Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Giulietta Quadrifoglio Verde: Technika ze 4C

Modernizovaná vrcholná varianta Giulietty si díky novému lehčímu motoru výkonově polepšila jen lehce.
Zpět na článek
Avatar - Ja Prvni 123
1. 3. 2014 16:42
No, ona si taky výkonově polepšovat nepotřeovala.
Z mého pohledu by to chtělo jen možnost koupit tohle auto i s normálním manuálem... ale třeba to půjde, a pak - popravdě už si tak výkonné auto nekoupím.
Už mám svoje roky, takže stojím o pohodlí víc, než o zrychlení z nuly na sto.
;-)
Giulietta samotná mezi kandidáty je, ale normální 120 koňová 1.4 s turbem úplně stačí.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dzakobo
1. 3. 2014 21:50
Re: No, ona si taky výkonově polepšovat nepotřeovala.
Kup Multiair, spotřeba je o dost menší. Jedině, že bys instaloval LPG, to by byla dobrá alternativa. Za odvahu jít do Giulietty :yes:
Avatar - šmoula nešika
2. 3. 2014 11:54
Re: No, ona si taky výkonově polepšovat nepotřeovala.
Já jsem rád, když nějakou Giuliettu vidím. Její prodeje vůbec neodpovídají ovacím, které sklidila při vstupu na trh. Holt ta reklama. A jak teď dali pryč to přežité rádio, vypadá opravdu lákavě.
1. 3. 2014 18:37
Tak teď ještě přidat manuál a pořádný výfuk!
Ten nový odlehčený motor je jistě prokrok, ale rozhodně to ještě chce nabídnout i verzi s manuální převodovkou. A alespoň za příplatek by měli nabízet i sportovní výfuk se zvukem ve stylu 4C, protože v normálním provedení byla Giulietta 1750 QV totálně zvukově nudná a nevýrazná...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dzakobo
1. 3. 2014 21:52
Re: Tak teď ještě přidat manuál a pořádný výfuk!
Ze čtyřválce bič neupleteš, i když ten ve 4C je snad nejlépe znějící ze současné automobilové produkce.
1. 3. 2014 22:14
Re: Tak teď ještě přidat manuál a pořádný výfuk!
Mýlíš se, Alfa dovede (když chce), propůjčit i benzinovému čtyřválci skvělý zvuk. Bohužel to zatím nebyl případ Giu 1750 QV, ale třeba už sjednali nápravu :-) :yes:
Třeba verze 1.4 M-Air/125 kW zní moc hezky! ;-) :yes: :yes: :yes:
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 23:04
Re: Tak teď ještě přidat manuál a pořádný výfuk!
Zvuk je o tom, jaké použiješ výfuky... zkus poslechnout A 45 AMG. Dnes byl v Autosalonu v televizi. Moje motorka má podobný objem jako ta Alfa, je to dvouválec a zní ještě lépe ;-).
Avatar - Dzakobo
2. 3. 2014 16:07
Re: Tak teď ještě přidat manuál a pořádný výfuk!
Nejlépe znějící čtyřválce jsou boxery, takže z Alf třeba 33 :-) . Nevím jak ty, ale já čtyřválec (což je pro mě tuctový motor) po sluchu poznám vždy. 4, to je pořád málo, sportovní auto má mít alespoň B4 nebo R5 a více.
Avatar - šmoula nešika
2. 3. 2014 11:58
Re: Tak teď ještě přidat manuál a pořádný výfuk!
Někdo, snad Savali, dělá na QV parádní vejfuky. Mrkni na to. Ale ono nejde o srovnání s 4C, spíš se 147 GTA, kde to podvozek neutáhl, ale brm brm busso... aspoň se mu přiblížit, bylo by to hodně fajn. A ještě víc fajn pak v Giulii a Spideru.
Avatar - Dzakobo
1. 3. 2014 21:47
Škoda, že to není AWD
Jsem čekal, že tomu hlavně přidají zadní pohon kol a ono nic. Myslím, že by se našlo dost kupců, možná by přebral nějaké i Golfu R díky výměně stylu (designu, zvuku, cuore sportivu) za o něco nižší výkon. Chybí nástupce Integrály HF...
