Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi 4,0 TFSI V8: Vidlicový osmiválec pro Audi S6, S7 a S8

Nový čtyřlitrový osmiválec zásobují vzduchem dvě turbodmychadla. Přesto si při malých zatíženích vystačí se čtyřmi válci…
Zpět na článek
11. 9. 2011 15:25
12. 9. 2011 09:22
Avatar - peter222
11. 9. 2011 13:32
Na papieri to vypadá dobre !
Prednedávnom tu ból testovaný motor 3.0 TFSI ,kde sa im sťažka darilo držať spotrbu na hodnote 12,5 l na 100 km aj keď v tabuľkových hodnotách tam bolo 8,2. Myslíl si ,že motor 4.0 TFSI nebude žiadnou výnimkou a priemerná spotreba bude 13 a viac. ;-\
Rozbalit vlákno
4
12. 9. 2011 00:28
Re: Na papieri to vypadá dobre !
Záleží na řidiči. Za 14 litrů jezdí A8L W12 (papírově má jezdit za 12). Jel jsem s A7 3.0 TFSI a dosáhl jsem nižších hodnot než zdejší redaktoři se stejně motorizovanou A6.
12. 9. 2011 01:49
Re: Na papieri to vypadá dobre !
:yes: Souhlas, o řidiči je to skoro nejvíce.
12. 9. 2011 07:36
Re: Na papieri to vypadá dobre !
Když je řidič důchodce a chce brzdit provoz, tak se dá udělat se spotřebou ledacos. Jinak je to jen divadlo a někteří klamou sami sebe.
12. 9. 2011 14:33
Re: Na papieri to vypadá dobre !
Jezdit plynule a jezdit pomalu jsou dvě různé věci. Řidič je alfa a omega úsporné jízdy. Hybrid funguje jen tehdy, kdy řidič jede tak, jak auto potřebuje. Úspěšnost hybridů je tedy v motivaci řidiče jezdit "správným" stylem. U konvenčních aut je to stejné. Kdyby člověk jel eco-run, tak dosáhne ještě lepších čísel. Už jen přezout auto ze salámů na galusky by dost pomohlo.
11. 9. 2011 13:59
Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Co vybrat při téměř stejné sprotřebě? Bez váhání Hemi.1.osvědčená technika, 2.nemá turbo, 3.vystačí si s 95 :yes:
Rozbalit vlákno
27
11. 9. 2011 14:11
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Hemi si nepapírově vystačí i s 91. :-) Jen do Audi se jaksi nehodí...
Avatar - white label
11. 9. 2011 14:28
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Audi papírově! s 95. ;-)
Avatar - petrumr
11. 9. 2011 14:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - jazva
11. 9. 2011 20:12
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
ty už si takého komika videl? >:D
Avatar - white label
11. 9. 2011 14:25
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Každé T(F)SI si vystačí i s Naturalem 95, 95 oktanů je oficiálně doporučená minimální! hodnota oktanového čísla, uvedená i na víčku nádrže k těmto mototrizací...
98 oktanů je optimální! doporučená hodnota ke které se vztahují i výrobcem udávané výkonové parametry...

