Typické audi, něco zavedli, stala se z toho norma, teď to opustí, a konkurence se v tom bude plácat další min. generaci. Každopádně je to dobře, značkové markanty o.k., ale větší mezimodelová pestrost určitě nebude na škodu. ;-)
Stala se z toho norma akorat pro koncern a ten jediny se v tom zatim placa a to velmi slusne ;-) Kdyz uz nevedel kudy kam, tak uz s tim musi do medii, ze s tim budou neco delat ;-)
A kdys to Audi miloval? Myslím, které generace? Protože bych si vsadil, že devět lidí z deseti nepozná např ve spětném zrcátku jinak než podle velikosti, jede-li za ním a4 nebo a8 a jedno, jestli ta auta jsou z roku 95 nebo 05.
Jo, dělají to už dvě dekády, o to se tu přece nikdo nepře, jde o to, že ve chvíli, kdy audi oznamuje, že tuto koncepci opouští, dospívá do fáze plného přejetí této koncepce x dalších konkurentů, v textu zmíněný lexus, například. >:D
Dle meho Lexus spje do stavu do ktereho speje Audi. Silne pochybuji, ze se Lexus dostane dnes do stavu kdy jsou si auta Audi podobna jak vejce vejci. U Lexusu to bude o masce, u Audi je to asi tak, ze nevis jestli je to A4 nebo A6 z jakehokoli uhlu ;-)
Leda pr.d, prohlídni si pořádně nové GS a facelift LS, je to naprosto stejné, jako u audi (A6 vs. A8), základní linka, značkové markanty, detaily, jen je to o číslo větší resp. menší.
Ono je to drahnou dobu v plánu, už i tady jsme o tom diskutovali, ale ono jim to konečně došlo... >:-[] To snad všichni čekali, že se zaseknou na jednom místě? De'Silva (a celý tým) odvedl skvělou práci. Dnes snad každý pozná Audi na sto honů. Teď hurá na další fázi. :-)
Tento krok byl naplánovaný už tehdy, kdy přišel na svět singleframe.
Sám jsem to sem tehdá psal, že jeho cílem je sjednotit designový styl Audi, všem okolo říct "Já jsem Audi", a po určité době, kdy budou mít lidé do svých mozků tento design vypálený jako stigma, bude čas přejít na designovou diverzifikaci konkrétních modelů.
Tyhle kroky mají už déle za sebou jak BMW tak i Mercedes ve větší či měnší míře podobnosti. Audi jen piluje a po krůčcích postupuje jasným směrem.
Není to nutně věc designérů. De'Silva měl za úkol posílit značku, sjednotit modely, vytvořit mezi nimi jasný vztah, vytvořit tvář značky. Je zodpovědný za konkrétní podobu, nicméně plán tohle provést přišel odjinud.