Design
Kdyby byla, jak by mohla vypadat běžná verze, kombík, závodní verze. Kolik by mohla měřit, vážit, jaký by mohl být interiér. Kdyby náhodou byla i čtyřválcová naftová verze kolik by mohla mít koní a jestli by byla i čtyřkolka.
Čekal jsem, že tohle vše už bude jasné při slavné premiéře, ale ukázal se jen jakýsi prototyp založený na Maserati, který byl vyvíjen poloviční dobu než je běžné.
Kolik času ještě uplyne, než bude konečně k mání???
Čekal jsem, že tohle vše už bude jasné při slavné premiéře, ale ukázal se jen jakýsi prototyp založený na Maserati, který byl vyvíjen poloviční dobu než je běžné.
Kolik času ještě uplyne, než bude konečně k mání???
Přesně, nějak mi vše okolo Alfy připadá jako něco o " jitrnici kterou svět ještě neviděl " ;-\
I tak se dá. Management Alfy Romeo bude řadu let vyprávět pohádky o tom, že představí nové auto, které už konečně bude na stejné úrovni jako německé prémiové auta (technologicky a kvalitativně), ale sami tomu nevěří. Když neprodávají auta, nemají peníze a když nemají peníze nemůžou zaplatit vývoj = dělají to s malým počtem lidí krátkou dobu a pak to prezentují jako největší výhodu. Je to smutný konec italské značky.
U článku bohužel chybí pohled na auto z boku. Když jej nabízejí jiné servery, pro tu není, tam závodní Giulia vypadá zdaleka nejlépe! :yes:
Jinak to byla krásná doba, když se 155tky proháněly po boku 190tek.
90.léta byly obecně fantastická na závody. F1, Rally, DTM... jedno lepší jak druhé
:yes😒br />
DTM se bohužel vyprofilovalo do tak drahého sportu, že kromě D3 na ní nikdo jiný nemá peníze. Návrat Alfy je tedy trochu utopie.