U Stelvia = běžné verze kterých bude jezdit daleko víc naprosto nudné otylé auto :no:
Tohle je úspěšná funkční metoda = ale to neustálý prosazování škody už obtěžuje a shazování konkurenca za stejný věci který platěj i pro škodovky eště víc :-!
Ale neni to krasny svet? Svet ve kterem redakce novinku od alfy oznaci jako nudnou a otylou, svet ve kterem redakce ani nezabrouzda ke stanku alpiny aby si prohledla novy 608k kombik co umi stovku za 3,5s a vmax 330... a zaroven svet kde kodiaq, ikdyz neprinasi krom par plastiku vubec nic noveho, ten teprve stoji za to, tomu predevsim mame dat sanci. 8-s
Tak snad příští autosalon, do hvězd napsat Kaďáka a mezi propadlíky Stelvio chce nechat páteř v lepším případě doma. "Potěší", že Sportline Kaďák je pro milovníky aut z ACZ větší hvězdou než Ferrari 812, McLaren, 911GT3, RR Velar atd...
za mna su jasnymi hviezdami insignia a stinger :yes: ak teda neratam nejake tie maloseriove sportiaky samozrejme ... ktore predsa len budu robit velmi male predaje...
mna naopak prijemne prekvapil eclipse cross .... a zase sklamanim je pre mna XC60 aj swift ..... ale kazdy to mame inak... ista subjektivnost pohladu tu bude vzdy.... takze v tomto mame kazdy svoju pravdu a svoj pohlad....
popravde kodiaq sa mi tiez velmi paci... rozhodne viac ako XC60... zvlast v tej cervenej ... pecka :yes:
Apage satanas! >:-[] >:D
Dnes som mal konečne tú česť vidieť novú Octaviu live. A nie, nie je to lepšie ako na fotkách, hoci sa jednalo o vyššiu výbavu s LED, ten pásik denných svetiel len zvýrazňoval nevhodné a zbytočné rozdelenie svetiel, keď linka vo väčšom svetlomete ide vodorovne a menšia linka vo vnútornom svetle klesá. Vôbec to spolu neladí, vyzerá to ako z dvoch rôznych áut.
Takže áno, ten Sportkodiak je na tom ešte dobre. ;-)
Souhlas. Nezmíněn ani Aston V12 Rapide atp. A co se Swifta týká, pode mě pěkný a odkaz a původní mini, malé, lehké, roztomilé bez hran, zkrátka svoje. Pravda není to "otylá" Fabia no.... >:D >:D >:D
ale na druhou stranu, každej to má jinak.
Moje pořadí
Alpine... no comment, srdce starce zaplesá a omládne o nějaké to desetiletí
Insignia - protože je zajímavá a hezká a bude pravděpodobně moje
Alfa (protože ve čtyřlistém provedení s pořádnou vrstvou makeupu je to holka krev a mlíko, se kterou člověk zažije panečku pořádnou divočinu...)
Volvo XC60 - protože design a protože jsem si mimo jiné našel i jeho crash testy a kdejaký sporťák s rámem by mu mohl závidět
zachovaná filozofie Swiftu - byť diskutabilní, furt je to hezké puberťácké vozítko
Toyota za 1.5 atmo
a pak nějaké ty výjimečnosti, včetně čistého designu konceptu elektrického Hyundai, samozřejmě odvážný Stinger...
A Seat Ibiza za přepracovaný interiér (konečně)
zklamání vyloženě žádné, možná jen brutální paličatost Fordu (pokud to popsané zde byla pravda).
vzkaz redakci nemám žádnej, ať si každej dělá co chce, přemýšlí a sní o čem chce a píše co chce...
V podstatě se dá souhlasit. Jen překvapuje, že je někdo překvapený z označení stelvia za baculku. Je to patrné už od prvních zveřejněných fotek. V podstatě ošklivý auto.
S čím nesouhlasím je nekritický obdiv stingra. Zajímavý na tom autě je že je to zadokolka. Jako o předokolku by o to auto moc novinářů nezavadilo. Ale deisgnově? Tady je vidět rozdíl mezi designem VW (Arteon) a Kia (Stinger), A to přesto že to nejsou přímý konkurenti. Arteon je daleko elegantnější a přesto sportovní. Kia je pouze jiná.
