Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Auto Palace letos čeká růst obratu na čtyři miliardy Kč

Ondřej Chamilla

Dealerská skupina Auto Palace Group letos čeká zvýšení obratu z loňských 3,6 na čtyři miliardy korun. Prodej aut by měl překročit 10.000, když v roce 2014 to bylo o 760 aut méně. V rozhovoru pro ČTK to uvedl generální ředitel Auto Palace Ralph Howie.

Skupina plánuje prodat 7500 nových vozů a prostřednictvím své sítě Autopoint i 2500 ojetin. "Očekáváme, že vývoj celého trhu bude pokračovat v trendu posledních dvou let. U nových aut předpokládáme růst trhu o 16,5 procenta a u ojetin o desetinu," řekl ČTK.

Auto Palace v současnosti v Česku prodává devět automobilových značek a čtyři na Slovensku. "V současnosti jsme třetí největší prodejce aut v České republice a během čtyř let se plánujeme stát číslem jedna," podotkl Howie s tím, že společnost zvažuje rozšíření nabídky i o další značky, stejně tak i zvýšení počtu prodejních míst. "Jsme společnost s velkou hotovostí a můžeme rychle reagovat na správné příležitosti na trhu," dodal.

Skupina letos plánuje zvýšení investic o 8,5 milionu na 20 milionů korun. Budou směřovat zejména do modernizace prodejních míst. Zanedlouho otevře svůj nový showroom Mazda na Spořilově a na podzim tohoto roku by na stejném místě měla otevřít i nové centrum pro značku Mitsubishi a Volvo. Letos ještě chystá modernizaci jednoho prodejního centra Mazdy v ČR a jednoho na Slovensku. To si vyžádá celkem 16 milionů Kč, další tři miliony půjdou do modernizace prodejny Fordu a myčky v Praze. V plánu je také čerpací stanice na LPG a CNG za jeden milion korun.

Auto Palace nedávno jako první dealerská síť spustila e-shop náhradních dílů pro zákazníky České a Slovenské republiky. V nabídce odběratelé naleznou 7000 originálních značkových dílů včetně fotografií a celkově pak až 15 miliónů položek pro vozy 30 značek prodávaných na území ČR a SR. Loni byl obrat společnosti z prodeje dílů 340 milionů Kč.

Skupina Auto Palace je součástí holandského holdingu AutoBinck založeného v roce 1907 v Haagu. Skupina zahájila svou činnost na českém území v roce 1991 jako importér a prodejce automobilů značky Mazda. V České republice Auto Palace nabízí zákazníkům ve svých čtyřech prodejních centrech v Praze a jednom v Brně prodej automobilů značek Ford, Mitsubishi, Mazda, Hyundai, Škoda, Opel, Volvo, Peugeot a Infiniti. Auto Palace je největším tuzemským prodejcem značek Ford, Mazda, Mitsubishi a Infiniti.

Ondřej Chamilla