P.S. To Hemi, to si snad ještě vystačí i s olovnatým benzínem... ;-)
11. 9. 2011 16:31
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Hemi by jelo i na whisky....
Avatar - white label
11. 9. 2011 17:04
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Je to klidně možné, otázka jen jak dlouho... ;-)
11. 9. 2011 17:22
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
nez prijde prvni zatacka?? >:D
Avatar - white label
11. 9. 2011 17:40
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
A to klidně může být, zrovna ve "státech", docela douho... ;-)
12. 9. 2011 07:39
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Jasně, v USA nemají zatáčky. Ideální klient Providentů a Cofidisů.
Avatar - white label
12. 9. 2011 09:07
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Rozhodně tam mají víc zatáček, než ty nadhledu, "bítle"... :*) ;-)
12. 9. 2011 20:42
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Ja samozrejme nemyslel svoje vyroky vazne >:D jestli to nekoho zveda ze zidle tak prosim ale starsi vozy z US and A byly docela vyhlaseny tim ze jim ty zatacky tak nejako nebyly po chuti neni se co divit kdyz dost z nich bylo siroke tak jako jsou dlouha nekera dnesni miniauta >:D ba nekdy i sirsi a odpruzeni ktere na nerovnostech vyvolavalo pocit zaoceaneskeho parniku tomu jen pridavalo >:D
Avatar - Pekelná Micinka
11. 9. 2011 16:29
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Tak já nevím, většina lidí si kupuje auto, ne motor. A i kdyby byl HEMI lepší, zbytek auta bych tedy chtěl od Audi než od... no amíků, těch aut s HEMI je určitě dost, ale nepamatuju si žádné. Možná Lincoln/Cadillac že by dokázali nabídnout srovnatelný komfort s A6/A7/A8, ovšem stejně je mi to evropské "balení" příjemnější.
11. 9. 2011 19:39
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Nevím jak to děláš ty,ale já kupuji auta vždy s motorem.Opravdu mě zajímá jaký motor zakrývá kapota.Představa,že si koupím např. M5 s motorem 1,2 htp je asi zvrácená,ale na druhou stranu máš M5 ;-) Opravdu si myslíš,že Cadillac nabídne méně komfortu či výbavy než Audi?
11. 9. 2011 20:33
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Nějak mne nenapadá, co z US produkce postavit proti S8.
11. 9. 2011 20:45
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
To vše pramení z neznalosti trhu v USA :no:
Avatar - white label
11. 9. 2011 21:06
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Že bys nám místo toho palečku dolů raději vysypal ty odpovídající USA alternativy k Audi S8, znalče autotrhu USA. ;-)
12. 9. 2011 07:28
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
A co tohle: [odkaz] :-)
12. 9. 2011 08:42
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Neříkám, že dokonale znám US autotrh. Proto jsem ten příspěvek koncipoval otevřeně s tím, že jsem opravdu zvědav na alternativu.
Nejdřív sem hodíš jako altermativu k audímu 4.0 TFSI 5.7 Hemi (s čímž nemám problém) a pak jako alternativu k S8 předhodíš Amperu. >:D >:D
Avatar - white label
12. 9. 2011 09:10
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Tušil jsem, že nás jako znalec jistě něčím překvapíš/pobavíš...! >:D
12. 9. 2011 15:44
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Však jsem si dal záležet.A proč jsem jako alternativu zvolit Hemi?Protože v Evropě snad jen MB a teď Audi >:D
12. 9. 2011 18:40
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Jasně. A proto Ampera.
12. 9. 2011 00:00
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
To mi připomnělo noční můru, kterou jsem měl v noci na dnešek - řídil jsem Range Rover s třikrát přeplňovaným tříválcem 8-s >:-[]

Samozřejmě, že Micinka kupuje auto s motorem. Jen je otázka, o kolik je horší motor a o kolik je horší zbytek auta. Fakt bych chtěl vidět tu srovnatelnou (ve všech ohledech) americkou konkurenci.
Avatar - Pekelná Micinka
12. 9. 2011 01:07
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Přesně tak. Nemůžu chtít třeba A7 a čekat, že si do ní budu objednávat pětilitrový kompresor z Jagu.
12. 9. 2011 01:41
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Ale je to krásná představa. Nebo V8 z Maserati. *zasněný*
Avatar - Pekelná Micinka
12. 9. 2011 00:36
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Asi jsem to pro tebe nenapsal dost srozumitelně. Myšleno to bylo tak, že lidé si většinou kupují auto a vybírají do něj motorizaci. Hemi je (asi) fajn motor, ale chtěl bych vidět "fajnšmekra", co přijde do salonu Audi a vznese dotaz: "Jaké modely byste mi mohli nabídnout s motorem Hemi? Uznáš, že to by bylo na příslovečný mokrý hadry. Lidí, co by si kupovali auto, které je postavné kolem nějakého motoru asi moc nebude, aspoň u nás myslím že ne. Ve státech to možná bude trochu jinak, protože jsou po dlouhá léta zvyklí na svoje Big a small blocky, Hemi atd. a ty motory si vydobyly jméno svými vlastnostmi a jsou takovou trademark. V Evropě se ty motory mění jak na běžícím páse, takže nyní už nějaký legendární motor asi nevznikne, neřku-li to, že žádný takový motor, co by se stal pojmem,a zůstal proto dlouho ve výrobě snad ani nevznikl. Vlastně ano, ale nevím jestli se stal pojmem - Jaguar V12. Jo, u nás možná snad ještě HTP. >:-[] nebo lokomotivní/průmyslové motory K6S/K12V. >:D
12. 9. 2011 07:45
Re: Hemi 5.7 vs 4.0 TFSI
Pochopil jsem tě naprosto jasně,ale proč si trochu nepopíchnout že?. :-) Tak dnes šupem do práce a někdy opět :yes:
Avatar - Guess
11. 9. 2011 15:25
HEMI 5.7
Mám takový pocit, že v americe je jiné značení.. že 91 oktanové je evropských 95 a 93 oktanové je evropských 100 .. někde jsem o tom četl.. ;-\
Rozbalit vlákno
2
11. 9. 2011 20:35
Re: HEMI 5.7
Je to tak...Američané udávají oktanové číslo v soustavě AKI, takže 91 AKI je přibližně 95 evropských oktanů RON.
:-)
12. 9. 2011 09:22
Re: HEMI 5.7
91 oktanů (amerických) je ovšem nejvíc oktanové palivo, které se tam dá pořídit. Běžně se tam prodává i 85 a 87 oktanový benzín.