Navíc je zajímavý že zatím nkoho neiirituje uvnitř to obrovský plastový cosi se třema (hezkejma) výdechama ventilace. To se opravdu nepovedlo.
No tí, čo Stingera videli na živo boli pomerne nadšení, či už Rasťo Chvála, alebo Kubo Rejlek:
[odkaz]
[odkaz]
Ad Stiger vs. Arteon: obe sa mi páčia, keďže sú to elegantné dynamicky strihnuté liftbacky, ale stoja na opačnom konci spektra: Arteon je decentný až strohý, Stinger expresívny a výrazný. A hlavne sa prekrývajú len čiastočne, ako koncepciou pohonu, tak aj motormi, kde Arteon končí, Stinger len začína (2,0 R4). Arteon je technikou úplný štandard, v podstate Passat s konvenčnou mainstreamovou technikou, Stinger so svojím zadným pohonom, samosvorom, brembo brzdami, 8st. automatom atp. chce hrať vyššiu ligu.
s tím malým překryvem stiger arteo naprosto souhlasím,. Uváděl jsem ty dvě auta jen jako příklady přístupu k designu. To že novináři chválí stingra je taky OK. Když už někdo uděla mainstreamoivou zadokolku je potřeba za tu odvahu chválit. Jen mě stinger přijde opticky vlastně nic moc. Expresivní ano, hezký moc ne.
Ale jo, sú prvky, ktoré by si Kia na Stingeri mohla odpustiť (napr. tie do bokov pretiahnuté pásiky zadných svetiel). Pri tých spoileroch a pod. je otázka, či to budú mať všetky modely, alebo len topmodel GT, ktorý sa všade ukazuje. Ak by nižšie výbavy boli menej vyčačkané, mohlo by to byť paradoxne lepšie. Uvidíme.
Korejec zacina ve svete znamenat postupne vic nez Ital, Francouz... nedejboze nejaka CR. Ze se vnimani znacky meni pomalu a krvopotne je fakt, ale prave na te krvopotnosti zmeny muze zakaznik jen vydelat. POKUD bude stat stinger i s V6 ve vybave mene nez vicevalcova premie vicemene v zakladu a POKUD to bude ve vsech smerech (i k premii) jizdne, kvalitou atd. konkurenceschopne auto PAK (a ted si trochu zabycharim) bych byl jako zakaznik vysmatej od ucha k uchu, protoze diky snaze Kie prorazit a pozvednout svou image prisla s autem s vlastnostma, ktere mi zadna jina znacka za takove penize nenabidne. Jako nekdo koho bavi auta a ne znacky na kapote bych se citil jako vitez, a ten kdo by pri takove ojedinele prilezitosti stejne dal na korejske stigma a vzal treba 4 valcovou audi A5, tomu nezbiva nez poprat hodne stesti a jen dodat, ze kazdy sveho automobiloveho stesti strujcem. :-)
Uff, hodne doufam ze se Kia s timhle predvede. Automobilovy svet potrebuje takoveto zjeveni, a uspesne zjeveni, jako sul. :yes:
Jj, je zo Slovenska, ale už hodne dlho žije v Čechách (občas prepne aj v diskusii do slovenčiny). Takže k jeho prípadnému lapsusu linguae môžeš byť tolerantnejší. ;-)
to je jako mluvit do dubu:-) carku si neudelam, je poprve vystavena na zivo a primo na teto show ma premieru. Bych zkratka cekal , ze nam o ni budou referovat....
Aktuální CX-5 (projel jsem všechny verze), ve mě zanecha velice dobrý dojem. 2.2l nafta v silnějším provedení a v automatě neměla chybu!(Sorry, zapomněl jsem dodat, že svého času měly nafty problém s průnikem nafty do oleje. Ale myslím, že se jim to podařilo vyřešit, i když na výstavě v LA naftu neměli).
diky, uz se tesim na nejake radne testy. Brousim si zubby na 2.0 s AT a AWD, tak by me docela zajimalo , zda-li to jeste bude stacit. Kazdopadne dle noveho ceniku vychazi v teto kombinaci na 813tis....bohuzel , ta konfigurovatelnost byla vzdy slabina.
