Audi R8 se představuje po faceliftu, má vyšší výkon i dravější design
24.10.2018Supersport se čtyřmi kruhy ve znaku prošel faceliftem. Kromě několika pozměněných křivek má i výkonnější motor. Naštěstí je to pořád atmosférický desetiválec.
-
kari.laz 24.10.2018 07:46
"Tohle se tak krásně čte..."
"Pod kapotou, respektive pod zadním sklem, se i nadále ukrývá 5,2litrový atmosféricky plněný desetiválec. Žádné turbo, žádné hybridní systémy pro úsporu paliva" -
CountachSV 24.10.2018 08:14
50/50
Tohle auto bylo vždycky ošklivý, s nápaditostí rozpláclýho beetla (stejně, jako TT). Tady ale váhám, zřejmě se na to poprvé díky více hranám dá dívat.
Hádej kde vzali ten 10ti válec.-
-
-
-
-
white label 24.10.2018 17:29
« Re: 50/50
Ony byly ty V10 dvě, 5.0 a 5.2, přičemž se nelišily pouze objemem (vstřikování - nepřímé/přímé, vzdálenost válců - 88/90mm).
A pokud se bavíme o R8, tak tam byla od začátku (novější, přímovstřiková) 5.2 (TFSI), která vycházela z modelu Audi z r. 2006 (S6/S8), tedy nikoli z původního motoru Gallarda (2003/V10 5.0), do kterého se 5.2 dostala až po faceliftu (2008) a byl to první přímo vstřikový benzín u Lamba vůbec.
Takže co se verze 5.2 (v R8 od začátku) týče, tak tam se dá napsat spíš opak, tedy, že ho nejdřív použili u Audi (2006-S6/S8)a později i v Gallardu/R8.
-
-