Od roku 2001 zveřejňuje Auto Bild výroční zprávu o kvalitě a spolehlivost automobilů. Čtenářům nabízí rychlý, ale komplexní přehled, sestavený ze sedmi hodnocených disciplín. Zde je výsledek vozů značky Fiat.
V záhlaví máte chybně uvedeno,že se jedná o hodnocení vozů zn. Citroen.Jinak celkové hodnocení odráží nedůvěru lidí k Fiatům,což by se doufejme mohlo změnit s novými modely této automobilky.
Stejně je to zajímavý...Ve Fiatech jezdím už sedmým rokem a jediný z popisovaných problémů jsem nezaznamenal...Opravdu to vypadá, že netřeba nic dodávat...Ale spíš k hodnocení.
no ty si zrejme "taky-odbornik" na auta ako moja stara mama a ten tvoj kolega zrejme tiez videl fiata leda tak na obrazku a doma si honi ego v dvadsatrocnom polorozpadnutom golfe >:-[]
To je jako se servisů Fiat informují, jak jsou špatní? A lidi si kupují Fiaty aby si pak stěžovali do Autobildu, jaké jsou to plečky? A u dekry jim zabavují techničáky? To je teda hustá statistika, možná je ale poviností majitele Fiatu při jakékoli závadě informovat německé statistiky
Mě celý tento test příjde divný. To jako do redakce píšou lidi odněkud z ulice, že Fiati jsou hrozný auta? Nemůže se stát, že to píše třeba konkurence?
A proč by si s tím dávali práci, když zdatný německý novinář, správně národnostně uvědomnělí to napíše i bez odpovědných podkladů... Škoda jen, že ta Panda jim to nějak pokazila...byť v případě auta sice malého, ale plně vybaveného argument v jednoduchosti je krása je tochu mimo...
Omyl.Pokud jsi četl celé hodnocení AutoBildu,tak by sis všiml,že německé značky nedopadly nejlépe-v lepším případě průměr.A VW Touran dopadl v dlouhodobém testu jako jeden z nejhorších.
kdy to člověk čte, tak opravdu si Fiat v Německu může koupit jen otrlá, psychicky odolná osoba... Ale je mi záhadou, že se jich ta, každým rokem najde tolik
Auta jsou mnohdy hodnocena dle kvality servisu. Myslim ze take proto Fiat silne zvazuje kterym servisum dovoli prodavat Lancii pri znovuuvadeni Lancie na nektere trhy. Z osobni zkusenosti muzu rict ze kvalita servisu je velmi rozmanita, s kamaradem jsme jeli do servisu Mazdy, mladej servisak ve spinavejch monterkach a s upatlanyma rukama si do auta ani nic nedal a uz chtel do zakaznikova auta nasedat....Nebo v Peugeotu jsme se ptali kde ma 106-ka nadobku ostrikovacu, nevedeli a museli se podivat do pocitace na nakres! A to jsou teda profici z autorizovanych serivsu, kterym tech aut projde rukama spousta. Vsechno je to o lidech.
no co uz aj tak su fiaty naj mna este nesklamali mame 3 v rodinke idem kupit 4 ty nove bravo z hore uvedenych nedostatkov som nezaznamenal zaidne poruchy ani na stilo forach nebol nejake vazne nedostatky takze neverim tym vysledkom skor by som povedal ze maju zle servisy kotore opravuju vymenou celych suciastok a nehladaju pricinu metoda omyl pokus
GTi se stal redaktorem auto.cz?! Nevím, co píše německej AutoBild - Hitler naštěstí válku prohrál a tak žiju v České republice... vím jen, že většina majitelů Fiatů u nás je už nějakou dobu spokojená. Jezdil jsme Fiatem - ke spokojenosti. Teď jsem se nechal přesvědčit na Mondeo - a jedinej rozdíl je, že bylo dražší! Takže příště půjdu zpátky k Italům... i když to moýná bude Lancia. Přijde mi komický, že časopis opěvující VW s jejich protáčející se řeminici na klice u auta za milion se strefuje do "problémů s řemenicí" u auta za 220tis... a to jsem o tom ještě neslyšel -a že těch Fiatů kolem sebe znám. Howgh.
Kdyz se napíše o audi, ze se sype, tak se italofilove můžou přetrhnonut aby napsali, že je to nepochybně pravda. A že to pořád tvrdí. Ale když přijde na řadu Fiat, najednou je periodikum lživé a proněmecké. Používejte nekdy mozek. Někdy je to tady jak v mateřské školce. "Já mám lepší autíčko, a to tvoje je blbý."