To jo. Mazda nemá bohužel v Česku dostatečné prodeje, tak nabídka volitelného příslušenství je omezená. V Německu by to mělo být lepší. Ale bacha. Měl jsem v minulosti 2 Mazdy 3 MPS a co se týče výbavy, nic mi nechybělo.
Jako subjektivní názor redakce fajn, ale já bych volil úplně jinak. Výběr FLOPů je OK, ale nelíbí se mi ani Stinger ani Insignia ani Kodiaq ani Arteon ani XC60 a dal bych je také mezi FLOPy. Takže článek by se mohl z mého pohledu jmenovat vybrali jsme 10 propadáků.
Aerton má přeplácaný čumák, Kodiaq ná divnou prdku, XC60 si sice zachovala hezké prvky z XC90 ale oproti ní při zmenšování v lisu někde ztratila hezké proporce XC90, takže je to takový vypumpovaný kombík a kozím zadkem, Insignia a Stinger mají divně řešený zadní dveře/C-sloupek (rozdělení zadního prosklení u Insignie na tři části je extra nepovedené).
Naopak skutečné krasavce z Ženevy redakce zcela opomněla:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
No jo, ale tohle neni spotrovniauto.cz . Tady je to oběžné produkci. A zní vybrali dle mého dobře. Comi chybí obecně ( ne mezi topy a flopy) je víc informací třeba o DS. To nějak vyšumělo. Prezentace číňanů, byla-li nějaká atd.
Aj Tvoj názor, rovnako ako názor redakcie, je subjektívny. Ako tak pozerám a čítam rôzne dojmy zo Ženevy, tak väčšina sa zhoduje, že Insignia, Stinger, XC60 sú veľmi pekné autá. Takže odmysliac uvedenie Kodiaqa, typickú to daň domácej značke, je to veľmi obdobné s názorom ostatných, nielen českých redakcií a skôr Tvoj názor je ojedinelý.
Superšporty sú iná liga, tam ani nemôže byť niečo zlé a škaredé, či je to Ferrari alebo Porsche, takže vyzdihovanie superšportov je nosenie dreva do lesa; naviac pre 99,9% čitateľov sú superšporty za stovky tisíc eur mimo dosahu. Mimochodom Alpine teda nie je skutočný krásavec, je to zaujímavý malý športiak, ale krásavec určite nie.
A tvrdím snad někde, že můj názor je objektivní? Krásu každý vnímá jinak, redakce holt přes baňatá SUV, já přes ty sportovní auta a když se ti líbí více XC60, Stinger nebo Insignia než 812 nebo 911, tak ti to nebudu vymlouvat, je to tvůj vkus a s tím nikdo nic nenadělá.
Nevkladaj mi do úst, že Insignia je krajšia ako Ferrari, to nik netvrdí; message bola úplne iná a to, že ten výber je spomedzi tzv. bežných áut a superšporty sú iná liga, ktoré sú pekné už tak nejak z podstaty veci, preto vyzdvihovať niečo samozrejmé je pomerne zbytočné. Naopak to, že napr. mainstreamová stredná vyzerá atraktívne, to úplne automatické nie je, pritom ide o autá, ktoré sú relevantné pre 99% ľudí. A pri nich si Ty hovoril, že sa Ti nepáči ani jedno, OK, Tvoj názor beriem, ale je fakt, že Tvoj vkus je silne menšinový. ;-)
Tak buď tady obhajuješ názor redakce a volíš nejkrásnější Vietnamku mezi Vietnamkami, nebo se zde mluví v nadpise o hvězdách Ženevy, tedy něco jako miss universe a pak sorry, pak je to volba ze všech aut na place a ne jenom mezi Vietnamkami. Vsadím se, že když se zeptám lidí na ulici před Palexpem co je nejkrásnější auto na výstavišti bez podsouvání nějakých tvých měřítek "běžnosti", tak si 9 za 10 vzpomene na to Ferrari nebo Porsche a na nějaké XC60 nebo Insignii si naopak