Audi TT RS bylo představeno letos v Ženevě v karosářských variantách kupé a roadster. Pro ingolstadtskou automobilku je návratem k přeplňovanému pětiválci.
Úžasný motor...! 340ps a 450Nm už od 1600! ot. a v tak kompaktním balení... :yes:
P.S. Jediné, co určitě konstruktérům Audi "opravdu kazí" radost ze skvělého výsledku, jsou zdejší odborné závěry diskutujících o "neprémiovosti" Audi, falěšném reklamním sloganu a "neopravdových" autech za "opravdovou" cenu, ale i Golfech se čtyřma kruhama...stačí se podívat na tohle auto..., ano! už na první pohled prostě zase "jen" Golf... :no: >:D
Četl jsem ty story, ale víc snad kroutim hlavou nad tebou, jestli se tomu ještě dá říkat trpělivost. Mohl by si někde navlíkat tlustý nitě do malejch jehel. Nechceš mi vázat mušky na ryby? ...za prachy? :-)
Mně je to fuk. Já se specializuju na Olgoje Chorchoje.
Lokalita : poušť Gobi
Návnada : mongolský pastevec středního vzrůstu
Zbraň : Biolit Uni v patřičném množství
Nejv.problém : udržet mongolského pastevce ve vytyčeném teritoriu
Úspěšnost : zatím jsem nic nechytil (naštěstí)
Vy ale máte zase "překrucovací" náladu ;-)
Audi R8 je :yes:
Tohle audi je :-)
Ale smiřte se, že některé jsou ;-\
Tak jako u VŠECH značek ;-)
PS: Samozřejmě krom Bristol (a RR) :-)
Pěkný den ;-)
No tak to si UŽIJETE, až jednou zjistíte, že každé slovo co jsem napsala "sedí" ;-)
PS: Pár tipů CO číst (pokud chcete být "znalý" - byť možná ne někde mezi anonimy na webu dost "in" - zkuste v autech AutoDiesel a Auto Moto speciál a v ekonomice Euro ... ale připravte se že toho bude HODNĚ "jinak", než se tady "klevetí" ;-) )
Pěkný den :-)
Audiny prostě ne... Nevím proč, ale tato auta mě vůbec neoslovují. BMW, MB - to jsou pro mě opravdová auta. Za cenu, kterou si žádají za svá auta mi připadá, že dostanu opravdové auto, narozdíl od Audi...
Jak už jsem psal, osobně bych tuhle techniku bral raději
v poněkud praktičtějším a méně "nápadném" balení..., ale myslet si, že člověka dělá "ubožákem" vlastnictví jakéhokoli auta...,
je naopak ubohost skutečná... :-!
Psal jsem, že nevím proč... to bylo spíše takové zamyšlení, zrovna mě nenapadl žádný pádný důvod, proč Audi zrovna ne...
Ale když tak o tom přemýšlím, tak je to pro mě hlavně asi o designu. R8, TT, A4, Q5... to jsou pro mě auta absolutně bez vkusu... Nelíbí se mi prostě. Naproti tomu nový BMW Z4, X5 či poslední BMW řady 5, to jsou auta mojeho gusta... Mercedes Benz C-klasse, S-klasse či GL... nádhera... Audi je proti tomu, V MÝCH OČÍCH, jen předražený kus elektroniky na kolech:-)
Milý vanos(i) - to si opravdu NEmyslím ;-)
PS: Zatím to bylo celé roky NAOPAK a docela by mne ZAJÍMALO, "jakpak" jste "vymyšeňkoval" pravý OPAK :-)
Pěkný den ;-)
Tak milá dámo, BMW bylo celou dobu známo jako výrobce sportovních na každodenní použití. Jenže v současnosti BMW taková auta už nevyrábí. Všechna tak trochu "zpassatověla". Poslední skutečné BMW bylo 130i před FL 2007, pak tato automobilka proslavená svým sportovním charakterem začala všechna svá auta vybavovat systémem inefficient dynamics, jehož součastí je mj. totálně mrtvý el. posilovač (o výšší spotřebě nemluvě), dále na poměry BMW měkkými podvozky, motory se 148 turby, vadnoucími brzdami, převodovkami zpřevodovanými nejpíš na rychlostní rekordy, k tomu se přidala podezřelá kvalita zpracování, která od příchodu současné E60 neskutečně utrpěla a také hmotnost aut se Mnichovštím nějak vymkla z rukou...