Naprosto souhlasim, když se např. v testu 1ks premiový značky najde závada tak fiaťákům zajiskří očička a berou to automaticky za běžnou závadu, ale když se objeví poruchy v testu fiata tak bud je autor neobjektivní nebo to byla náhodná závada protože já i soused fiata má a podobnou závadu nezaznamenal. Pánové proto se dělají tyto statistiky aby byl vzorek co nejšiřší a potom je výsledek rozhodně objektivnější než vaše subjektivní názory. Fiat prostě zatim v kvalitě ztrácí na konkurenci to je vše, takže z toho nedělejte žádnou vědu a jestli máte fiaty rádi tak aspoň je budete mít jako ojetiny levnější.
V hodnocení "italofilů" a "němcofilů" bych byl trochu opatrnější ... Samozřejmě, zaslepenci se najdou na obou stranách, předpokládám však, že se bavíme rozumně.
Přijde mi jen, že při soudech o "sypavosti" toho či onoho auta se často zapomíná na jednu podstatnou věc, a to péči, kterou majitel autu věnuje. A tady bude zřejmě dost zásadní rozdíl mezi audinou za více než milión a fiatem za polovinu či třetinu. V Německu bude tento rozdíl ještě výraznější. Já sám jsem měl služební Stilo MW, s nímž jsem najezdil téměř 100.000 km v dost intenzivním provozu s minimálními problémy. Tak třeba závady elektroniky, o nichž se tak povídá, vůbec neznám. Je to právě o pravidelné a řádné péči. Jinak srovnáváme nesrovnatelné.
Co všichni blbnete... nejdřív si zjistěte jak to je a co s ekomplexně zjišťuje a pak vynášejte soudy.Rozdíl od prvního má FIAT necelých 2 bodů..ano je sice poslední, ale to neznamená že je to *.O tom to vůbec není...kupte si ten časopis počtěte si a pak vynášejte soudy.Dneska jsem to zrovna četl.Jasně že má FIAT co zlepšovat a nejen on, ale je vše kapku jinak než většina chápe.Svalovat to na Němce je stupidní...
Moje prvni auto byl Fiat, dodnes s nim jezdi svagr (na podzim bude brat neco novejsiho a nic jineho nez Fiata uz nechce). Ja jsem si od Fiatu odbehl - Peugeot, Citroen, a z aut co poridila firma Skoda, Volkswagen. Nejvice spokojeny jsem byl s Peugeotem. Ve stredu jsem si koupil ojetou Barchettu a zacatkem pristiho roku bude nove sluzebni auto - osobne chci Fiata.
Neni to vubec zle >:D Je to takova motokara. Razeni, spojka je prijemne tuzsi. Sedadla maji skvele vedeni, pritom jsou skvele pohodlna. Motor ma nadhernej zvuk a velmi ochotne se vytaci k 7000 otacek. Zatim je to takove otrkavani, ale skvele si ho uzivam! Urcite doporucuju!
Mám v rodině již čtvrtého fiata, já osobně Bravu a Stilo, nyní mám objednanou novou Bravu, syn měkl Punto a Mareu. Pouze Punto byl benzín, jinak samý disel. Před tím jsme měli 4 Lancie - 3x Prisma a 1x Dedra, vše Diesel s neurčitým počtem km. Nikdy však nevznikla jakákoliv závada mimo běžného spotřebního materiálu . Tuto německou zoufalost jsem v české mutaci Autobildu / Autotip - mimo jiné snad nejhorší motoristický časopis / četl. Ty závady které tam oni uvádí se mi nikdy nevyskytly u žádného auta a vzhledem ke konstrukci ani sanad vyskytnout nemohou. Ono totiž co není WV tak Autobild a tím i Autotip prostě nezná. Zřejmě jsou asi největším sponzorem, neboť jsou schoppni značně kritizovat i BMV a Mercedes, avšak na WV tam nikdy člověk nenajde jakoukoliv kritiku. Na takovouto kritiku opravdu nejde objektivně nahlížet a brát ji vážně. To je stejné jako když si člověk v česku přečte např. Autorevue a její recenze Škodovek. Asi je nejlépe držet se vlastních zkušeností, znalostí konstrukce a selského rozumu.
Re: Myslím že je to pouze Německá automobilová loby
Ty budeš asi těžce natvrdlej a nebo více než hloupej.Prostě ber jako fakt, že pokud vzorek a hodně velký si postěžuje jaké ma závady, tak je prostě má a basta fidli a že ty jsi je neměl ma NULOVOU vypovídající hodnotu!!!Ty nejsi vzorek, ty nejsi ani promile...zkus si přečíst co tam píší o VW a pak zde mudruj.