vzpomene možná 1 z 10. To, že si něco mohu nebo nemohu dovolit/koupit není přece měřítko toho co si mohu dovolit hodnotit. Nakonec těch tvých 99%, kteří si mohou dovolit auto střední třídy nebo XC60 je v ČR pěkná kravina a věřím, že i na SK, tady si nové auto této třídy může dovolit odhadem tak 15% lidí, stačí se podívat na skladbu vozového parku, takže tvou optikou (aby to bylo dostupné pro 99% lidí) by se mohlo zařadit do hodnocení asi tak 12 let staré auto s 300tkm na hrbu. Tvoje obhajoba redakce je silně na hlavu. ;-)
Je to s Tebou ťažké, ale skúsim to ešte raz. Ak sa to bude hodnotiť štýlom absolútne najkrajšie bez ohľadu na čokoľvek iné, nemá nik iný ako superšport žiadnu šancu. To by si z každého autosalónu mohol navštíviť iba stánok Ferrari, Lamborghini či Porsche a môžeš ísť domov. Je zrejmé, že žiadne, opakujem žiadne bežné auto od mini po lux triedu nemôže vizuálnou príťažlivosťou konkurovať superšportu, ktorý Ťa už z podstaty veci ohúri. Pretože čo môže obstáť vedľa takého Lamborghini Huracán Performante s jeho očarujúcim vzhľadom, fascinujúcou dynamikou, renomé rekordu na Nurburgringu a cenou cez štvrť milióna eur? Preto hovoriť, že superšport je krásavec, je ako hovoriť, že voda je mokrá (btw. podľa Kuba Rejleka tým najkrajším autom tam bol Ford GT).
Alebo odlišný pohľad: hodnotenie "hviezda autosalónu" môžeš tiež vnímať aj cez prizmu záujmu novinárov či divákov a i tí novinári zrejme viac okupujú tie "reálne" autá, takže možno väčší nátresk novinárov bol na stánku VW pred Arteonom či pred Volvom XC60 než pred Porsche 911 GT3. Takže kto bol väčšou hviezdou, GT3 alebo Xc60?
Vidím to jako ty. Autem roku se nestávají Ferrari, a tohle mi přijde velmi podobné. A čistě za sebe - hodnocení redakce optikou nejzajímavější byl Aston, Ferrari, Bentley ... bych ani nečetl. Ne, že by ne něm bylo něco špatného, ale ani by mě nezajímalo, pro absolutní nedostupnost. A ten článek měl asi zaujmout mainstream.
Chápu, co tím chceš říct, ale mně ty "hvězdy" v nadpisu (k výběru v textu) taky úplně nesedí, vhodnější by byly třeba "trefy" (a zklamání...)
Hvězdy se používají spíš pro absolutní TOP...
I když je to do jisté míry "slovíčkaření".
Ne, těžké je to s tebou, na jednu stranu připouštíš, že supersporty jsou krásné a na druhou stranu hledáš milion důvodů proč nepatří mezi hvězdy a proč je redakce po právu vylučuje z výběru. Tak jako v atletice je 99% lidí zvědavých na finále olympiády na 100 a 200m protože Bolt a na finále vrhu kladivem se dívá 5% lidí a televize jej možná přenáší ze záznamu, tak prostě ve světě aut dominují supersporty. Takže kdyby redakce udělala nějaký výběr podle kategorií, třeba sporťáky, sedany, SUV nebo jakkoliv jinak, tak s tím nemám problém, ale dělat obecný výběr, nazvat jej hvězdy a vynechat ta nejhezčí auta, tak je to přesně jako kdyby v televizi vynechali z té olympiády běh na 100 a 200m.
Ale klidně si dál vybírej nejkrásnější Vietnamku z Vietnamek, já si s dovolením budu vybírat podle svých měřítek krásy.
Hezka veta:"Tohle není hezké auto, navíc se z některých úhlů až příliš podobá Hondě CR-V." Jiste, pokud se podoba Honde CR-V, tak to proste hezke auto byt nemuze.