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Fe
1. 3. 2014 21:52
Re: Škoda, že to není AWD
toto si čakal? tak to potom neviem, kde žiješ, ale kedy a kde si videl taký facelift, kde sa menila poháňaná náprava? :-!
Avatar - Dzakobo
1. 3. 2014 22:01
Re: Škoda, že to není AWD
Přání otcem myšlenky, ale je fakt, že na trhu není charakterní AWD hatchback. Impreza je jen skvělý stroj, chladnokrevný, ale bez přidané hodnoty, kterou mohou nabídnout jen italské vozy.
Avatar - Dzakobo
1. 3. 2014 22:04
Re: Škoda, že to není AWD
Nepíšu měnila, ale přidala. Třeba firma Wolf přidává pohon zadních kol Focusu RS... Jasně, není to tovární, ale jen tunerská úprava, ale technicky to možné je.
Avatar - Fe
1. 3. 2014 22:19
Re: Škoda, že to není AWD
Alfa je rada, že .. že je. Nehovorím, že by som nebol za "návrat" 4x4 hatchu ako v prípade 33-ky, ale.. podľa mňa to Giulietta ani nepotrebuje. Jedine ak by vyrábali toto: [odkaz]
Avatar - CHerokee
1. 3. 2014 23:10
Re: Škoda, že to není AWD
To je pravda. Nicméně 4x4 by bylo zajímavé. Spíše ji ale čeká budoucnost né nepodobná Lancii pokud nezačne vyrábět více zajímavých aut. 4C je kusovka, MiTo je predražené zastaralé Punto a jen Giuletta je málo. Navíc už není nejmladší a je drahá...
2. 3. 2014 09:46
Technika je fajn...
... tak ještě něco udělat s designem přední části a bude to fajn ;-) Design prodává a to se Alfě moc zatím nedaří. Přední část je prostě ošklivá a přitom to Alfa umí. Stačí se podívat na starší modely, třeba 156,159, Brera nebo i staří kousky 155, GTV, 145/6 ;-)

Současné Alfy vypadají s vykuleným žabím stylingem moc netáhnou. Ani Mito či Giulietta moc nebodují a je to celkem škoda, hlavně u druhé jmenované. Celkem slušné auto s pěkným bočním profilem a zadní část je skvělá. Jen ten předek kazí celek ;-)
Rozbalit vlákno
2
2. 3. 2014 10:31
Re: Technika je fajn...
Tvoje slova o designu Giulietty (ale i MiTa) by se měla tesat do kamene! Nepovedený "žabí" stiling těmhle autům neuvěřitelně škodí, líto je mi hlavně jinak nádherné Giu. Pokud by měla nízké zamračené světlomety, vypadala by o 200 % lépe!!! Nechápu, že to Italové, takoví odborníci na design, nevidí. Pokud už se tato chyba stala u původního návrhu, už měl dávno přijít opravný facelift. Ale facelifty Italům vůbec nejdou, viz třeba poslední Fiaty. Nasazují ho tam, kde vůbec není potřeba (a většinou to zhorší), a naopak u aut, kde je potřeba strašně, ho neudělají... :-( :no: :no: :no:
2. 3. 2014 12:21
Re: Technika je fajn...
Přesně tak to vidím i já. Chápu, že design se musí vyvíjet a nelze ustrnout, nicméně proč nerozvíjeli dál třeba face 159 a zvolili žabí design prostě nechápu :no:

Ohledně Fiatu škoda slov, parádní Grande Punto zničili díky dvoum "úžasným" faceliftům a teď zas vše mrví "Designem 500", chjo. F500 je parádní, F500L taky kupodivu vypadá dobře, ale na 500L Living alá jezevčík už ne. Současná Panda je taky o dost horší než její předchůdkyně s nadčasovým hranatým designem, i základní model měl něco do sebe. Např Panda 100HP vypadá i dnes skvěle ;-)
2. 3. 2014 10:40
AVD, zvuk, manuál..
