:yes::yes::yes:
ten novej sedánek tak 2021. >:D
Budou vyvíje novej naftovej šestihrnek. Pěkně proti proudu teda musím říct, ale OK.
Do fiatů to nedaj, Lancia je na přístrojích. Možná do Maseratti a teda do Alfy...Jen jestli voni nevezmou to VMko (třeba v Jeepu G CH nebo v Mas) a nebudou se tvářit, že je to novej kousek...
Podle mě zcela novou konstrukci vyvíjet nebudou. Předpokládám dost velký potenciál ve stávajícím motoru od VM.
Jen ta liknavost místního zastoupení je strašidelná.
Lancia není na přístrojích, ta je ukončená. Mimo Itálie působit nebude, v podstatě mrtvá značka.
V evropě dál pojedou jen Fiat, Alfa, Maserati, Ferrari.
Na vybraných trzích mimo Evropu pak ještě Chrysler, Dodge, Jeep a RAM.
Fiat nemá peníze na to držet i tyhle značky a mít u ich moderní a široké modelové portfolio.
Fiat do uvedení Tipa a pikapů živořil s variacemi na 500 a pandou, Alfa měla 3 modely z toho jeden okrajoový do Gulie, Chrysler má 4 modely, z toho jeden je propadák a druhý bude končit atd.
Jediná šance by byla v případě úspěchu nových modelů AR. Pak by zřejmě nebyl problém při sdílení platforem. Pokud má však AR nastavené prodeje Giulie na 100kks, jak bylo několikrát zmíněno, vidím to nedobře.
Jsem zvědavý na možnou aplikovatelnost hybridních technologií z F1 na běžný modely a tím pádem slušný potenciál u hybridů.
Přiznám se, že tu nízkou prioritu českého trhu moc nechápu. Ano, často tu čteme, zejména při pobrekávání nipponfandů, že český trh je malý a nezajímavý, ale ono to s tou malostí není až tak pravda, stačí se podívat na letošní statistiky prodejů. Docela mě přístup Alfy se.re, julča je řádně opožděná novinka s omezenou nabídkou variant a motorizací, auto od značky, která skomírá... Myslel bych si, že polezou potenc. kupcům do zadku, všude reklama, předváděcí akce, auta na salonech, předváděčky k projetí na požádání... a ono nic. :-!:no:
Tak u nás oproti německu většinou trvá vše dýl, kor u řekněme okrajových značek.
Ale když už jsme u našeho trhu a okrajových značek tak se má vrátit Camaro na náš trh. Prodávat to bude United cars and services co převzali od Charouze Cadillac a Vette a sídlí ted ve Vršovicích
Dost bych se divil kdyby byla, kdyz je problem sehnat ji v Reichu (ty plne salony jsem nejak prehlidl >:D ). To ze na nemeckych strankach AR uz nejaky patek je to pak nevytrhne. ;-\
Když jdeš na homepage a vydržíš dost dlouho sledovat animaci tak tam Giulia skočí jen jako obrázek asi na 2 vteřiny >:D
každopádně úroveň webu bych hodnotil známkou 4-
Problém je že řadovej prodejce škody tu možná prodá víc než zastoupení Alfy
Je to nejspíš tak extrémní = že normálně aktualizovaná stránka by na tom nic nezměnila = těch pár nadšenců si to ohlídá i bez ní
Giulia je evidentně zajímavý auto. Je to RWD = podle mě to ani nepřenali s cenama = ale moc se jich tu nejspíš neprodá. Myslim že správně to píšou na Autoforu = až po Stelvii nastoupí sedan vyšší střední uvidíme. Někdy kolem roku 2020 bude jasno = buď se Alfa vrátila, nebo skončila jako Lancia
Mám obavu, že zastoupení na nadšence sází, ale těch co reálně koupí budou desítky ročně. O zbytek budou muset zabojovat stejnými zbraněmi jako exkluzivní značky koncernu Fiat, D3 nebo JLR. Servis zdarma příp zajímavý operák.
Asi bych jim nicméně doporučil méně počítat a více prodávat...Giulia kombi nic? Ani Mito s Giuliettou nedovedly plně využít svůj potenciál a zůstaly u jedné karoserie, podle mě je to škoda.
Mám dojem, že SW dělal u 156 i 159 většinu prodejů. A u D3 kombíky taky nehrají minoritní roli. Jestli neudělají kombi, tak prodejní potenciál Giulie zůstane podle mě dost nevyužitý
Jistě, dnes je doba SUV. Na druhou stranu, třetinu prodejů by SW udělal určitě a navíc by tam fungovala synergie, auto by bylo o něco víc vidět na ulicích, víc lidí by ho mělo v podvědomí, takže by to nakonec pomohlo i sedanu. Nemyslím si, že ten čistě účetnickej pohled je zrovna to, co Alfa při tomhle novým startu potřebuje, tím spíš, že se Giulia podle všeho povedla.
Jinak tipuju prodeje kolem 70t včetně US a Čínskýho trhu.