Ze Stelvia nejsem bůh ví jak odvařený, ale ve srovnání s Kodiaqem je to paráda. Škodovku jsem měl možnost vidět na živo a kdyby neměla logo Škoda, tak bych si při tak laciném dojmu z auta myslel, že to je nová Dacia. Přitom koncept je nádherný, reálná produkce však otřesná. Nechce se mi věřit, že by si majitelé prémiových značek jezdili cíleně prohlížet Kodiaq,
Volvo vypadá skvěle - nová XC60 je výborná. Stinger nezapře inspiraci v Dodge Charger. Svoje nadšence si asi najde, takových aut se zase tolik nevyrábí, ale jinak nic moc. Navíc Kia, přestože nemá v posledních letech škaredá auta, tak to celé zabije ve chvíli, kdy na auto nalepí to logo z pračky. Vážně existuje v motoristickém světě horší logo? Arteon je očekávaná nuda, ale na VW neočekávaný odvaz. >:D Porsche je zajímavé, Alpine je pěkná hračka, atd..
Nic proti tomu, že se ti nelíbí Kodiaq, ale napsat, že působí jako Dacia, zvlášť když jsou na salonech nejspíš většinou nejvyšší verze, to zavání nejmíň selektivní slepotou, nebo jsi nikdy neviděl Dacii.
Dacii jsem viděl. Pro upřesnění nejde o design, ten nenadchne, neurazí. Jde o pocit jisté fádní plechovosti - což není úplně sofistikovaný výraz, ale když u Kodiaqu otevřeš dveře, zavřeš dveře, chytneš za výplně dveří - což je pravidelně největší slabina škodovek, tak cítíš jistou nedoladěnou lacinost, podobně jako například v Dusteru, který to ovšem omluví cenou. Osobně se mi hodně líbil druhý Superb, když přišel a byl jsem si prohlédnout následně verzi LaK, jelikož tehdy lákal na tmavě hnědou kůži, ale když jsem si do auta sedl, tak jsem byl hodně zklamán. Za ty peníze nic moc. Na Superbu obecně je hodně znát, že ačkoli je častokrát vizuálně atraktivnější než Passat zvenčí, tak v interiéru bývá pocitově rozdíl skoro celé třídy. Měl jsem možnost vidět naživo i koncept předcházející Kodiaqu a to je úplně jiný vesmír. To je dotažená práce bez kompromisů. Reálný výsledek vedle toho vypadá dost smutně a pokud vezmu Kodiaqa v základu, tak tam už je to k Dacii skoro bez debat. Proti Škodovce nic nemám, naopak, ale adorace "alespoň sportline verze" je právě onou selektivní slepotou v kontextu se zbytkem.
Sice to tady na ACZ bude znamenat jistý mínusy :D, ale opravdu nemůžeš srovnávat Kodiaq a Duster.. Kodiaq je zpracovaný 100x líp ať se ti to líbí, nebo ne, ale zase neříkám že je perfektní, to není žádné auto :-)
S vyloženě legrační adorací škodovek na acz souhlas, ale pokud dáš do jedné věty dustera a kodiak, pak se jen přesouváš na opačný pól, ovšem legrační úplně stejně jako je ta adorace. Bude-li někdo tvrdit, že na něj po usednutí dovnitř udělal kodiak stejný dojem jako duster, pak doporučuju diskutovat o autech na nějakém odborném webu, třeba samadoma.cz, tady bude jen k smíchu. ;-)
Na nepříliš dobrý pocit z Kodiaka si stěžovalo více lidí, co jsem měl možnost číst a slyšet. Vzhledem k tomu, že mě odpuzuje už na první pohled, si to ovšem sám nebudu moci ověřit.
Pro mne je Stelvio nejhezčí SUV v Ženevě. :yes:
U Alfy těžko čekat hrany jako má VW-Audi..
Pro redaktora je asi i Ferrari v základu víc nudné a boubelaté než v TOP verzi , že? >:-[]
Chápu , že v ČR mají z Alfy asi hrůzu..když jsem viděl test Giulie v Autosalonu od pana Pepy...to byl vtip roku 8-s:no:
A toto auto bylo o chlup druhé v evropském autu roku !
Kodiaq se tam ani nedostal :-!
A to proti Škodě nic nemám , naopak.
Přesně to samé jsem si hned říkal, moc nechybělo a auto roku bylo Stelvio,, ale pro nás čecháčky to neznamená nic. Co není koncern, všechno špatně. Zvednutý nos nad vším co není DE, je už trapné. Co má koncern nad ostatními navrch, je propracovaný systém utajování závad a proplachování mozků heslem náskok díky technice. Když někomu ukážete test nové alfy, tak většinou řekne asi dobrý, ale je to jenom ital ....