k těm výtkám co tu jsou si myslím, že na čtyřkolku je to auto těžké a slabé a celkově si myslím, že kvality pohonu 4x4 jsou přeceňovány. Se Subaru se to nedá srovnávat, jejich auta jsou od základu stavěna spíš na nezpevněný povrch, kdežto Alfy na kvalitní asfalt, kde je pohon 4x4 spíš kontraproduktivní, pokud nemá auto přebytek výkonu, který by dokázal kompenzovat nárůst váhy pohonu 4x4. Já bych spíš preferoval mechanický samosvorný diferenciál oproti elektronické náhražce. Zvuk se dá dneska vyloudit relativně pěkný téměř z čehokoliv třeba i elektronicky, ale na rozdíl od dřívějších motorů jde jenom z těch výfuků, ale strkat hlavu pod kapotu nemá smysl a to není tím, že je to 4 válec - i 4 válec mohl mít nádherný zvuk, ale prostě přímý vstřik má zvuk šicího stroje. No a s tím manuálem jste úplně vedle. Měl jsem možnost se svést s QV s manuálem, v GTA, které pořád mnohem ostřejší než to QV mám taky manuál, ale velice bych uvítal možnost manuálního řazení pod volantem a předpokládám, že automatická převodovka ze 4C je přímo dělaná na tento režim. Já vím o čem mluvím, ono HH ze zlaté éry jako třeba 205GTI taky dokázaly jet pekelně rychle, možná někdy i rychleji, ale byly lehké, jejich akceleraci nebrzdili žádné emise, byli jinak zpřevodované
měli menší maximálku a v rychlostech nad 160 se už většinou nedalo řadit nic jiného než 5tka a nemuseli přenášet na silnici takový výkon a kroutící moment. Dneska pokud potřebuji v rychlostech 180 - 250 kvedlat se 4kou, 5tkou a šestkou a nejedu zrovna rovně, ale třeba na okruhu, tak už to fakt kolikrát není žádná *, prostě ty ruce potřebuju někde jinde a garantuju lidem, co s takovým autem nemají žádnou zkušenost, tak že na typických českých silnicích s vyjetýma kolejema budou potřebovat obě ruce na volantu i na padesátce :-)
Rozbalit vlákno
2
2. 3. 2014 11:29
Re: AVD, zvuk, manuál..
Na tom, co říkáš o tom pádlovém řazení určitě něco je, ale já si prostě jízdu bez "kvedlání" a popřípadě meziplinů a práci se třemi pedály nikdy tak nevychutnám, to se nedá nic dělat. Proto pořádná automobilka nabídne obojí, aby si každý mohl vybrat (samozřejmě se bavíme o běžných produkčních autech, a ne o současných brutálních supersportech). Tomu říkám automobilová řadicí demokracie. Jakýkoliv jiný postup (diktatura samočinného řazení) je podle mého názoru naprosto špatný a odsouzeníhodný! Auto, které se nabízí jen se samočinným řazením (nebo nedej bože s elektrickou parkovací brzdou) je pro mě naprosto odepsané - nikdy bych si ho nekoupil. S tou verzí 4x4 naproto souhlasím, Alfa je silničně zaměřená značka a se Subaru vůbec nemá smysl ji srovnávat.
Avatar - šmoula nešika
2. 3. 2014 12:10
Re: AVD, zvuk, manuál..
Já bych si přál, kdyby AR s Mazdou splnila závazek o široké nabídce zadokolek. Uvidíme s MX-5 a Spiderem, ale jejich spolupráce by mohla přinést sladké ovoce. Jen nerušit Giuliettu a udělat pořádně Bravo! S krachující Lancií je třeba udržet v Itálii stále širokou poptávku po stylových kompaktech (kdo byl v Itálii, jistě potvrdí, že Delt tam není málo). A když BMW ustupuje od 1r RWD, byl by hatch od Alfy s náhonem na zadek něco zajímavého. Netvrdím, že všichni sní o AR, co "žere bavoráky", ale vzbudila by pozornost. A to je potřeba. Reklama, reklama...
Avatar - šmoula nešika
2. 3. 2014 21:35
Ještě jedna otázka
Jak by se vám líbila takhle? [odkaz]
Rozbalit vlákno
0