Naopak Audi vyrábí auta, která jsou od generace ke generaci lepší a navíc i zábavnější, i když sportovní auta to ještě tak úplně nejsou. Prostě jinými slovy všechna auta v tomto segmentu jsou takřka totožná a žádné nijak nevyniká.
Jinak vám držím palce, ať se už konečně naučíte českému pravopisu. Každý musí na sobě nějak makat. ;-)
Napsal bych to obdobně.
BMW bylo vždy synonymem pro lehké výkonné sportovní vozy. Od této prvotní myšlenky se posunulo někam, kde ho moc fandů rádo nevidí.
Naopak Audi zraje jak víno. Každým novým modelem se zlepšuje ve všech oblastech. A jde to poznat. :yes:
Myslím že v době, kdy vás ještě maminka strkala pod vodovod, abyste se KONEČNĚ přestal po... ;-)
PS: A dokonce i s "prapůvodní" verzí toho motoru R5 :-):yes:
PPS: Myslím, že jsem to tu párkrát ZMIŃOVALA, že z MÉHO pohledu pak Audi "odbočilo" ŠPATNÝM směrem ("zlatá" A80) a teď se pomaličku "vrací" do "správné stopy" ...
Pěkný den :-)
Hele teto, kolik ti je, že jsem tak smělý? Na těch fotkách vypadáš, jakoby si plnila přední stránky šlechtických bulvárů, ne? Pokud se denně nenatíráš biothermem od hlavy až k patě, tak v době A80, si musela mít kojnou někde na cimbuří, ne?
Přesně. U BMW mi přijde že tak trochu rezignovali na svou "sportovní" image. Audi se naopak pořád posouvá dál a dál a přijde mi, že má jednu z nejpromyšlenějších modelových řad. A v poslední době navíc velmi pracují na dříve charakteristickém "nesportovním" chování ( výrazná nedotáčivost ). Taková malá úvaha. Když si porovnám představené sportovní modely obou značek za poslední období, tak mě až zaráží chování BMW. A v tomto kontextu nejvíce vyniká R8.
Osobne si nemyslim, ze by BMW kopirovalo Audi, stejne jako si nemyslim, ze by tomu bylo nekdy naopak. Ale zkus treba nejak rozebrat, v cem vidis nejake kopirovani a tak ;-)
Pokud jde o nějaké příklady s čím BMW přišlo později než Audi tak bych měl dva: 1.pohon všech kol u luxusních limuzín (mám na mysli "masové" rozšíření, aby se někdo nerozčiloval, že M-B měl čtyřkolky dřív) 2.přeplňování benzínových motorů.
No ano, jenze domnivam se, za takhle se to neda brat. To, co pisete, je prirozena reakce konkurence - kdyz prijde souper s necim novym a sklizi s tim uspech, musime take zareagovat a prijit s necim podobnym. BMW prislo s X3 a ted na nej reagovalo nejen Audi, ale tak Mercedes, ci treba Volvo. Audi zase prislo s Q7 a Mercedes na nej reagoval v podobe GL. Nekdo byl urcite take prvni, kdo prisel s tim jednotnym ovladanim palubnich systemu (nevim, jak se to presne nazyva) - MMI, i-drive a jak se tomu rika u Mercedesu, to si ted nevzpomenu. Zde nevim, kdo s tim prisel driv, ale ti ostatni na to jiste reagovali a nemyslim, ze by se to dalo oznacit za kopirovani. Kopirovani je dle meho to, co predvadeji nektere cinske automobilky (viz. treba kopie BMW X5,..).
Každý to vidí jinak...mě osobně připadá spousta nových audin vcelku pohledných. Taková a5 sice působí (dle mého) na sporťák těžkopádně, ale líbí se mi.
Audi mi nepřipadá jako značka ve stínu BMW či MB, ale je něco, co mi trochu vrtá hlavou - BMW je tak trochu synonymem pro sportovnější svezení, MB pro pohodlné svezení...ale Audi? Tam mě nic nenapadá...vlastně, přišlo mi, že poslední dobou chce také působit sportovněji.