Nechci tu anketu úplně schazovat, ale autem roku už byly takový šlágry jako Rover 3500, Chrysler Horizon, Renault 9, Fiat Tipo, Fiat Bravo/a, Opel Ampera. Takže tam úspěšnost a dobré zacílení není v souladu s vítězstvím v anketě. A tvářit se že to je v souladu s hezkým designem, o kterém tady je řeč je už úplně nesmysl.
Hezký auta dělala alfa v minulosti. Teď jde o to aby dělal dobrý auta. Holt už tak hezký nejsou.
nechcem veľmi polemizovať o danej ankete, sám dosť často otváram oči kto to vyhral, ale fakt máš pocit, že tie tebou vymenované Fiaty si to nezaslúžili?
Asi tak, neviem mal som prvú Bravu a vtedy keď vyšla to bolo zjavenie, zvlášť v porovnaní so súdobou konkurenciou. Technicky sa revolúcia nekonala, ale design, jazdné vlastnosti, ponuka vnútorného priestoru boli vynikajúce aj v porovnaní s dlhodobým leaderom triedy Golfom. Ale je možné že som predpojatý svojou garážou. >:D
Hloupý řeči o čecháčcích. Nedávno byla českým autem roku Mazda 6.
Mluvit o nespolehlivosti koncernu je zcela namístě, ale když jako protipól vytáhneš Alfu, zní to ...podivně.
Zařazení verze Kodiaqa je samozřejmě směšné. I když se mi Kodiaq líbí, v Ženevě je jen do počtu, podobně jako by asi byla třeba š-er, kdyby přijeli představovat jen nový M-paket.
Na Stelvio nemám názor, ale nevidím tu problém. Když zůstanu u zmíněného příkladu 3-er, nijak by mě nepobouřilo, kdyby napsali "M3 je hezká, ale běžné verze jsou pro nás designovým zklamáním" (jen příklad, nic proti trojce).
Zhrnuto- zařazení Kodiaqa spíš směšné, ke kritice ostatního výběru nevidím nejmenší důvod- článek má v názvu jasně napsáno ".......podle redakce Auto.cz"
Z větší části se shodnu. Zejména když to vezmu od konce:
Swift je taková indická krabička, která ve smršti novinek jako Ibiza, Micra, Fiesta nebo Clio FL vypadá jako nedochůdče.
Sedrik jste popsali perfektně. Pokud jde o tajnou misi s cílem znechutit autonomní vozidla, pak dávám VW :yes: .
Stelvio se světly ve tvaru mořských plodů mě designem neohromilo.
Naopak v Mitsubishi bych tak kritický nebyl.
Designovým zklamáním je pro mě ještě RS5.
Ovšem zařazení Kodiaqu Sportline mezi hvězdy pobavilo i mě. Aneb "Oktávka je ošklivá, Rapid low-cost, Citigo se skoro nezměnilo, snad Kodiaq vypadá trochu k světu. Ale to už není novinka. Tak tam dáme Kodiaq Sportline..." :-)
Pro mě je asi nejzajímavější novinkou Ibiza. Dále samozřejmě Alpine, krásný je i vycizelovaný QQ, Arteon a pozitivně překvapila i30 kombi. Když se teda člověk nepodívá do interiéru.
Myslím, že ještě nikdy nedošlo na nějakou větší kritiku či srovnání s konkurencí, ale nyní si to již neodpustím. Auto.cz je stále slabší, úroveň dramaticky upadá. Možná je dostupnější pro masy, ale pro lidi kteří se o auta zajímají je to často tristní. Jestli není pomalu čas oficiálně to tu změnit jen na rubriku "auto" serveru blesk.cz ;-\
Co se týče Ženevy, tak Jakub Rejlek s Garáží (a jeho kolegové - bývalí místní redaktoři) vás svoji kvalitou a informacemi z autosalonu doslova deklasovali. Smutné.
A to se není čím chlubit, on třeba Rejlek novou CX-5 nazval jen faceliftem a evidentně nepoznal ani rozdíly uvnitř.
Ale jinak souhlas...je to smutný úpadek.
