak to prezentují jako největší výhodu. Je to smutný konec italské značky.