Ano, chce působit sportovněji a proto přišlo v poslední době s novou S4 která je pro Audi v podstatě přelomová, RS6, TT-RS.
Proti tomu sportovní BMW postavilo X5M a X6M 8-s
Nechci BMW schazovat, nebo urážet. Ty auta mají pořád výborný "charakter". Bohužel v porovnání s "největším" rivalem se ukazuje, že ten rival někam jasně směřuje, kdežto BMW mi přijde, že se jim nějak rozklížila právě ta sportovnost a modely, které by jí měli "definovat".
Proč se tu srovnává Audi TT RS s Focus? Ten je cenově soupeř spíše Golf GTi - tady jsme "o level" VÝŠ, takže pojďme Audi RS (cena 60.000 €) srovnávat s sice LEVNĚJŠíMi ale víceméně "odpovídajícími" soupeři typu Evo a STi ;-)
Nevim, ale Vami uvedena auta mi take neprijdou jako uplne ti pravi konkurenti. Evo a STi jsou preci jen trosku jina kategorie (presneji - zamerene na jiny druh zakazniku), dle meho. ;-)
Pokud vozy budeme brát dle dosahovaných výkonů tak ani nee - pokud dle ceny - srovnání s focusem RS které zde probíhalo je JEŠTĚ VÍCe "mimo" ... mne jinak cenově a výkonově napadá JEDINÝ "soupeř" (i když je zas velikostně trochu "jinde") - Bmw Alpina B3 a částečně Porsche Cayman S (které bych pro sebe asi zvolila já) ;-)
Pěkný den :-)
No ja bych jako konkurenta videl BMW Z4M (pokud se ovsem v aktualni generaci bude vyrabet). Nemyslite? ;-)
Jinak, samozrejme souhlasim - pokud jde o sportovni vuz s durazem na prestiz a luxus, jiste bych dal prednost Porsche pred Audi, BMW i Mercedesem (snad krome R8, tam bych klidne koupil R8 i 911 :-) )
Ano SOUHLASím ... ale zatím NEní (i když i Z4 35i myslím "stačí" :-) )
PS: Tím "stačí" myslím, "stačí" na JAKÉKOLIV ježdění (rychleji snad ani NEtřeba) :-)
PPS: Já občas jezdím NĚKOLIKA různými "maličko" silnějšími vozy a popravdě NE o moc "svižněji/rychleji", než 4 roky starým Brumlou Citroën C5 V6 3.0 automat ;-)
Ale "příjemnější" to JE - to zas ANO :-)
Ceny nevím, ale z mýho pohledu mě tam vadí ta kvedlačka, pokud jsem něco nepřehlídnul, ale ne jako překážka v radosti. Na druhou stranu si nedovedu představit, že by kára u který si dovolej dát přes 300k měl bejt nějakej *. Bude to raketa! :yes:
...no..., měl jsem kámoše...taky s eReSem od Audi...a možná, kdyby měl opravdovou prémii..., nebo nezašel do Lídlu na cigára,...mohl být ještě mezi námi... :-!
Jasný. Vzruším se u letáku, dorazím v Audi TT RS před Lidl, proklestím si cestu skrz Vietkong a frontový bojovníky, dostanu do palice tvrdým chlebem v akci a na krchov mě poveze Navtech v 5GT.
Přesně tak, že by už Audi konečně "doběhlo" (aspoň částečně) tu "prémii"... :yes:;-)
Motor je skvělý nejen parametry, ale i nízkou váhou a kompaktními rozměry... :yes::-!
A cena 55.800,- euro... přímá konkurence by určitě chtěla za auto s podobnou technikou a parametry víc...
A to že si koupí TT v benzínu znamená že je zneuznalí řidičský génius ?
Pořád si myslim, že TT je z velké části image-kára, i když posun v oblasti ovladatelnosti a zábavnosti je proti 1. generaci značný.
A konkrétně TT-RSek bude jen "malé" procento prodejů, protože když zmiňuješ to řízení, tak v této (cenové a image) kategorii se dají pro nadšence najít velmi solidní alternativy.
Motoricky urcite velice zajimavy auto, bohuzel to ma Haldex, znak audi a hlavne otresnej venkovni design...i kdyz proti predchozi generaci je to fesak :-)