ACZ, Autorevue i Autoforum směřují k naprostému laickému popisu a o nějakém fandovství nemůže být ani řeč. Snažil jsem se to nejednou naznačit soukromně redakci, ale bez odezvy.
Jo, občas sa Rejlek s kolegom seknú vo faktoch, ale stále to má o level vyššiu úroveň, ako obsahovo, tak prezentačne a vizuálne. A ešte vyššie je u mňa Rasťo Chvála (s jeho novým kolegom), to je aktuálne TOP v rámci videí.
Ako chápem, že času je málo, treba pracovať pod stresom a v rýchlosti vstrebať veľké množstvo informácií, ale tunajšie videá sú i v kontexte uvedeného (a v kontexte konkurencie, ktorá pracuje v rovnakých podmienkach) veľká bieda, technicky/vizuálne, prezentačnými schopnosťami redaktorov aj obsahom ich vyjadrení a informácií.
Rasťo předvádí bez diskuze minimálně evropský velmi slušný standard. Sleduji ho pavidelně, své ostatní kolegy z bývalé federace strčí do kapsy! :yes:;-)
...taký Gilgit to kritizoval už kedy? pred koľkými rokmi? aj zloženie redakcie bolo dosť odlišné a ešte ako taká úroveň. Dnes už je to poväčšinou na plač. Keby nebola diskusia, tak sem nikto ani nepáchne.
A proč by tam Kodiaq nemohl být? Vy se můžete na hlavu stavět, ale musíte pochopit, že každý má jiný názor, někomu se třeba Kodiaq líbí... Se Stelviem souhlasím, z některých úhlů oplácané je, navíc s ním nikdo z ACZ nejel, takže i pokud je Stelvio dobré auto, tak to zatím neukázalo, takže chápu, že ho někdo považuje za zklamání, kdežto s Kodiaqem už jezdili, takže už ví co to je za auto a jestli se jim líbí. Ale třeba až tu bude test Stelvia, tak názor změní..
Myslím, že zdejší podiv nad Kodiaqem v top výběru není u většiny o líbí/nelíbí.
Redakce ho dávno zná, jela v něm, ale patří k tomu, co ji na autosalonu nejvíc nadchlo. Pche.
Pro mě je největší "hvězdou" McLaren 720S, protože je to první auto značky, o kterém mohu upřímně říct, že se mi líbí. Mezi ostatní bych zařadil Velar, Huracán Performante a asi pár dalších. Co ale musím zmínit je SCG 003, ne kvůli designu, ten je ale také docela zdařilý (až na přední světla), ale kvůli přístupu ke konstrukci a některým detailům. Doufám, že najdou zákazníky, aby mohli aspon v malém fungovat dál.
Zde rozhovor se zakladatelem/konstruktérem přímo z Ženevy. [odkaz]
zklamání je tradičně redakce auto.cz...
Když nezaujaly vykřičníky, zkoušel to Mička s tunou otazníků. Ještě horší, fuj.
Zkritizovat Fiestu za to, že vás do ní nechtěli pustit, to vážně? Co takhle něco k tomu autu?
No a povinné cpaní toho mladoboleslavského "zázraku", to je vrcholná tečka. A ne, Kodiaka ani žádná "line" nezachrání; ošklivý je a ošklivým zůstane.
Akoze ten kodjak ma dizajn vnutrajsku z dzipu z 2.svetovej?!!? to Vam fakt nevadi ten hnusny interier?! A alfa bude vacsinou v zakladnej vybave kde tak dobre nevyzera? No kodjak v zaklade je akurát na vozenie hnoja...
HVĚZDY
Facelift Alpina B3 + B4, nová Alpina B5
Nejrychlejší sedan světa Aston Martin AMR
Eadon Green Black Cuillin V12 = díky za každý takový auto
Honda Civic Type R = i za takový auta díky
VW Arteon = konečně hezký VW = dokud nevíte cenu
Porsche 911 GT3 = díky za každý takový auto
McLaren 720S = i za takový auta díky
Spyker Koenigsegg V8 5,1 = pěkný se super motorem = taky dokud nevíte cenu
ZKLAMÁNÍ
David Bureš, Martin Machala.. atd. prostě ACZ :-|